MuscleMeat

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Verdomme, goeie benches! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag gaan deadliften. Heb enkele dagen vrij genomen van werk en dat heeft ook zeker wel geholpen! 8-9 uur slaap gehad per nacht, wat een verschil maakt dat zeg.

Met mn rug gaat het goed. Het zeurt nog steeds, maar het werd niet erger tijdens het deadliften. Wel wat hulp ingeschakeld bij het slepen van de gewichten. Heupen voelen veel soepeler.

Eerst 3x3x120 kg gedaan. Had ook totaal niet in de planning om meer dan dat te liften. Dit ging dusdanig makkelijk dat ik toch ben gaan ophogen. Daarna singles met 125, 130 en 137.5 gedaan. Gevoelsmatig meer in de tank, maar laatste ging wat langzamer en ik wil niets forceren nu.

Ik denk dat 130 mijn opener gaat worden

Laatst bewerkt:
Vandaag lb treen

SQ
2x90
2x100
2x105
1x110
1x115 pr!!
Geschatte max is is zo rond de 120. Zou zoooo tof zijn als ik dat weet te halen. Maar goed, een trainings pr is geen meetpr. Laatste x stond ik met slappe benen door de spanning, hopelijk dit x niet!! Hoop dat dl-en met een fatsoenlijke stang en dergelijke juist wat mee helpt, bij de foxmeet leek alles een stuk lichter vorig jaar:p

Smithsq
8 x 80
8 x 80
8 x 80
Ging mooi:)

Pull through
15 x 50
12 x 60
12 x 68

Leg extension
8 x 95
8 x 95
8 x 100
8 x 109

Chinups
6 x bw + 8 sec eccentrisch (voor de lol)

Voel me eindelijk weer fit. Zou mooi zijn als ik ander werk had (of dichterbij). Om half 6 opstaan en de late trainingen elke avond breekt me elke keer op.
Dit zet me iig wel aan het denken, ook ivm mn rsi klachten. Mijn vriend richt zich momenteel op een betere baan. Hij verdiend ongeveer 60% van wat ik verdien, maar we werken evenveel. De last ligt nogal op mijn schouders dus hopelijk kunnen we dat omdraaien.

Vandaag gaan deadliften. Heb enkele dagen vrij genomen van werk en dat heeft ook zeker wel geholpen! 8-9 uur slaap gehad per nacht, wat een verschil maakt dat zeg.

Met mn rug gaat het goed. Het zeurt nog steeds, maar het werd niet erger tijdens het deadliften. Wel wat hulp ingeschakeld bij het slepen van de gewichten. Heupen voelen veel soepeler.

Eerst 3x3x120 kg gedaan. Had ook totaal niet in de planning om meer dan dat te liften. Dit ging dusdanig makkelijk dat ik toch ben gaan ophogen. Daarna singles met 125, 130 en 137.5 gedaan. Gevoelsmatig meer in de tank, maar laatste ging wat langzamer en ik wil niets forceren nu.

Ik denk dat 130 mijn opener gaat worden

Meer tags xd.ik vind het mooi dat je zo sterk ben btw.

Misschien niet de beste foto's, maar ik vond het wel grappig om een progressie foto van mijn wederhelft te delen. Hij is inmiddels weer 1.5 jaar serieus aan het sporten (in maart 2016 met pl). Foto 1 was hij ongeveer 10 kg lichter en ongetraind (foto is van 5 jaar geleden). Nu is hij 84.5 kg bij 1.81 op 8%

Hij poseert nooit voor de spiegel en gaat al helemaal niet daarvoor op de foto. Hij heeft ook niks met bodybuilding dus beter dan deze foto's gaat m niet worden lol.
Ben iig blij dat hij helemaal into pl is en zelf nu ook filmpjes op zoekt:)

1486110100032.jpg

Maar wel een aesthetic revolution stringer :roflol:

2dl sessies to go, welke meet ga je doen?

Hoe buffer hij wordt, hoe meer hij gaat poseren en in elke spiegel ff flexen ;)

Wil je echt niet sparen voor rijbewijs/auto? Dat scheelt zoveel tijd, kan je allemaal extra slapen :D

Training van vandaag.
Niet zo best geslapen helaas dus was nogal moe:/

Bench paused
5 x 55
5 x 55
5 x 55 @7.5

Chinups
4x3
1x4 @9

Closegrip bench paused
5 x 50
5 x 50
5 x 50

Lat pulldown widegrip
8 x 45
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Db press seated
8 x 2 x 14
8 x 2 x 16
8 x 2 x 16 @9

Closegrip pushups
8 x
8 x

Hanging leg raise
2 x 8 x bw

Misschien niet de beste foto's, maar ik vond het wel grappig om een progressie foto van mijn wederhelft te delen. Hij is inmiddels weer 1.5 jaar serieus aan het sporten (in maart 2016 met pl). Foto 1 was hij ongeveer 10 kg lichter en ongetraind (foto is van 5 jaar geleden). Nu is hij 84.5 kg bij 1.81 op 8%

Hij poseert nooit voor de spiegel en gaat al helemaal niet daarvoor op de foto. Hij heeft ook niks met bodybuilding dus beter dan deze foto's gaat m niet worden lol.
Ben iig blij dat hij helemaal into pl is en zelf nu ook filmpjes op zoekt:)

1486110100032.jpg
Netjes. Hij dacht vast een chick die sterker is dan ik kan echt niet xd

Zeer lichte been training (muv squats) en recovery bench

Squats zonder squatschoenen en kneesleeves is best wel verrot:p Gelukkig niet mijn meest zware dag.
5x90
5x90
5x90

Bench 2 sec paused
5 x 50
5 x 50
5 x 50 rpe 7

Deadlifts (recovery)
Heel veel sets met 80 kg. Zowel conventional als sumo.

Wide stance goblet squats. Ik doe deze de laatste tijd als opwarmer. Ik vind m heerlijk!
Mobiliteit in de heupen is flink vooruit gegaan (daar is deze ideaal voor)
8 x 30
8 x 30
8 x 30
8 x 30

Pull through
12 x 59
8 x 69
8 x 69

Leg extension
8 x 99
8 x 99
8 x 108
8 x 108

gebruik je geen pre WO in de cut?

Oef, geen squatschoenen en sleeves, vergeten? :o. Kan me voorstellen dat het dat inderdaad een stuk rotter squat!
En je herinnert er me weer aan dat ik goblet SQ ook altijd erg fijn vond om te doen.. Wellicht er toch maar weer eens doorheen gooien :).

Squats zonder schoenen en sleves zou ik echt niet durven:roflol:

Ik squat altijd zonder schoenen! Is een gewoonte...

Terug
Naar boven