Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

• Topic Starter Topic Starter
Nice zeg! Pauze vond ik best goed eruit zijn bij de 70! Vanuit deze hoek kan je niet goed zien of die stil lag maar als dat zo was, was het een keurige paused toch? :)

Ik ga me ook zeker laten filmen tijdens de meet. Is niet iets wat je elke dag doet namelijk.

Netjes, maar kwam je ass nou van de bench af?

Nice zeg! Pauze vond ik best goed eruit zijn bij de 70! Vanuit deze hoek kan je niet goed zien of die stil lag maar als dat zo was, was het een keurige paused toch? :)

Ik ga me ook zeker laten filmen tijdens de meet. Is niet iets wat je elke dag doet namelijk.
De bar is gepauzeerd, alleen zal het tijdens een meet langer duren. 67.5 tijdens de meet is ook mooi als dat lukt:)
Netjes, maar kwam je ass nou van de bench af?
thnx, ja en nee. Ass had contact met de bench, maar nog maar met een klein stukje:P

Je bench wat gaaf! Gefeliciteerd!:rocker:

De bar ging nog vlot omhoog trouwens. Daar zit meer in!

Nog enkele trainingen te gaan

Vandaag sq en dl
Sq tot 105 (3 sets) en dl tot 125 (3 sets)

Morgen bench 3 sets met 62.5 kg

Dan zondag deadlift en squat singles
Deadlift 5x1x130 sq 5x1x110 (openers)
Ook de laatste zware sq en dl training

DI bench singles 5x1x65
Sq 3x3x80 DL 3x3x100

Do
Bp 3x3x30
Sq 3x3x50
DL 3x3x60

Klinkt gek, maar ik zie tegen de deload op:p

Squat ging wel aardig gisteren. Bracen ging weer niet echt (belt 8s in de avond net te strak:/), maar 1e set was easy (rpe 7.5).
3 x 105
3 x 105
3 x 105

Deadlift ging niet zo mooi. Ben absoluut geen fan van deadliften na zware squats, maar had niet zoveel keus deze week ivm werk etc. Kreeg ook nog zuurbranders erbij dus dat was best wel verrot:/
3 x 125
3 x 125 rpe 9.5
Kon niet echt spanning houden.. volgende x beter

Weinig assistance nu ivm herstel (50% vd sets ongeveer)
Goblet squats
8 x 30
8 x 30

Pull through
8 x 59
8 x 59

Leg extension
10 x 95
10 x 95

Treen van vandaag. Ging mooi:)

Bench paused
3 x 62.5
2 x 62.5 @9
3 x 62.5 @10 (had een spotter erbij dus voor 3 reps gegaan)

Ik merk ietswat vermoeiheid op door de training van gisteravond, maar ben wel tevreden!:) Pauzes nu ook iets langer. Enige puntje is dat mn kont bijna vs bench komt.. daar ga ik aankomend weekend even aan werken!

Chinups
Gymgewicht 74.2 kg
3 x @6-7
3 x
3 x
5 x @10

Closegrip bench paused
5 x 50
5 x 55
5 x 55
5 x 55
Ben closegrip bijna net zo sterk.. vreemd:p

Lat pulldown
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Spanning hou je wel vanaf net voor unracken als racken hetzelfde? Heb zelf nooit last van een kont die bijna van de bench afkomt.

Misschien helpt het op je benen wijder te zetten? Dan wordt het liften van je butt al lastiger. En druk je vanuit je hiel? Als ik vanuit m'n tenen druk krijg ik meer de neiging m'n kont de lucht in te duwen weet ik.

Spanning hou je wel vanaf net voor unracken als racken hetzelfde? Heb zelf nooit last van een kont die bijna van de bench afkomt.

Misschien helpt het op je benen wijder te zetten? Dan wordt het liften van je butt al lastiger. En druk je vanuit je hiel? Als ik vanuit m'n tenen druk krijg ik meer de neiging m'n kont de lucht in te duwen weet ik.
Ik normaal ook niet, maar ik ben bewust meer legdrive gaan gebruiken (daarvoor bewust zo min mogelijk). Ik ga ff kijken of ik mijn benen anders kan plaatsen (miss voeten dichterbij of indd wat wijder).

Wordt vervolgd:) Zou zonde zijn als daardoor een lift wordt afgekeurd natuurlijk.

Filmpje van mn chins. Laatste set

Damn, je close grip bench is lekker!!
En fijne chin ups, ik vind helemaal mooi ^^.
Zuurbranders tijdens DL'en is dodelijk, denk dat je al blij moet zijn dat je alles binnen hebt gehouden :o.

Damn, je close grip bench is lekker!!
En fijne chin ups, ik vind helemaal mooi ^^.
Zuurbranders tijdens DL'en is dodelijk, denk dat je al blij moet zijn dat je alles binnen hebt gehouden :o.
Thnx meid:)
Morgen een nieuwe dl poging. Ik moet echt heeel erg opletten dat ik niks gekruids eet. Knoflook kan ik al helemaal niet handelen, ui ook niet:p

Vandaag de squat singles gehad.

Mijn vriend moest vroeg weg voor de videoclip dus ik ben daarom ook vroeg gegaan.

Ik voelde me behoorlijk slapjes. Ben ook zzooo geen ochtend mens en enkel 2 eierkoeken en bakje kwark is niet bepaald een goede bodem:p

Maar goed, op de meet zelf zijn de omstandigheden alles behalve ideaal. Ik moet vrij vroeg met de bus naar Groningen (ongeveer 50-60 min) en dan om 9 uur wegen (dus weinig eten en drinken lol). Tenminste, dat ligt heel erg aan hoe het vochtafdrijven gaat.

Ik gok dat we ook vrij vroeg al beginnen met squats.

Maar goed, ik heb alle singles gehaald! Eerste 3 met commando, daarna moest mn vriend ervandoor helaas.

5x1x110 kg (filmpje staat op insta, maar die zal ik later hier ff posten).

Daarna nog smith squat
3x5x90 ( rpe 7)

En bench 2 sec paused (licht)
3x5x50 (rpe 7)

Morgen deadlift singles en dinsdag bench singles.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven