MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hier was ik naar op zoek, welke oefeningen doe je met welke methode en hoe stretch je?

euhm de doggcrap manier hoe ik hem gelezen had was als volgt: je kiest EEN kuit oefening uit... wij doen em altijd zittend op een legpress apparaat. dan blijf je 15 seconden in de bodempositie (daar zit je stretch dus) dan explosief uitdrukken. daarna in 5 seconden terug zakken. dat is 1 rep (duurt dus zon 21 seconden per rep) en de bedoeling is dan 12 herhalingen te doen en elke week gewicht op te voeren.. het is echt pijn verbijten vanaf de 8e rep ongeveer en lopen is ook vrij lastig daarna

Oke chill, morgen proberen :D
Thanks man!

yo, 1 tip, laat iemand anders met een stopwatch/telefoon jou aangeven wanneer die 15secs voorbij zijn want zelf tellen ga je sowieso secondes deraf snoepen.

Close grip Paused Board press
10x 8cm blok + 40 kilo
5x 8cm blok + 60 kilo
5x 8cm blok + 80 kilo
3x 8cm blok + 90 kilo
1x 8cm blok + 100 kilo
1x 8cm blok + 110 kilo (2 vingers hulp)
0x 8cm blok + 105 kilo
1x 8cm blok + 100 kilo
4x 8cm blok + 90 kilo PR

conclusie: dit is wel vet, komende 3 weken ff doen... het is lichter dan ik dacht :o, bij elke rep spanning volledig van de armen en de stang zon 2 secs op het board en dan uitstoten

wel weer leuk, zon dude die altijd zeurt kwam vragen waar we het voor deden, dus ik zei triceps. gingdie me vertellen dat bankdrukken alleen voor je borst is en dat je niks met je armen doet, en smalle grip was specifiek voor binnenkant borst... zo moe word ik er soms van.. daarna iedere keer grapjes maken van "haha kom we gaan bankdrukken voor triceps" :rolleyes:

Platform deadlifts - staand op een 8cm blok
10x 70
10x 100
5x 120
2x 150
1x 170
1x 190 PR
1x 180

conclusie: die 8cm scheelt zon bak, je merkt gewoon dat je snelheid onderweg verliest en daardoor is lockout gewoon moeilijk.

Pullups
5x BW
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo (laatste 2 reps lellllllijk)

conclusie: nu al een goddamn pomp in me rug

Dips
10x BW
5x BW + 20kilo
1x BW + 40kilo (2e f ???)
1x BW + 40kilo
6x BW + 30kilo

conclusie: wtf.. ging slecht

Onzin
biceps geneuzel + wat french presses.. niet serieus

Lekkere platform lift. Wat je ook erbij kan doen als je't te makkelijk vindt is de bar op snatch-breedte te pakken.

thnx man! ik vond em ook acceptabel tegenover een 205 normale dead. maare ik vind dit al zwaar genoeg for now... de afstand die je aflegt maakt het gewoon echt zwaar

maar ik sta altijd open voor gekkigheid, en stiekem wilde ik snatch grip deads al een keer proberen, dus wie weet :D

nette dead idd, dips vind ik ook niet verkeerd hoor.. wat is je max daarop dan als je et slecht vind.

thnx man! dips heb ik 2x40 met een net aan fail op de 3e rep gedaan.. dus eigenlijk is het niet zo super slecht, maar vorige week vebrak ik dat record ook al nie... volgende week ff wat meer reps @ 35 ofzo

Heerlijk die beachboys. "Ik gebruik NO-Explode ga er echt hard op" haha een van de vele geweldige uitspraken die je hoort op de gym.
Super training gast, volhouden zo :thumb:

euhm de doggcrap manier hoe ik hem gelezen had was als volgt: je kiest EEN kuit oefening uit... wij doen em altijd zittend op een legpress apparaat. dan blijf je 15 seconden in de bodempositie (daar zit je stretch dus) dan explosief uitdrukken. daarna in 5 seconden terug zakken. dat is 1 rep (duurt dus zon 21 seconden per rep) en de bedoeling is dan 12 herhalingen te doen en elke week gewicht op te voeren.. het is echt pijn verbijten vanaf de 8e rep ongeveer en lopen is ook vrij lastig daarna

Hardcore!

DC is 3 oefeningen per spiergroep die je allemaal 1x in de 2 weken doet, verder is je omschrijving goed idd. ;)

Heerlijk die beachboys. "Ik gebruik NO-Explode ga er echt hard op" haha een van de vele geweldige uitspraken die je hoort op de gym.
Super training gast, volhouden zo :thumb:

haha, achterlijk gedoe ind.

thnx!

het is gewoon klote ja, maar kwa trainen heb ik wel is voor hetere vuren gestaan ;) (desondanks is het gewoon pijnlijk as hell)

DC is 3 oefeningen per spiergroep die je allemaal 1x in de 2 weken doet, verder is je omschrijving goed idd. ;)

thanks voor de aanvulling

Brutale platform DL.

thnx man

Dl en pullups zijn netjes. :) Geen verkeerde dips ook.

Idd goeie DL hoor.

Gaat lekker goed maat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven