SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, gaat prima zo. Nu wel 100 kcal omlaag (nu max 2500 op trainingsdagen)Verloopt dus lekker, niet veel kg meer te gaan.
Al duidelijk wat je daarna wilt gaan doen, tijdje rond onderhoud zitten?
Langer op dieet nu gaat me teveel kracht kosten. Merk nu al dat ik een stuk slechter herstel
(irritatie in de rotator cuff). Het is niet vreselijk (nog niet), maar ook aanwezig tijdens aankleden etc dus dat is geen goede zaak. Van de week maar ff naar de fysio (heb ik nu in mijn zorgverzekering gelukkig!)ThanksKlik altijd via emailmeldingen naar topics door, maar heb die van jou denk ik in de prullenbak gegooid haha. Vroeg me al af waarom je niks meer geupdate had (in mijn ogen).
Nog gefeliciteerd met je PR, sterk!
Wel jammer van je bench... Hopen dat het snel overgaat als je je schouder rust gunt.
Cut gaat ook heerlijk zo te zien, netjes! Op hoeveel weken zit je nu?

Vandaag zag ik nieuwe lijnen (oa blokjes komen meer door weer) dus ik ben benieuwd naar de meting/weging dit weekend!
Inmiddels wel al 1.5 week van aanmodderenGoed rust nemen ja. Die bankptogressie ga je echt niet door een aantal dagen niet trainen verliezen, komt gewoon goed!
Gaat dan al helemaal lekker het cutten. Fijn dat je nog aardige kcals hebt om op te cutten, hoewel dat voor iedereen alsnog anders aanvoelt. Lijnen zien is ook altijd leuk
Ben benieuwd naar progressie foto's.
Maar goed, nu dus ff verstandig doen enzo
Ja doe ik nu heel braaf hihiGoed rusten... die schouders heb je echt wel nodig!!
Wel heel moeilijk:/Heb je helemaal gelijk in! Ik heb alleen maar frustrerende bench trainingen gehad, terwijl ik beter een week niet had kunnen benchen (de horror, maarja).Rusten is imo inderdaad beter dan wat 'aan rommelen' en eromheen zien te trainen.
Zelf heb ik van het jaar ook een schouderblessure gehad welke na rust binnen 2 weken over was. Ik herken de pijn, en modderde er voorheen ongeveer een maand mee aan, door rust te geven is het erg snel hersteld.

Volgende week 5x5x95
Mijn hams train ik eigenlijk nooit (al pak je wel iets mee met sumo/squats).
Maargoed, de rest hoor ik maandag
30 jan waarschijnlijk een rugscan (nooit gedaan dus ben benieuwd!).
Normaal ben ik hele week actief buiten werk om, maar ik lag vrijwel elke avond op de bank.
.
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ook nooit geweten dat dat kan. Uiteraard zal ik daar volgende week over postenHeb zelf ook scheefstand van bekken, echter heb ik er nooit iets aan laten doen omdat ikzelf er weinig klachten door heb.. Ben overigens wel erg benieuwd hoe ze dat dan eventueel recht kunnen zetten, dus keep me posted.
Op onderhoud kan imo nooit kwaad, zeker niet als je nu bijvoorbeeld bezig bent met het opnieuw uitbouwen van je bench. Daarnaast ben je net van je verkoudheid af.. Tijdens cutten ben je toch wat minder weerbaar tegen virusjes en dergelijke.
Maarrrr... Je moet vooral doen waar jij je het beste bij voelt![]()

Dat denk ik ook wel dat dat carry-over heeft.PL-ers hebben toch altijd wel assistance oef als rdl/sldl/goodmornigs?
Volgens mij heeft dit echt wel carry-over naar bv dl/squat.
Ik zou alleen cutten als je je gewichtsklasse niet haalt. Anders pas cutten na je contest. cut en kracht winst gaat never nooit gebeuren als natural vrouw.
Ik ga inderdaad even op onderhoud. Heb ik mede besloten door jullie reacties.Niet verder gaan cutten, iig niet lager gaan als wat je nu doet. Je geeft al een tijdje vermoeidheid klachten aan, slecht herstel en je weerstand lijkt me ook niet 100% de laatste tijd. (Griep verkouden etc)
Als je zo door gaat haal je het zeker wel wbt gewichtsklasse.
Hoeveel zit je trouwens onder je behoefte met je voeding?
Wbt je rug etc. Stretch je ook goed voor en eventueel na je training?

Ik kijk er naar uit en ik zie er tegen opHeeeu, dan hebben we morgen praktisch dezelfde training.
Fijn dat je er weer zo'n zin in hebt, morgen er lekker tegenaan!
haha.. Morgen eerst deadliften en mijn oude pr evenaren op de sumo van 132.5, maar dan wel met een hoop triples en doubles ervoor! Hopelijk ook netter dit x, de mentale drempel ben ik al over.