- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik eet redelijk dezelfde dingen elke dag. Ik gok dat ik gemiddeld rond de 3k zit. Misschien ga ik wel weer tracken, ben ergens ook wel benieuwd wat ik naar binnen werk!Als ik zo op het gevoel van honger zou eten gaat het zoals het nu op vakanties gaat.
Soms een hele dag niks behalve avondeten en nog ergens een broodje.
En een andere dag 3500 - 4000 kcals![]()
Thanks!jammer van het NK.
goede training, en goede gym.
ben er vandaag voor het eerst geweest en denk wel dat ik lid ga worden. dus misschien zien wij elkaar binnen kort wel

Zit echt al weken in dubio. Alles bij elkaar werd het me toch wat teveel. Het is niet anders. Ben wat betreft het trainen nog gewoon gemotiveerd, maar de druk is er wel af. Nu zorgen dat mijn lijf zich kan herstellen.Ik sluit mij aan bij de rest, moedige en wijze beslissing van het NK.
Zelf vind ik het af en toe wel eens verfrissend om m'n assistance gedoetje om te gooien, even lekker van die automatische piloot af![]()

), maar dit is echt wel een 8 op een schaal van 1-10. Positief puntje was dat de rest (traps en dergelijke) heel ontspannen waren. Ik kon de pijn ook dit keer beter aanwijzen, normaal straalt het uit over het gehele schouderblad.
Woon je een beetje in de buurt dan? Ja zeker wel relaxte gym! Ook niet zo druk dus kan ook gewoon lekker mn ding doen![]()
Ooit een 10 ponder uitgepoept?

je was me net voor haha, zie hierboven.Succes met je gesprek vandaag, ben benieuwd!
En uitkijken dt je niet ook echt ziek wordt nu...
Wat bedoel je met de deadliftbar dat de grip breder is? Dat de knurling op een wijdereplek begon?

Kan me voorstellen dat het als een opluchting voelt. Zeker nu je weet waar je aantoe bent watbetreft je huidige opdrachtgever.
Laat je het zoeken dan geheel over aan het uitzendbureau of moet je daarnaast zelf nog actief zoeken?
En gebruik de tijd goed om op te knappen![]()
Overigens al mee begonnen. CV is ook al ge-update.Klopt, maar ben ook wel toe aan een nieuwe uitdagingHet is een hoofdstuk dat je kunt afsluiten en toch begrijpelijk dat het wat gek voelt na 10 jaar. Mooi getal wel, ik hoop voor je dat ze wat tofs voor je organiseren, al is het maar een dikke bos met bloemen!![]()

Ja ergens wel. Werken met pijn is ontzettend zwaar en dat brak me best wel op.Blij dat je weg gaat dus?
Maar bij ander werk zit je toch ook weer met je klachten of ga je geen kantoor baan meer doen?
Hoe lang betaalt bureau je door dan zonder werk?