AndroidHealthClinic

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Dan pas??? Dan kan je daarna gelijk weer rusten met de feestdagen!
 
Juist ja !

Ik wil weer even rustig opbouwen, voel me wat uitgeblust zo de laatste tijd....
 
Rustig chillah stah, ff op rust komen is altijd goed:D
 
ach ja eigenlijk hebben jullie wel gelijk!!!

t is maar een klein kereltje die stah :P
 
Juist ja !

Ik wil weer even rustig opbouwen, voel me wat uitgeblust zo de laatste tijd....

Ik was ook uitgeblust maar ik heb mijn motivatie weer terug (jammer dat het pas terug komt als de wedstrijden zo goed als voorbij zijn :rolleyes:) dus ik ga weer knallen. Ik stop wel even met gooien maar ik ga echt op uithoudingsvermogen werken en natuurlijk maximale kracht! :D
 
Donderdag 13 september 2007

- 10 minuten hometrainer afwisselend zwaar-licht

- Leg extension (had ik zin in na de pomp van het fietsen!) ;)
1 x 15 x 30 kg
1 x 12 x 60
5 x 8 x 100

- Zercher squats
5 x 10 x 100 kg

Hierna kreeg ik een mega-dip en moest me echt door de oefeningen heen slepen...

- Incline Bench
2 x 15 x 60 kg
5 x 10 x 80

- Vlakke Dumbbell Press
5 x 10 x 36 kg

- Cable crossovers
5 x 15

- Bench Dips
5 x 12 x BW + 20 kg

- Abroller/Leg Raise

- Stretching

- Sauna
 
Met zo'n lekker dip voor je neus is het ook moeilijk concentreren op je training:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zondag 16 september 2007

HG-demonstratie in Amersfoort.

Tijdens het Dorpsfeest Hoogland, inmiddels omgedoopt in HIGHLAND, traden drie atleten op voor het Kampioenschap Midden Nederland. Viking, Stahmixson en Marco van Asselt. Ook Wout gooide mee en de vrouw van Viking voor de demo !:)

Het hamerslingeren ging weer eens wat beter dan voorgaande games met 20 en een halve meter, goed voor de eerste plaats ! Het WFD ging ook super, maar net geen PR met 15,86 m, en weer 1e ! Zelfs met Steenstoten uit stand, net geen PR en een eerste plaats ! Alleen met de caber moest ik Viking voor laten. Viking gooide een prefecte 12:00 uur met de 4 meter paal, waar ik hetmet 12:01 moest doen. De 5 meter paal noteerde we beide 60 graden.
Hooggooiden deden we vandaag met de 20 kg. tot 4,20 m cleande ik alles in één keer. Viking had er meerdere voor nodig. 4,40 m pakte ik pas in mijn laatste beurt. Voor Viking was het toen over. De PR poging op 4,60 m gooide ik tot twee keer tot op de lat, maar niet er over ..helaas.

Eind uitslag

1. Stahmixson 14 punten
2. Viking 10 punten
3. Marco 6 punten

Voor wat het waard is: IK ben de KAMPIOEN van Midden NL :)
Maar belangrijker: op alle onderdelen tegen mijnPR's gegooid, dus voor mijn doen een hoog niveau !
 
Super goed!

Ook Wout gooide mee en de vrouw van Viking voor de demo !
Zwaar zo'n vrouwtje gooien?:p
 
Zondag 16 september 2007

HG-demonstratie in Amersfoort.

Tijdens het Dorpsfeest Hoogland, inmiddels omgedoopt in HIGHLAND, traden drie atleten op voor het Kampioenschap Midden Nederland. Viking, Stahmixson en Marco van Asselt. Ook Wout gooide mee en de vrouw van Viking voor de demo !:)

Het hamerslingeren ging weer eens wat beter dan voorgaande games met 20 en een halve meter, goed voor de eerste plaats ! Het WFD ging ook super, maar net geen PR met 15,86 m, en weer 1e ! Zelfs met Steenstoten uit stand, net geen PR en een eerste plaats ! Alleen met de caber moest ik Viking voor laten. Viking gooide een prefecte 12:00 uur met de 4 meter paal, waar ik hetmet 12:01 moest doen. De 5 meter paal noteerde we beide 60 graden.
Hooggooiden deden we vandaag met de 20 kg. tot 4,20 m cleande ik alles in één keer. Viking had er meerdere voor nodig. 4,40 m pakte ik pas in mijn laatste beurt. Voor Viking was het toen over. De PR poging op 4,60 m gooide ik tot twee keer tot op de lat, maar niet er over ..helaas.

Eind uitslag

1. Stahmixson 14 punten
2. Viking 10 punten
3. Marco 6 punten

Voor wat het waard is: IK ben de KAMPIOEN van Midden NL :)
Maar belangrijker: op alle onderdelen tegen mijnPR's gegooid, dus voor mijn doen een hoog niveau !


Durf je wel?....gooien tegen een kreupele? :p

Was een leuk wedstrijdje ondanks dat ik niet optimaal was maar ik heb er een beter gevoel aan over gehouden dan aan gisteren (ondanks dat ik van je verloren heb :grumble:). Maar ik ben wel helemaal op nu!

Gefeliciteerd Ouwe!
 
goed gedaan man :thumbs:
 
Netjes, wanneer komen de foto's?
 
Ik maar denken dat je een oversized ecto bent!

:jk:

Leuke foto's en gefeliciteerrd met het winnen van de wedstrijd:)
 
Ik maar denken dat je een oversized ecto bent!

:jk:

Leuke foto's en gefeliciteerrd met het winnen van de wedstrijd:)

HAHA, ja vooral die hamer en hoog foto zijn bruut ! :D

Thanx !
 
Back
Naar boven