XXL Nutrition

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Fijn dat je nu verder kunt en dit kunt afsluiten.
Wat voor werk hoop je weer te vinden?
Want zoals pillz de klachten hou je toch?

Voor nu beterschap. Hopenlijk blijft het wat erger je gespaard en lig je niet gevloerd straks:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Succes ermee. Als je met het vinden van een nieuwe job net zo methodisch te werk gaat als bij je trainingen komt het wel goed! :)
Dankje:)

Thnx!

Fijn dat je nu verder kunt en dit kunt afsluiten.
Wat voor werk hoop je weer te vinden?
Want zoals pillz de klachten hou je toch?

Voor nu beterschap. Hopenlijk blijft het wat erger je gespaard en lig je niet gevloerd straks:p
Ja indd, kon niet nog langer zo door dus het is goed zo.

Is indd een lastig verhaal. De banen waar ik voor in aanmerking kom zijn toch de zitbanen of ik moet voor mijzelf beginnen.

Dat laatste is wel degelijk iets waar ik mee aan de slag ga. Nog mooier zou het zijn om dat te combineren met een parttime baan. Maar goed, eerst even rust oakken en goed nadenken over wat ik wil en kan.

• #1.643
Trainen staat op een laag pitje nu (niet dat ik niets doe, maar te weinig om progressie te maken iig). Zodra alles rustig is ben ik echt wel toe aan een schema! Motivatie is er wel in ieder geval.

Eregisteren vanwege tijdsdruk alleen gedeadlifd. Een lading boxdeads gedaan tot 5x140 en daarna nog 2x140 sumo dl (wat verassend easy ging) en 2x5x125 sumo.

Gisteren na fysio nog een korte training gedaan bij fit4free (had maar 3 kwartier, want mn vriend was er niet). 3x4 chins ramped latpulldowns tot 8x50 widegrip bi curls tot 8x2x12 en sh. Db presses 3x8x2x16 tri pushdown 3x12x45 en closegrip bench pushups voor de tri's en one arm cable curls

Vandaag weer zware benches (laatste bp train was vrijdag) en squats. Laatste squat sessie was dinsdag. Niet ideaal, maar goed. Ben benieuwd hoe het gaat!

Ik lees je logs al een flinke tijd, maar heb nooit gereageerd, maar nu dan even over de bijkomende zaken.

Je bent je aan het orrienteren wat werk betreft en wellicht voor je zelf beginnen naast een parttime baan. Ik heb een paar jaar terug ook een tijdje een bedrijf gehad naast mijn loondienst. Als je bepaalde zaken slim aanpakt kan dat best lucuratief zijn, zeker als je zelf wat financiële ruimte hebt. Als je ooit wat vragen hebt, stel ze gerust.

• #1.645
Ow trouwens do ochtend afspraak bij de orthopedie poli. Ben benieuwd

• #1.647
Ik lees je logs al een flinke tijd, maar heb nooit gereageerd, maar nu dan even over de bijkomende zaken.

Je bent je aan het orrienteren wat werk betreft en wellicht voor je zelf beginnen naast een parttime baan. Ik heb een paar jaar terug ook een tijdje een bedrijf gehad naast mijn loondienst. Als je bepaalde zaken slim aanpakt kan dat best lucuratief zijn, zeker als je zelf wat financiële ruimte hebt. Als je ooit wat vragen hebt, stel ze gerust.
De kans is redelijk groot dat mn kerel in de gemeenteraad komt aakomend jaar. Als ik dan ca 800-1000 euro binnen kan harken dan is dat al prima! Het zou mooi zijn als dan het zzp gedeelte een extra is. Ik zal tegen die tijd, mocht ik vragen hebben wel even pm-en:)

• #1.649
Extra rust gepakt van t weekend (was vorige week grieperig). Voel me deze week een stuk fitter:)

Train van gisteren.

BENCH T&G
75-85%
8X60 @7 op film
5X65
3X67.5
3X67.5
3X67.5 @7 op film
3X65
8X60 @8
Beetje sheiko-ish

Filmpjes

Ja ik bench nog steeds met foamrol. En ja heb er baat bij:) Ik doe nog steeds oefeningen thuis en kan veel verder buigen nu. Oftewel, big arch in coming (voor mijn doen dan:p) Widegrip bevalt ook nog steeds goed! Ik kan nog 1 a 2 vingers opschuiven voor maxgrip, maar dat lukt nu nog niet iig.

