Fitness Seller

Squatten lukt niet -_-

Waarom eigenlijk straps en mixed grip?

• Topic Starter Topic Starter
had straps niet nieuw wou ze gewoon even proberen .. -_-
ja na 12 reacties weet ik nou dat mijn dl zuigt.
probeer hem volgende week te doen volgens het filmpje.
@basmca maakt dat veel uit ? ze zijn volgens mij wel vrij stevig.

Hoogte en stabiliteit is niet best op hardloopschoenen. Je wilt de rom kleiner maken en een hogere stabiliteit creëren. Imo gaat dat het beste zonder schoenen om de techniek te leren.

Als je straps gebruikt heeft mixed grip geen meerwaarde.

Hoogte en stabiliteit is niet best op hardloopschoenen. Je wilt de rom kleiner maken en een hogere stabiliteit creëren. Imo gaat dat het beste zonder schoenen om de techniek te leren.

Dit dus.

Hardloop schoenen zijn verhoogd, zacht en schokdempend. Dat wil je juist niet als je deadlift.

oh oke
zal geen straps gebruiken volgende keer en heb nog een paar van deze schoenen in de kast staan die zijn wel goed denk ik.
adi0926-104.jpg

die powerlift schoenen hebben toch ook een verhoogde hak of zijn die juist alleen maar goed voor het squaten ?

Vermoedelijk als je wat lichter lift dat ook je vorm wat beter is.
Misschien niet gelijk tot je "max" gaan (?)

Vermoedelijk als je wat lichter lift dat ook je vorm wat beter is.
Misschien niet gelijk tot je "max" gaan (?)
ja ga ik doen eerst mijn form goed hebben daarna kijk ik wel hoe zwaar ik kan tillen :)
@basmca ga inderdaad gewoon op mijn sokken als basic fit niet gaat zitten zijken :P

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik vind het eigenlijk bizar dat je je rug nog recht kan houden. Je benen zijn gestrekt en de bar ligt nog op de grond. Het is bijna zo goed als een sldl.

Als je je filmpje pauzeert op 25 seconden. Als mijn benen zo zijn dan is bij mij de barbell al zeker op kniehoogte

Je staat precies met 1 been recht en het ander gebogen. Kan ook door je broek komen dat dit zo lijkt.

Je moet ook dringend nieuwe vrienden.

Laatst bewerkt:
Ik vind het eigenlijk bizar dat je je rug nog recht kan houden. Je benen zijn gestrekt en de bar ligt nog op de grond. Het is bijna zo goed als een sldl.

Als je je filmpje pauzeert op 25 seconden. Als mijn benen zo zijn dan is bij mij de barbell al zeker op kniehoogte

Je staat precies met 1 been recht en het ander gebogen. Kan ook door je broek komen dat dit zo lijkt.

Je moet ook dringend nieuwe vrienden.
tja ben een geval apart he :P
komt waarschijnlijk door de broek
die kerel die mij filmt is wel een goeie kameraad.
vraag me niet waarom hij mij niet zegt dat me form zuigt :P

Sjors, effe serieuze vraag tussen door, voel jij dit niet verschrikkelijk hard in je onderrug? (tijdens of de dagen nadien)
Vind die commentaar van je vriend best wel hilarisch. :D CT Fletcher Mocrostyle
Je moet jezelf niet zo hard bewijzen, zeker niet bij een DL, die 3 plates kan je niet aan, benieuwd hoe je form is bij 1 plate.
Je rug moet nog je hele leven mee, denk hier aan in de toekomst.

Terug
Naar boven