- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
njah der is wel een wezenlijk verschil tussen 86 kilo en 172
damn.. dat zie ik me zelf voorlopig nog niet liften met 1 handje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier was ik naar op zoek, welke oefeningen doe je met welke methode en hoe stretch je?
, bij elke rep spanning volledig van de armen en de stang zon 2 secs op het board en dan uitstoten
)
euhm de doggcrap manier hoe ik hem gelezen had was als volgt: je kiest EEN kuit oefening uit... wij doen em altijd zittend op een legpress apparaat. dan blijf je 15 seconden in de bodempositie (daar zit je stretch dus) dan explosief uitdrukken. daarna in 5 seconden terug zakken. dat is 1 rep (duurt dus zon 21 seconden per rep) en de bedoeling is dan 12 herhalingen te doen en elke week gewicht op te voeren.. het is echt pijn verbijten vanaf de 8e rep ongeveer en lopen is ook vrij lastig daarna
euhm de doggcrap manier hoe ik hem gelezen had was als volgt: je kiest EEN kuit oefening uit... wij doen em altijd zittend op een legpress apparaat. dan blijf je 15 seconden in de bodempositie (daar zit je stretch dus) dan explosief uitdrukken. daarna in 5 seconden terug zakken. dat is 1 rep (duurt dus zon 21 seconden per rep) en de bedoeling is dan 12 herhalingen te doen en elke week gewicht op te voeren.. het is echt pijn verbijten vanaf de 8e rep ongeveer en lopen is ook vrij lastig daarna

Heerlijk die beachboys. "Ik gebruik NO-Explode ga er echt hard op" haha een van de vele geweldige uitspraken die je hoort op de gym.
Super training gast, volhouden zo![]()
(desondanks is het gewoon pijnlijk as hell)DC is 3 oefeningen per spiergroep die je allemaal 1x in de 2 weken doet, verder is je omschrijving goed idd.![]()
Dl en pullups zijn netjes.Geen verkeerde dips ook.