SQUATS
77-85%
5X100
5X105
5X107.5 @7
4X110 @7.5 op film

LEGPRESS LIFEFITNESS (hoog en breed)
(echt bagger ding van lifefitness tov de incline plateloaded van fit4free, maar had er wel baat bij... quads kunnen veel meer aan, maar mn knie En mn rug niet..wellicht ook weer eens legextension opbouwen om meer volume te pakken zonder dat het mijn herstel voor deads en squats belemmerd)
8X105
8X135
8X155 @9

GHR SS TBAR ROWS
4 sets totaal

1e x tbar row dus moet nog ff kritisch kijken naar mijn uitvoering.

Totaal 105 min

Extra rust gepakt van t weekend (was vorige week grieperig). Voel me deze week een stuk fitter:)

Train van gisteren.

BENCH T&G
8X60 @7 op film
5X65
3X67.5
3X67.5
3X67.5 @7 op film
3X65
8X60 @8
Beetje sheiko-ish

Filmpjes

Ja ik bench nog steeds met foamrol. En ja heb er baat bij:) Ik doe nog steeds oefeningen thuis en kan veel verder buigen nu. Oftewel, big arch in coming (voor mijn doen dan:p) Widegrip bevalt ook nog steeds goed! Ik kan nog 1 a 2 vingers opschuiven voor maxgrip, maar dat lukt nu nog niet iig.

SQUATS
5X100
5X105
5X107.5 @7
4X110 @7.5 op film

LEGPRESS LIFEFITNESS (hoog en breed)
(echt bagger ding van lifefitness tov de incline plateloaded van fit4free, maar had er wel baat bij... quads kunnen veel meer aan, maar mn knie En mn rug niet..wellicht ook weer eens legextension opbouwen om meer volume te pakken zonder dat het mijn herstel voor deads en squats belemmerd)
8X105
8X135
8X155 @9

GHR SS TBAR ROWS
4 sets totaal

1e x tbar row dus moet nog ff kritisch kijken naar mijn uitvoering.

Totaal 105 min

tbar rows :heart::heart::heart:
Nette training weer

Eindelijk een gym waar ze t bar hebben?
Elke gym heeft die
Wij noemen dat barbell in de hoek van muur leggen en gaan :D

• #1.653
Eindelijk een gym waar ze t bar hebben?
Elke gym heeft die
Wij noemen dat barbell in de hoek van muur leggen en gaan :D
haha ja je snapt wel wat ik bedoel:D Eindelijk een gym waar ik geen hoek en een vbar stangding moet zoeken:)

Welcome to the sheiko side, we have a lot of volume:p

Lekkere training!

Hier ook liefde voor T-bar rows, ookal doe ik ze zelf nu niet :)

• #1.656
Welcome to the sheiko side, we have a lot of volume:p

haha ga geen sheiko doen hoor:) IK vind het wel een heel goed schema, maar ik auto reguleer liever wat meer (kan ook met sheiko natuurlijk!).

Had voor de grap even uitgerekend wat ik zou moeten doen als ik zo'n sheiko piramide zou moeten doen.

kom op het volgende uit

sheiko
720 75%
512 80%
136 85%

eigen
960 75%
520 80%
607.5 85%

Ik doe iig wel inspiratie op uit de schema's. Heel mooi hoe alles wordt opgebouwd.

Lekkere training!

Hier ook liefde voor T-bar rows, ookal doe ik ze zelf nu niet :)

Thanks!!

Yes erg fijn, veel fijner dat bent over rows..

• #1.657
Voor wie wil lachen:)

:roflol:

Geweldig dat verschil tussen dat filmpje en die daarboven van gisteren.
Je bombde het gewicht ook vol naar beneden, bijna geen spanning daardoor over de gehele lift.
Leuk om te zien!

• #1.659
:roflol:

Geweldig dat verschil tussen dat filmpje en die daarboven van gisteren.
Je bombde het gewicht ook vol naar beneden, bijna geen spanning daardoor over de gehele lift.
Leuk om te zien!
Ja erg he:p

Squat en dl was net zo:p

Beetje bij beetje hehe...

Terug
Naar boven