AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
....

En ja, zwaar was het!:p

Eerst DL
3x3 2x2 1x1
3x112.5
3x117.5
3x120
2x125
2x130
1x135 sumo PR!!:D Geen vieze grinder, maar wel flink zwaar. Ook al aardig moe na alle sets. Aankomende weken gaat het volume flink omlaag;)

SQ (eigenlijk al leeg:p)
Ik gebruik ook aardig wat quads in mn sumo
3x97.5
3x100
3x105
Ging vrij moeizaam dus besloten om de 2x2 te skippen
1x1x112.5 PR:D

Filmpjes volgen!!!!!

Bench
Pff gaarrrr..
6x52.5 @8
5x52.5 @8
7x50 @8

Pull through
15 x 50
15 x 54
15 x 54

Leg extension
9x95 (of was t 93?)
9x95
9x95
9x95

Gisteren al flink lopen vreten, vandaag zelfde verhaal.ivm mn verjaardag. Morgen weer op schema!! Doet me wel even goed dit

Zag je filmpjes al. Goed bezig!

Congrats met je PR's, wat een beestentraining!:lifter:. En veel plezier met het vieren van je verjaardag!

Filmpjes!!!

Zeau! Lekker zeg, die DL. Gefeliciteerd! Je zou op basis van het filmpje denken dat er zelfs nog meer in zit :D

Netjes zeg, gefeliciteerd!! 140 sumo moet er ook goed inzitten aan het filmpje te zien :D

Fijn dat het (vr)eten je goed doet.

Zeau! Lekker zeg, die DL. Gefeliciteerd! Je zou op basis van het filmpje denken dat er zelfs nog meer in zit :D
Dit is op 95% van mn geschatte 1rm, maar met alle sets ervoor meegenomen had ik de set zwaarder verwacht!

Netjes zeg, gefeliciteerd!! 140 sumo moet er ook goed inzitten aan het filmpje te zien :D

Fijn dat het (vr)eten je goed doet.
Thanks:D geschatte max is 142.5. Hoop iig op 140 en 145 zou nog mooier zijn!

Eerste x dat ik een serieus "peaking block" volg, dus laat het mooi op mij af komen. Ik kijk wel waar het schip strand:) Dan nog een deload voor de meet dus dat moet goed komen

Oef, damn, da's pas een lekkere training! :D
Al het voer komt je training in ieder geval erg ten goede! Even uit de band springen mag ook wel een hoor, geniet ervan ^^.

Oef, damn, da's pas een lekkere training! :D
Al het voer komt je training in ieder geval erg ten goede! Even uit de band springen mag ook wel een hoor, geniet ervan ^^.

Volgende keer wel liever sq en dl apart. Kon ook niet alle squat setjes doen, quads waren dooooddd

Al met al wel tevreden en heb iig lekker geshopt zaterdag met de fam :D Helaas geen macro's geteld, dus dat vind ik ergens wel jammer. Zal wel tegen de 4 k zijn, met name gisteren. Aan de andere kant ben ik ook 2 dagen zeer actief geweest.

Enige wat nog niet terug is waar het was is mijn bench. Baal ik ergens wel van, had zo graag 70 kg willen drukken! Ik weet iig mijn knelpunten wat betreft de bench, dus die 70 kg gaat er gewoon komen dit jaar:P

Wow, mijn training stelt niets voor vergeleken met jouw resultaten.:eek: In!

Nog gefeliciteerd ook btw :)

Harde rep op die DL zeg. Nice!

DL kan zeker wel zwaarder :D

Congratz

Gisteren mijn bekken recht laten zetten. t*ring wat doet dat pijn! Met name het voortraject, het losmaken zelf was qua pijn te doen. 1 bekken bleef vast staan begreep ik, dus probleem was met name te zien bij het voor en achterover buigen.

Ook een rugscan laten doen en de stand van mijn wervels verschilde teveel in graden (bijv. Van -5 naar +5). Oftewel, mijn wervels probeerde de scheefstand te compenseren waar mijn rug spieren weer op reageerden. Dat veroorzaakt weer spierknopen en spanning in de nek en dergelijke. Niet alleen in mijn rug, maar ook in mijn knie (al heb ik daar trouwens geen last van).

Volgende behandeling krijg ik oefeningen mee om de dieper gelegen rug spieren te trainen. Die zorgen voor stabiliteit meen ik.

Hij zei dat ik nog wat pijn kon krijgen dus ik had kunnen wachten tot na de meet, maar het risico dat ik weer rug klachten krijg nu is met zwaardere gewichten aanzienlijk vergroot. Heb het daarom toch maar direct laten doen.

@SanneF ik zou je nog ff laten weten hoe het is gegaan:)

Ooww en heb ook nog getraind:p

BB training.

Warming up
Lat pulldown
10 x 36 / 10x 41
Chinups
4 x bw
4 x bw
4 x bw

Lat pulldown wide grip overhands
8x45
8x50 @7
8x55 @8.5
8x50 @8

BOR (touw) met isometric hold
8 x 77
8 x 82
8 x 88 @9

Upright rows
8 x 36
8 x 41
8 x 45 @8
8 x 45 @9

Seated lateral raise
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8 @8
9 x 2 x 10
9 x 2 x 10 @8

Bent over rear delt raise seated
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8 @8

Bicep cable curl
10 x 27
10 x 27
10 x 27
10 x 27 @8

Tricep pushdown
10 x 27
10 x 32
10 x 32 @8
10 x 32 @9

Probeer nu failure te vermijden. Alleen laatste set tot max rpe 9

Trainingstijd 75 min

Hopen dat de fysiotherapie z'n vruchten af zal gaan werpen!

Terug
Naar boven