- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks

Vandaag gaan deadliften. Heb enkele dagen vrij genomen van werk en dat heeft ook zeker wel geholpen! 8-9 uur slaap gehad per nacht, wat een verschil maakt dat zeg.
Met mn rug gaat het goed. Het zeurt nog steeds, maar het werd niet erger tijdens het deadliften. Wel wat hulp ingeschakeld bij het slepen van de gewichten. Heupen voelen veel soepeler.
Eerst 3x3x120 kg gedaan. Had ook totaal niet in de planning om meer dan dat te liften. Dit ging dusdanig makkelijk dat ik toch ben gaan ophogen. Daarna singles met 125, 130 en 137.5 gedaan. Gevoelsmatig meer in de tank, maar laatste ging wat langzamer en ik wil niets forceren nu.
Ik denk dat 130 mijn opener gaat worden

Die heb ik voor hem besteld hahaMaar wel een aesthetic revolution stringer
2dl sessies to go, welke meet ga je doen?
Wil je echt niet sparen voor rijbewijs/auto? Dat scheelt zoveel tijd, kan je allemaal extra slapen![]()

Haha miss wel jaHoe buffer hij wordt, hoe meer hij gaat poseren en in elke spiegel ff flexen
Wil je echt niet sparen voor rijbewijs/auto? Dat scheelt zoveel tijd, kan je allemaal extra slapen![]()

Klopt! HahaNu kan ze meer eten in verhouding. Nou dan zou ik wel weten voor welke ik kies![]()
Netjes. Hij dacht vast een chick die sterker is dan ik kan echt niet xdMisschien niet de beste foto's, maar ik vond het wel grappig om een progressie foto van mijn wederhelft te delen. Hij is inmiddels weer 1.5 jaar serieus aan het sporten (in maart 2016 met pl). Foto 1 was hij ongeveer 10 kg lichter en ongetraind (foto is van 5 jaar geleden). Nu is hij 84.5 kg bij 1.81 op 8%
Hij poseert nooit voor de spiegel en gaat al helemaal niet daarvoor op de foto. Hij heeft ook niks met bodybuilding dus beter dan deze foto's gaat m niet worden lol.
Ben iig blij dat hij helemaal into pl is en zelf nu ook filmpjes op zoekt
![]()
Klopt XDNetjes. Hij dacht vast een chick die sterker is dan ik kan echt niet xd
Gelukkig niet mijn meest zware dag.Nee nooit meer eigenlijk. Wel 200 mg caffeine standaard elke dag, maar dat doet niet zo veel meer