- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoop ik ook!Hopen dat de fysiotherapie z'n vruchten af zal gaan werpen!
Ik moest op mijn zij liggen en toen ging hij druk zetten op het bekken.hoe zetten ze je bekken weer recht dan?
Gewoon hard eraan trekken/draaien?

? Geen idee of ik het ergens kan uploaden, maar via gmail moet kunnen.Ja is goed hoor!Wie weet is het wel een interessant boek voor me om te lezen, heb binnenkort toch wat meer vrije tijd
Wil je het via mail versturen? Zo ja, stuur ik die even in pb.

Dusdanig pijnlijk dat overeind komen lastig werd.. pff.. had sowieso do afspraak met de fysio
). Gewicht richting nek/sleutelbeenderen en incline
Nee dat niet, maar het straalt wel uit rondom de rechterkant van mijn rug.
Nee dat niet, maar het straalt wel uit rondom de rechterkant van mijn rug.
Lijkt meer tussen de ribbenkast te zitten
Ja, alleen het eerste stukje (maar pijn trekt ook direct weer weg als ik in die positie blijf).Je rhomboids dus? Als je je schouderbladen samentrekt doet het ook pijn?
Ja, alleen het eerste stukje (maar pijn trekt ook direct weer weg als ik in die positie blijf).
De triggerpoints zelf zijn het niet.. het zit nog veel dieper. Heel diep inademen nog het meeste pijn.
De triggerpoints zelf zijn het niet.. het zit nog veel dieper. Heel diep inademen nog het meeste pijn.

Voor nu maar ff fysio afwachten morgen

Haha niet op mijn keel lolLijkt op een verrekte spier, erg diep gelegen. Maar welke... Hoop dat de fysio je kan helpen. Sowieso verstandig dat je niks geforceerd hebt met je training.
Bij de icline guillotine press paused, waar pause je hem dan op als je richting je keel gaat?![]()
Ik hou de spanning er op dus laat het gewicht niet rusten heheHaha niet op mijn keel lolIk hou de spanning er op dus laat het gewicht niet rusten hehe