XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Nee nooit meer eigenlijk. Wel 200 mg caffeine standaard elke dag, maar dat doet niet zo veel meer:p
.

Ja, tolerantie is zo opgebouwd en dan ben je steeds meer en meer nodig voor dezelfde rush.
Je kan ook ff 2weken van de caf af en dan is tolerantie weer 0.

• Topic Starter Topic Starter
Oef, geen squatschoenen en sleeves, vergeten? :o. Kan me voorstellen dat het dat inderdaad een stuk rotter squat!
En je herinnert er me weer aan dat ik goblet SQ ook altijd erg fijn vond om te doen.. Wellicht er toch maar weer eens doorheen gooien :).
Ik besef me weer heel goed waarom ik peperdure schoenen en sleeves heb. Liever geen belt als ik mag kiezen:p
Squats zonder schoenen en sleves zou ik echt niet durven:roflol:
Is ook geen aanrader:p
Ik squat altijd zonder schoenen! Is een gewoonte...
Op je sokken? O.o

Dat zei ik niet:)
Het doet alleen niet zoveel meer als in het begin, wel genoeg om focus op werk te houden.

Je moet je focussen op trainen, niet op werk :D

Ik doe alleen een pre wo in diepe cut, anders nooit. Dus mayb 7-8 weken per jaar dat ik zulke producten gebruik.

Ja ook ivm add. Ik heb computerwerk, dus 8 uur lang focus houden is anders echt niet te doen voor mij O.o
Apart...dat cafeïne dan juist helpt. Zou zeggen dat het averechts zou werken bij add al ligt t er natuurlijk aan welke vorm hè hebt...

Je laat de dosis daarom ook zo of?

Je moet je focussen op trainen, niet op werk :D

Ik doe alleen een pre wo in diepe cut, anders nooit. Dus mayb 7-8 weken per jaar dat ik zulke producten gebruik.
Kon dat maar, enkel focussen op trainen:D

Apart...dat cafeïne dan juist helpt. Zou zeggen dat het averechts zou werken bij add al ligt t er natuurlijk aan welke vorm hè hebt...

Je laat de dosis daarom ook zo of?
Methylfenidaat (ritalin) werkt wel beter, maar ik kreeg daar hartkloppingen van. Ik slik nu dus caffeine in combinatie met macuna (vanwege de l-dopa). Ik slik wel periodes een dubbele dosis, maar boven de 400 mg kom ik nooit.

Het helpt net genoeg om redelijk goed op werk te kunnen functioneren, maar ik ben alsnog sneller afgeleid dan zou moeten. Als je mijn notitieboekjes op werk ziet dan snap als snel het probleem is haha.

Dit zou ik niet durven! Blootsvoets... maar ik train dan ook wel thuis. Weet niet of dit in de gym wordt geapprecieerd...
Haha dat denk ik niet nee:p Deadliften op blote voeten lijkt me best fijn!

Ik was gisteren voor de laatste keer bij de fysio. Met mijn rug gaat het heel goed! Op het moment dus weer blessurevrij gelukkig.

Rug/schouders

Chinups (75 kg gymgewicht)
3 x @6
3 x
3 x
3 x
3 x @9

Lat pulldown
8 x 45
8 x 50
8 x 50 @8
8 x 50 @8
8 x 45

Low pully rows (met 1 sec vasthouden)
8 x 68
8 x 68
8 x 68 @7

Lateral raises
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8
10 x 2 x 8 @8

Upright rows
8 x 41
8 x 41
8 x 41
8 x 41 @8

Facepull
8 x 27
8 x 32
8 x 32 @8

Laatst bewerkt:
Fijn dat je nu blessurevrij bent zeg! Lekker klaarmaken voor je meet nu. Wanneer is die?

Fijn dat je nu blessurevrij bent zeg! Lekker klaarmaken voor je meet nu. Wanneer is die?
Ja indd! Wel wat trainingen gemist daardoor, maar liever dat dan niet mee kunnen doen:)

Het is al over 2 weken. Richting de drc cup ga ik wel wat dingen anders aanpakken.

Ik heb er iig super veel zin in:D

Ja indd! Wel wat trainingen gemist daardoor, maar liever dat dan niet mee kunnen doen:)

Het is al over 2 weken. Richting de drc cup ga ik wel wat dingen anders aanpakken.

Ik heb er iig super veel zin in:D

Achja, zoals je zegt, liever dat dan straks je meet missen toch! Neem aan dat je door wat dingen gemist te hebben ook niet minder zal gaan presteren, als het totaalplaatje klopt. En volgens mij heb je genoeg kennis om bij te sleutelen indien nodig :)

Dat is al snel zeg, leuk! Ben benieuwd naar wat je gaat liften. Probeer maar filmpjes te maken trouwens, zou gaaf zijn als dat kan!

Achja, zoals je zegt, liever dat dan straks je meet missen toch! Neem aan dat je door wat dingen gemist te hebben ook niet minder zal gaan presteren, als het totaalplaatje klopt. En volgens mij heb je genoeg kennis om bij te sleutelen indien nodig :)

Dat is al snel zeg, leuk! Ben benieuwd naar wat je gaat liften. Probeer maar filmpjes te maken trouwens, zou gaaf zijn als dat kan!
Ja ik ben ook heel benieuwd:) Vooral voor deadlift (omdat ik eindelijk met een fatsoenlijke stang en schijven kan liften). Ik vind die adrenaline rush ook echt fijn:p Dat heb ik in de gym (muv mijn kamikazie bench) niet echt.
Mijn vriend is erbij dus die gaat filmen:)

Ik heb de beste bench sessie ooit gehad!!:D

Doel was triples tot 60 en daarna singles tot 65.

Omdat ik tot max 60 kg ben gegaan had ik geen idee wat ik kon halen. Geschat 70 kg, maar je weet het nooit.

Bench paused
5x55
3x60 rpe 8
1x65 rpe 8 O.o
Die ging heel snel omhoog.
Toen 1x70
Oke, op dit punt had ik een spot moeten regelen. Maar goed, ik wist zeker dat als een spotter mij zag worstelen dat ie m omhoog zou halen (en dan zeggen dat ik het helemaal alleen heb gedaan :/)
Ik dus vol adrenaline (ivm kans op falen), maar zonder spot voor de 70 gegaan. Muziek (hatebreed) knoeterhard gezet, mijzelf even goed moed ingesproken (je gaat m pakken!!!) en ervoor gegaan.. en ik heb m!!!! Ik was zwaar euforisch, naar totaal geruisloos. Wat een lekker gevoel is dat zeg:D Het was een grinder, billen kwamen bijna van de bank en de pauze was mega kort (voor de haters:p), maar dat boeit me niet. Ook t&g was ik blij geweest.
Daarna nog 1 set 3x60 met 2 sec pauzes en daarna was de tank leeg

Filmpjes komen later:)

Incline bezet dus eerst schouderdrukken gedaan.
8 x 2 x 14
8 x 2 x 16
4 x 2 x 18
12 x 2 x 14 @9

Incline bench paused
6 x 40
6 x 40
6 x 40

Closegrip pushups
8 x
8 x

Overhead extension
8 x 32
8 x 36
8 x 36 @9

Tricep pushdown
10 x 27
10 x 27
10 x 27
10 x 27

Bicep cable curl
8 x 27
8 x 27
8 x 27
8 x 27

Db concentration curls
8 x 10 (per kant)
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Dik PR hoor! Geniet er van! :birthday:

Lekker bezig! :D
Leuk dat je vriend kan filmen. Dat van die adrenaline herken ik trouwens goed!

Goeie bench!

Terug
Naar boven