AndroidHealthClinic

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Ik sluit mij aan bij de rest, moedige en wijze beslissing van het NK.

Zelf vind ik het af en toe wel eens verfrissend om m'n assistance gedoetje om te gooien, even lekker van die automatische piloot af:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Als ik zo op het gevoel van honger zou eten gaat het zoals het nu op vakanties gaat.
Soms een hele dag niks behalve avondeten en nog ergens een broodje.
En een andere dag 3500 - 4000 kcals :o
Haha ik eet redelijk dezelfde dingen elke dag. Ik gok dat ik gemiddeld rond de 3k zit. Misschien ga ik wel weer tracken, ben ergens ook wel benieuwd wat ik naar binnen werk!

jammer van het NK.

goede training, en goede gym.
ben er vandaag voor het eerst geweest en denk wel dat ik lid ga worden. dus misschien zien wij elkaar binnen kort wel
Thanks!

Woon je een beetje in de buurt dan? Ja zeker wel relaxte gym! Ook niet zo druk dus kan ook gewoon lekker mn ding doen:)

• #1.623
Ik sluit mij aan bij de rest, moedige en wijze beslissing van het NK.

Zelf vind ik het af en toe wel eens verfrissend om m'n assistance gedoetje om te gooien, even lekker van die automatische piloot af:)
Zit echt al weken in dubio. Alles bij elkaar werd het me toch wat teveel. Het is niet anders. Ben wat betreft het trainen nog gewoon gemotiveerd, maar de druk is er wel af. Nu zorgen dat mijn lijf zich kan herstellen.

• #1.624
Vandaag weer naar de fysio. Dit keer nog meer pijn dan anders:(

Ik weet nu iig wel de naam waar ik last van heb, het is dus de teres minor. Die is overbelast geraakt door mijn werl en door het verven in huis is het alleen maar erger geworden. Vanavond is dat deel door de fysio behandeld echt gatver wat een klere pijn is dat.. na 20 sec moest ik echt ff vragen of hij wou stoppen. Kan echt wel wat hebben (heb aardig wat pijnlijke dingen doorstaan:p), maar dit is echt wel een 8 op een schaal van 1-10. Positief puntje was dat de rest (traps en dergelijke) heel ontspannen waren. Ik kon de pijn ook dit keer beter aanwijzen, normaal straalt het uit over het gehele schouderblad.

Morgen gaat mijn manager in gesprek met de gene die het traject begeleid, duurt dus allemaal lekker lang. Tot dusver weet ik dus nog niks. Wel wat interessante vacatures gezien dus er is hoop:p

Woon je een beetje in de buurt dan? Ja zeker wel relaxte gym! Ook niet zo druk dus kan ook gewoon lekker mn ding doen:)

nee werk in de buurt, kan dus meteen naar werk trainen.
ja merkte dat het lekker rustig was, op het eind (rond 7 uur) begon het wel wat drukker te worden.

Wil je nou zeggen dat een kind baren pijn doet? :p

• #1.630
Gisteren wederom uur eerder naar huis gegaan. Heb nu zelf het idee dat de pijn verergerd, maar ik ben ook gestopt met de pijnmedicatie (anders vond ik dat het wel weer mee valt.. ). Ben ook niet fit (griepig) dus dat helpt niet mee

Thuis, voor het sporten aan, nog ff alles opgerekt en foamroller bij gepakt. Na de training net zo. Kon iig slapen alleen half 6 eruit #hardeleef

Training ging niet zo mooi, maar het is nu meer onderhouden. Eerst mn lijf gezond krijgen.

Mn vriend is wat erger ziek. Die ligt al paar dagen op de bank, heb dus nog niet helemaal te klagen.

BENCH T&G
5 X 60
3 X 65
1 X 70
3 X 65
5 X 60
5 X 60 @RPe 7

SQUATS
5 X 90
5 X 100
3 X 105
5 X 100
5 X 90

CHINS (hele dl platform bezet)
5 x BW
5 x BW
5 X BW @9

DEADS
4 X 120.. daarna gestopt.. voelde niet goed
Had ook niet de goede stang zag ik later (een stuk breder qua grip)

SH DB PRESS SEATED
8 x 2 x 16
8 x 2 x 16
7 x 2 x 16 @9

GHR / HANGING KNEE RAISE
14 X / 10 x
14 x / 10 x
14 x / 10 x

Ik maak vandaag een afspraak met de HA. Niet dat ik de fysio niet vertrouw, maar in het ziekenhuis kunnen ze veel meer.

