- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Klopt.
Ik heb JETSERS
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt.
Kan best een triggerpoint zijn waar je zelf niet goed bij kuntDe triggerpoints zelf zijn het niet.. het zit nog veel dieper. Heel diep inademen nog het meeste pijn.

(flexibiliteit )Doe anders eens (licht) bench bb stijl zonder arch. Kijken hoe dat voelt.
Sowieso trai je dan eens je pecs goed
pl-ers??
![]()
Mijn ROM is nog steeds gigantisch door mijn lange armen lol
Is sowieso geen triggerpoint ondat die regelmatig worden gemasseert. Ik weet die ook precies te vinden en dit zit erg diep (de triggerpoints zijn ook niet pijnlijk met normale bewegingen).Kan best een triggerpoint zijn waar je zelf niet goed bij kunt
Zag nog je antwoord op stretchen waar ik nog niet op terug gereageerd had. Je zegt soms even tussendoor te stretchen maar niet voor en of na trainen? (Lijkt mij niet heel veel nut hebben na div oefeningen behalve dat het even fijn voelt) goed bijhoudt kan het je klachten zeker verminderen en bijdragen aan je lifts(flexibiliteit )

Alsnog niet ontevreden verder! Ik sta iig een stuk zelfverzekerder onder de bar en kan mn rust ook pakken.
Ik was al bezig update te schrijven lol, maar zag nu ineens jou reactieThat reminds me..
Heb afgelopen jaar een rugblessure gehad waar je 'u' tegen zegt (heb 4 dagen lang letterlijk alleen maar plat kunnen liggen, bewegen ging gewoonweg niet, amper zo'n verschrikkelijke pijn gehad), en heb toen ook op een gegeven moment oefeningen meegekregen. Dacht altijd dat het niet veel verschil kon uitmaken, maar dus wel degelijk!
Benieuwd wat je fysio je hebt mee kunnen geven. Ben ervan overtuigd wanneer je de oefeningen trouw doet, je vanzelf de vruchten er van zal plukken.
Fysio is best streng. Moet nu 2 x in de week langskomen ook al is dit buiten zijn normale werktijd.. is maar goed ook want als hij zei kom maar over 4 weken terug dan doe ik het waarschijnlijk maar 1 x
Dit is al zwaar zat haha. Helemaal aan het einde vd training. Ook wel een idee indd om op kettlebells te doenLekker he, die bench pushups. Zelf vind ik ze op kettlebels ook erg chill, heb je net een wat grotere rom en is daardoor ook een stuk zwaarder.

Voelde het pas bij het neerzetten van het gewicht. Het was nog niet weg, maar ook niet echt pijnlijk meer. Daarna was het pijnlijker dan het uberhaupt is geweest. Echt zo'n smerige zenuwpijn. Ook alleen bij bepaalde bewegingen of diep uitademen (met name het laatste stukje).
Niet dat dit een belangrijke meet is, maar heb mij er wel op voorbereid en op verheugd!Nee handen op de achterkant van het bankjebench push up heb je je voeten op de bench neem ik aan en je handen op de grond?
Heb je al foto/scna laten maken van je rug?
Tihdens het liften zelf heb ik uberhaupt geen last. Alleen kleine handelingen als omdraaien, iets vastgrijpen etc. Maarrr de rest staat in mn updateUgh, het wil allemaal niet bepaald meezitten.. "Gelukkig" kreeg je pijn bij het verslepen van het gewicht, en niet tijdens het liften zelf, voor je het weet gebeurt er iets terwijl je 100+ kg aan je lijf hebt hangen. Hopelijk kan de fysio vanavond wat voor je betekenen..

Ja dat is helemaal waar. Mentaal ben je er wel veel mee bezig.Balen zeg... Kan begrijpen dat de meet niet als een dikke mijlpaal gezien wordt door je, maar dat het toch een doel is waar je al een tijd naartoe werkt. Dan is het gewoon jammer als zoiets dat wellicht moet doorbreken. Maar meets en wedstrijden komen nog 100x langs, je hebt helaas maar 1 rug waar je het altijd mee moet doen...
Inderdaad werkt mn lijf niet 100% mee de laatste tijd. Ik weet nu in ieder geval bepaalde klachten vandaan komen.Waarom weer een zware sq dag etc als het net allemaal weer goed zit? Vraag je op t moment niet teveel van jezelf? Je loopt al geruime tijd met diverse klachten valt me op in je logs etc....
En zeker kijk je uit naar een meet etc maar je hebt maar lichaam en het is geen officiële kkwalificatie meet.
Doen wat je zelf wilt offcourse maar zal meer balen zijn wanneer je de officiële wedstrijd niet mee kunt doen of 100% kunt meedoen.
! Lijkt wel alsof alles soepeler loopt dus misschien heeft de behandeling van de fysio wel wat geholpen.Thanks
Ben blij dat mn bench weer terug is!