SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inmiddels is het weer weg! Echt bizar. 2 dagen enorm veel pijn, maar het is ook zo weer weg. Hopelijk blijft het nu weg! Ik ben bang dat het mn amandelen zijn..Weer een keelontsteking, da's zwaar ruk..
Enne.. Congrats, ik heb via FC alles nauwlettend gevolgd hoor, top gedaan!
Zonder plan in de gym zijn is ook niet echt mijn ding.. Zo'n gevoel van 'alles wat ik doe is toch wel leuk'.

)
)
Volgende x pak ik wel gewone schijven ipv bumperplates (erger me kapot aan die dingen lol.. mag geen gewone plates gebruiken normaal ivm herrie en vloer
)Nee alle vingersHeb je nou bij je front squat maar 1vibger om de bar?
Ja die ging mooi snel
Sneller dan in training iigKan trouwens best hoor, ik heb er meestal twee, voelt beter aan dan al mijn vingers. Als ie maar goed op je schouders ligt.Heb je nou bij je front squat maar 1vibger om de bar?
Heb ook met 2 geprobeerd, maar kreeg pijn in mn vingersKan trouwens best hoor, ik heb er meestal twee, voelt beter aan dan al mijn vingers. Als ie maar goed op je schouders ligt.

Hehe, het is eigenlijk gewoon een vreselijke oefening: awkward positie met dubbelgevouwen armen en polsen, stang op je delts en tegen je keel aangedrukt. Maar hij is ook zo lekker als ie goed gaat. Paused reps zijn echte killers.Heb ook met 2 geprobeerd, maar kreeg pijn in mn vingers![]()
Haha indd. Heb m in het verleden wel eens geprobeerd (en dan bedoel ik echt 1 rep ofzoHehe, het is eigenlijk gewoon een vreselijke oefening: awkward positie met dubbelgevouwen armen en polsen, stang op je delts en tegen je keel aangedrukt. Maar hij is ook zo lekker als ie goed gaat. Paused reps zijn echte killers.
), maar nu toch een keer een echte poging. Wel leuk om meer squat variaties te doen iig. Highbarsquat ook geprobeerd, maar dat geeft veel meer druk op de knie met mijn lange stengels dus toch maar gewoon bij lowbar gehouden.
).Ja erg is dat he. Ik voel gewoon dat er veel meer in zit qua kracht, maar ik verlies gewoon spanning op een gegeven moment omdat mijn zuurstof op raaktGhehe, ben blij dat ik niet de enige ben die steevast na 5+ reps moet vaststellen dat conditie ruk is.
Heb het idee dat je met highbar net iets dieper zakt, maar dan moet je denk ik wel aan millimeters denken. Vooral doen wat lekker voelt, zo te zien maakt het praktisch geen verschil uit.
Gelukkig doe ik 1rms op een meet en geen 8 reppers
Zal vooral kiezen war bij squat lekker voelt. Zoals je aangeeft lowbar. Ik kan in ieder geval geen duidelijke verschillen zien. Dr kan bv ook nog toevallig tussen die reps een paar mm verschil zitten, gewoon omdat je reps nooit 100% hetzelfde zijn.

Lol ja inddSommigen pakken hem echt bijna thv van de tepels. Vraag me echt af hoe![]()