Mijn manager heeft inmiddels een gesprek gehad met het uitzendbureau en kon mij vertellen dat de oplossing nabij is. Vandaag heb ik een gesprek, maar ik heb echt geen flauw idee wat dit zegt. Even weer afwachten dus!

Succes met je gesprek vandaag, ben benieuwd!
En uitkijken dt je niet ook echt ziek wordt nu...

Wat bedoel je met de deadliftbar dat de grip breder is? Dat de knurling op een wijdereplek begon?

• #1.632
Heb inmiddels het gesprek al gehad. Ze gaan het contract bij mijn huidige opdrachtgever per 14 november beëindigen. Ik voel mij op dit moment alleen maar opgelucht, al is het best zuur dat je na 10 jaar op deze manier weg moet.

Daarna dus mooi de tijd om mijn lijf te laten herstellen en vervolgens richten op een andere toekomst.

Het uitzendbureau zal voor mij ander werk zoeken (evt icm een opleiding) aangezien ik in fase c zit. Ik krijg dus nog wel gewoon loon.

Volgende week hoor ik meer, ik moet naar Apeldoorn (ook niet bepaald in de buurt maar ok) voor een laatste gesprek en ik vermoed dat ik dat het 1 en ander moet ondertekenen.

• #1.633
Succes met je gesprek vandaag, ben benieuwd!
En uitkijken dt je niet ook echt ziek wordt nu...

Wat bedoel je met de deadliftbar dat de grip breder is? Dat de knurling op een wijdereplek begon?
je was me net voor haha, zie hierboven.

Heb echt geen zin in ziek zijn, dus nu maar ff lading vit c naar binnen gooien en rustig aan doen:)

Ja ik bedoel de knurling indd. Zag ik pas toen ik de schijven eraf ging halen, echt mn kop er niet bij:P

Kan me voorstellen dat het als een opluchting voelt. Zeker nu je weet waar je aantoe bent watbetreft je huidige opdrachtgever.

Laat je het zoeken dan geheel over aan het uitzendbureau of moet je daarnaast zelf nog actief zoeken?

En gebruik de tijd goed om op te knappen :)

• #1.635
Kan me voorstellen dat het als een opluchting voelt. Zeker nu je weet waar je aantoe bent watbetreft je huidige opdrachtgever.

Laat je het zoeken dan geheel over aan het uitzendbureau of moet je daarnaast zelf nog actief zoeken?

En gebruik de tijd goed om op te knappen :)

Klopt, eindelijk is er duidelijkheid.

Het liefste ga ik gewoon ergens bij een bedrijf aan de slag, dus ik ga zelf ook actief zoeken:) Overigens al mee begonnen. CV is ook al ge-update.

Het is een hoofdstuk dat je kunt afsluiten en toch begrijpelijk dat het wat gek voelt na 10 jaar. Mooi getal wel, ik hoop voor je dat ze wat tofs voor je organiseren, al is het maar een dikke bos met bloemen!:)

Blij dat je weg gaat dus?
Maar bij ander werk zit je toch ook weer met je klachten of ga je geen kantoor baan meer doen?
Hoe lang betaalt bureau je door dan zonder werk?

• #1.638
Het is een hoofdstuk dat je kunt afsluiten en toch begrijpelijk dat het wat gek voelt na 10 jaar. Mooi getal wel, ik hoop voor je dat ze wat tofs voor je organiseren, al is het maar een dikke bos met bloemen!:)
Klopt, maar ben ook wel toe aan een nieuwe uitdaging:)

Blij dat je weg gaat dus?
Maar bij ander werk zit je toch ook weer met je klachten of ga je geen kantoor baan meer doen?
Hoe lang betaalt bureau je door dan zonder werk?
Ja ergens wel. Werken met pijn is ontzettend zwaar en dat brak me best wel op.

Ik ben nu door verwezen naar een osteopaat omdat de fysio mij niet kan helpen. Het is dus even afwachten wat hieruit komt.

Edit: orthopedie dus..

Als het goed is krijg ik 6 maanden 100% doorbetaald. Hoe en wat hoor ik nog.

Laatst bewerkt:
Succes ermee. Als je met het vinden van een nieuwe job net zo methodisch te werk gaat als bij je trainingen komt het wel goed! :)

Succes!

Terug
Naar boven