Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

hoe zetten ze je bekken weer recht dan?

Gewoon hard eraan trekken/draaien?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de ebook scientific principles of strengthtraining uitgelezen. Ik vond het zeer boeiend, al was ik van de 99% al op de hoogte omdat ik zo'n beetje al zijn podcasts, artikelen etc had geluisterd:p

Kost iets van 45 dollar normaal dus wie kan ik blij maken met de pdf versie:)? Geen idee of ik het ergens kan uploaden, maar via gmail moet kunnen.

(Miss kunnen jullie wat mensen taggen die hier evt belang bij hebben)

1485278391617.jpg

Wie weet is het wel een interessant boek voor me om te lezen, heb binnenkort toch wat meer vrije tijd :)

Wil je het via mail versturen? Zo ja, stuur ik die even in pb.

Dit wordt echt zon mauw log, maar dat irritante pijntje onder mn schouderblad was na het benchen x10 terug :(Dusdanig pijnlijk dat overeind komen lastig werd.. pff.. had sowieso do afspraak met de fysio

Het belachelijke is dat ik echt enkel met bench (gearched) last heb of als ik heel diep inadem. Lijkt vrij diep te zitten dus ben er eigenlijk nog niet achter wat het is. Nu in de ochtend is de pijn bijna weg.. weird

Goed de training. Ging eigenlijk best lekker. Ik voel me ook weer fit:)

Bench
2 sec paused
3x55
2x57.5
2x57.5
Toen maar gestopt. Deed teveel pijn en kon daardoor het gewicht n8et stabiel genoeg houden.

Incline guillotine press paused (miss ben ik de 1e zijn die deze variant doet:p). Gewicht richting nek/sleutelbeenderen en incline
6 x 40
6 x 40
6 x 40 @9
Voelde goed:)

Db shoulder press seated
8 x 2 x 14
8 x 2 x 14
8 x 2 x 14 @7.5
8 x 2 x 16 @9

Overhead tricep extension
10 x 32
10 x 32
10 x 32 @8
10 x 36 @9

Closegrip bench pushup
2 x 10 x bw

+ abs

Laatst bewerkt:
Bench video van gisteren 2x57.5 paused bp

Lijkt op een verrekte spier, erg diep gelegen. Maar welke... Hoop dat de fysio je kan helpen. Sowieso verstandig dat je niks geforceerd hebt met je training.

Bij de icline guillotine press paused, waar pause je hem dan op als je richting je keel gaat? :roflol:

Lijkt op een verrekte spier, erg diep gelegen. Maar welke... Hoop dat de fysio je kan helpen. Sowieso verstandig dat je niks geforceerd hebt met je training.

Bij de icline guillotine press paused, waar pause je hem dan op als je richting je keel gaat? :roflol:
Haha niet op mijn keel lol:P Ik hou de spanning er op dus laat het gewicht niet rusten hehe

Doe anders eens (licht) bench bb stijl zonder arch. Kijken hoe dat voelt.

Sowieso trai je dan eens je pecs goed

:trollface: pl-ers?? :D

Terug
Naar boven