chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de clean eindig je hetzelfde als wanneer je de baar uit het rek pakt toch? Tenminste ik wel.
zeer nette training in 50 minuten hoor!~
Met de clean maak je misschien nog wat meer snelheid als dat je alleen met de pushpress doet?

maar geen kracht meer voor een goede worp. Iets van de helft werkelijk geworpen, beste worp zo'n 80 graden...
). Dus misschien is het niet onmogelijk wat jij voorstelt maar ik zou het persoonlijk niet doen (en nee, niet alleen omdat ik geen full squat kan maken
). 

Zaterdag 3 februari 2007
sessie 1
lekker naar het strand, kinderen mee, kogel mee
kinderen spelen, papa kogelstoten
kogel 7,25 kg
10 worpen uit stand 9-10 m
10 worpen aanhinken 9,5-10,5 m
sessie 2
had nog energie over voor een tweede
Hamerslingeren
lichte hamer 5 kg
20 worpen op techniek 28 - 32 m
Haha, ik zie het al helemaal voor me. De kids een zandkasteel aan het bouwen en pappa het vernietigen met zn kogel
Wat gebruik je eigenlijk als kogel?

Maak is een filmpje van je kogelstoot techniek, wie weet komen er nog adviezen uit onbekende hoek![]()

Is er eigenlijk een standaard techniek bij het oppakken van de caber?
Ik zie er heel veel een soort van goodmorning maken, terwijl bij een 'fullsquat' manier de onderkant van de stam toch veel dichter bij je zwaartepunt zit en deze dus makkelijker te controleren is?
Je tilt dan de caber rechter naar boven, ipv schuin naar achter. (zie het van opzij voor je) Dit zou er logischerwijs voor moeten zorgen dat de bovenste punt veel minder uitslag maakt.
wat is daarop uw antwoord, waarde HG'ers?

Dan heb je een lekker weertje gehad om te trainen! Goed hoor, 3 dagen onderdelen trainen.
Enneh......"vrouwenpaal"? Hahaha! Klinkt wel grappig.

Beetje in halen, ik had de tijd dit weekend ! 30 April is al over een kleine 3 maanden!
Tja, 3,5 meter.... toss je met één hand !![]()