- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo weer wat gesprekken achter de rug op werk. Nu na maanden van aanpassingen, minder uren, fysio, oefeningen, revalidatiearts, bedrijfsarts etc gaat het maar niet beter met de RSI. De hele dag in een statische houding voor 10 jaar lang is niet goed geweest voor mijn lijf. Begon al met nekklachten ca 5 jaar geleden en er komt steeds weer wat bij. Wordt er moedeloos van.
Gesprek ging nu dus richting een traject voor andere werkzaamheden via het uitzendbureau. Ik gaf aan dat wellicht een periode rust van enkele weken zou kunnen helpen, maar daar voelde ze zelf niets voor, mijn manager wel maar die heeft geen zeggenschap. Ze gaf aan dat ik het beste dus een traject aan moet gaan met haar collega die specifiek over fase c-ers gaat die biet lekker meer op hun werk zitten (fysiek of mentaal).
Evt zou ik, mocht dat nodig zijn, opleidingen kunnen volgen.
Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik had vandaag weer erg veel pijn en kan amper mijn werk doen. Door dit hele gedoe ben ik heel erg over het NK gaan twijfelen omdat ik lichamelijk en mentaal (door dit gebeuren) niet helemaal lekker zit. Baal dus nog extra dat het nk 2017 wellicht de enige optie is om te kwalificeren voor 2018!.
Toen ik aan gaf dat enkele rust zou kunnen helpen zei ze als reactie "heb je zoveel vakantie uren staan dan"? Ik zo nee, dan ga ik tijdelijk de ziektewet in. Nou ze 2as not amused kan ik je zeggen
Ik vraag mij nu wel af in hoeverre ik in mijn recht sta daar ik letselschade heb opgelopen doir mijn repeterende werkzaamheden (dit is vastgesteld door een bedrijfsarts).
Miss weet @HillR dit?
Ik moet nog in gesprek met de persoon die over dit traject gaat, dus later meer!
Ik zit er nu meer over in dat ik mijn werkweek niet meer zonder pijnstilling kan volmaken. Ik wil iig niet zo nog maanden door.
Momenteel werk ik nog maar 25 uur + 8 uur reizen (trein). Ik ga regelmatig een uur eerder weg omdat ik met moeite de dag vol maak. Ik zat vorig jaar nog op 29 uren p. Week.
Uhu voor nu ff afwachten wbt nk. Als fox doorgaat dan lijkt me dat een betere optie.Oei klinkt niet zo best.
Als het helemaal niet gaat dan kun je je zeker wel ziekmelden als het voor jou nu beter voelt. Daarna samen met een bedrijfsarts een plan maken en niet met een of andere dame die het niets interesseert blijkbaar.
Letselschade geen idee of het mogelijk is.
Ze hebben je aanpassingen geboden toch en er is geen mogelijkheid tot andere werkzaamheden. Tja denk dat er niets anders op zit dan een traject of iets. Anders kan iedereen wel zeggen dat het van het werk komt natuurlijk
Kloten idd van nk. Zou even afwachten of fox officieel wordt en dan overwegen of je gaat of niet. Je kan altijd alleen voor je punten . Maar goed kost natuurlijk ook wat ik niet reizen etc...
Begin 2016 is er door de bedrijfsarts vastgesteld dat ik RSI heb aan mijn hand door mijn werkzaamheden (ik werk als digitalisereerder, wat 100% muiswerk inhoud zonder afwisseling).Moeilijke kwestie.
Sinds wanneer ben je bekend met het feit dat je door je repeterende werkzaamheden klachten hebt opgelopen (van wanneer is die conclusie van de bedrijfsarts?), heb je je werkgever daarvoor aansprakelijk gesteld en is deze aansprakelijkheid schriftelijk bevestigd/ontkend door de werkgever, en zo ja wanneer?
Die info is van belang alvorens er iets nuttigs over te zeggen valt..
Ja is enorm balen. Heb er zelf wel verteouwen in dat het weg gaat, mits ik daar weg ga.Wel enorm balen zeg dat je door je werk zoveel klachten hebt opgelopen..
krijg je daar verder ook therapie voor e.d.? Ik hoop dat je er ooit van af komt zeg...
Ja ben ik ook voorzichtig mee. Ben alleen benieuwd of ik in mijn recht sta mochten ze ergens moeilijk over doen (zoals ziek melden).Klote zeg! Ik zou toch oppassen met ziekmelden of letselschade door je werk aankaarten, als ze je wel via welke weg dan ook druk in de sportschool zien. Dat kan een heel verkeerd beeld geven. Iets van "Oh, ze kan niet (volledig) werken, maar wel heel zwaar sporten". Men is vaak heel kortzichtig daar in...
Sterkte in ieder geval!

