- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geschatte max is nu 147.5-152.5-63 ook 20 zag ik.Heb me ingeschreven voor de DRC.. totaal (tot dusver) 18 deelnemers in de -72!!!! Echt bizar! Wel heul gezellig![]()
35 plus in de -83 mannen dacht ik. Lekker druk weer![]()

Ik heb me alvast verzekerd van een podiumplek ja met 2 deelnemers.
Meeste in -63 en -72.. was 2 jaar terug echt veel minderDrukke ploeg dus! Volgens mij liften ook relatief de meeste vrouwen in de -72 klasse.
Squats niet diep genoeg omdat het boven parallel was? Of gewoon niet naar je zin?
Echt een stormloop van deelnemers (wel positief vind ik!). Veel nieuw talent ook.Ja ook al zoveel. Volgens mij heb je best wel een grote kans om eerste te worden, dat zou toch vet zijn!
Indd druk35 plus in de -83 mannen dacht ik. Lekker druk weer![]()

Dat zou zeker vet zijn! Ga mn best doenMeeste in -63 en -72.. was 2 jaar terug echt veel minderEcht een stormloop van deelnemers (wel positief vind ik!). Veel nieuw talent ook.
Meer op parallel. Wel jammer. Ik moet denk ik toch mn sq schoenen aan, ik kom dan makkelijker op diepte.
Ja ook al zoveel. Volgens mij heb je best wel een grote kans om eerste te worden, dat zou toch vet zijn!
Indd druk![]()

). Hoort er nu eenmaal bij als je een gezin hebt, mn meisje had een loopwedstrijd en we hadden kaarten voor een goochelshow in het theater.. wel mooi dagje zo

Dit zijn ze!Wat zijn reeva's?
Squat je nu op sokken/blote voeten?
Zie hierbovenSame question.
Kom alleen een of ander model tegen op google.

Het zorgt voor meer grip en minder eelt. Ik heb jarenlang pijn geleden tijdens dl-en en besloot daarom een paar maanden terug deze aan te schaffen. Geen ellendige sets meer met afgescheurd eelt!!!Dat is voor sterkere grip en/of minder eelt?
Heb zelf gemerkt dat als m'n eelt eraf gaat het deadliften echt pijnlijk is, heb het dus blijkbaar echt nodig.

Het zorgt voor meer grip en minder eelt. Ik heb jarenlang pijn geleden tijdens dl-en en besloot daarom een paar maanden terug deze aan te schaffen. Geen ellendige sets meer met afgescheurd eelt!!!
Elke keer dat je hersenen een pijnprikkel ervaren verlies je spanning (en kracht). Mijn coach destijds adviseerde straps te gebruiken voor de resterende sets, maar dit is nog beter. Kracht in de handen moet je alsnog wel hebben.
Grip was ook zonder handschoen geen issue op de wedstrijd (toen voor het eerst weer zonder reeva gelifd).
Ander positief ding vind ik dat ik weer mensen op werk normaal de handen kan schudden haha![]()