Ik heb alleen nog maar EK en WK eisen gezien.Hopenlijk snel meer duidelijk. Over kwalificatie eisen 2018 ook nog niets gelezen. Jij?
Ik zou een ziekte wet zeker niet overleggen.
Op is op en voor nu zoals ik t leest het beste. Je bedrijfs arts zal dan eea opstarten en die dame zal daar dan vast in meegenomen worden. Imo niet zo lief zijn en aan jezelf denken. En niet andersom.
Hopenlijk snel meer duidelijk. Over kwalificatie eisen 2018 ook nog niets gelezen. Jij?
Dankje voor je uitgebreidde reactie! Een dossier is op dit punt indd geen slecht idee.Beroerd voor je. In eerste geval, sterkte en beterschap.
Ik heb veel ervaring met werknemers en ziekte (als manager zijnde). Ervaring heeft geleert dat als de werknemer ook bij zijn eigen huisarts in gesprek is over de ziekte het "makkelijker" wordt om de Arbo of iets dergelijke te overtuigen dat er iets moet gaan gebeuren. En als ik het zo lees zit jij diep in het rood en verergeren de klachten alleen maar.
Een werkgever heeft er ook geen baat bij dat een werknemer ziek is of wordt. Soms is het dan beter om uit elkaar te gaan of iets anders binnen het bedrijf te zoeken. Mits dat past natuurlijk, gaat vaak via de Arbo.
Als laatste wil ik je meegeven om alles zorgvuldig op te slaan of te administreren zodat je later een "dossier" hebt. De werkgever zal deze zeker al aangelegd hebben. Just in case...
Als je specifieke vragen hebt dan hoor ik het wel.
Dank je!
Dank je en hoop t ook!Sterkte en nogmaals beterschap met dit alles. Ik hoop dat je snel eruit gaat komen!
Yep nogal. Nee helaas niet. 12 jaar terug begonnen met een HBO studie, maar niet afgemaakt. Ik wou een andere studie doen, maar werd zwanger en we hadden net een huis gekocht. Daarna alleen nog voedingsdeskundige afgerond en fitnesstrainer. Wel als bijverdienste nog als grafisch ontwerper gewerkt, maar sinds mn RSI is dat slecht te combineren. Opzich zijn er wel opties als de nood hoog is.Beterschap SP
Moeilijke keuzes sta je voor.
Ben je goed geschoold zodat je zo ergens anders aan de slag kan?
dankjewel, lieff!!Heel naar idd zeg. Je bent een sterke meid, ook in je koppie. Ik heb er ergens een goed gevoel over, dat er een gepaste oplossing gaat komen![]()

Voor het eerst zelf stukken gezaagd met de decoupeerzaag dus kan het nu in principe nu helemaal zelf. We hebben genoeg over voor het halletje en 2 kamers boven dus heb besloten om daar ook te gaan verven en laminaat te leggen. Dit ga ik in mn uppie doen want mn kerel heeft de hele week al vol gepland.
). Ik maak liever geen schema's meer omdat ik dan teveel ga coachen
Jij neemt er echt je tijd voor, waar ik als een lompe boer die bars van de grond sta te trekken. Kan ik nog wat van leren hoor! 

ThanksIk vind het altijd mooi om naar jouw oefeningen te kijken. Die uitvoering is prachtig, qua voorbereiding, tijd tussen je lifts, etc. Adem in, pull, adem uit, los, reset je stance...en repeatJij neemt er echt je tijd voor, waar ik als een lompe boer die bars van de grond sta te trekken. Kan ik nog wat van leren hoor!
![]()

Zodra het gewicht zwaar werd teerde ik op pure adrenaline en vergat ik alle cues. Ik probeer daar nu heel erg op te focussen, lukt niet altijd zoals mijn 1rm bench actie van laatst hehe maar ik doe mijn best!Fijn dar je erover uit bent van het NK. Jammer, maar wel verstandig denk ik zo.
Kan me voorstellen dat een vloer leggen behoorlijk wat lichamelijke activiteit vergt
Omdat je zegt dat je wel nog massa op je benen erbij wilt; zit je nu rond onderhoud of wel wat erboven?
Je vriend gaat wel lekker dan. Schema ken ik verder niet! Past zo (snel) te lezen je volgende week aan op wat je hebt gelift die week.

Ja denk ik ook en thanksBalen dat je wegens omstandigheden het NK moet laten voor wat het is zeg. Echter, het is inderdaad een verstandige keuze lijkt mij.
Je deads zien er trouwens weer super uit hoor!
Je vriend maakt ook mooie progressie begrijp ik. Super zeg! De programma's van Kizen zijn aardig populair en ik ben heel benieuwd wat het hem gaat brengen. Je voorziet ons binnenkort wel weer eens van een update, toch?![]()

YupJij hebt dus ook laminaat waarbij je een hamer nodig bent om het in elkaar te schuiven?![]()