nou nou ik ben trots op jou hoor, mijn maatje en ik beginnen ook nu steeds zwaarder te trainen we hebben een nieuw schema gekregen de ene dag heel de bovenkant en de dag erop de onderkant en dan beginnen met waar we eerst mee eindigden vier setjes van minimaal 8 en maximaal 12 nou dat voel je wel ik heb iedere keer zwabberbenen haha
maar helaas kunnen wij vrouwen niet zo zwaar trainen als jullie maar ik heb er echt veel bewondering voor het is ook een prachtige sport om te beoefenen
succes ermee
haha thnx
Goed werk met die bands en dips! Die OH press moet beter

.
i agree, die heb ik massively lang verwaarloost.. telkens na zwaar benchen gedaan waardoor het sowieso klote ging en me motivatie direct wegging om ze te doen. pr daarop was overigens ergens begin augustus vorig jaar 3 singles met 70. dus ik vond deze training nog wel acceptabel
nette training, lijkt me cool met die bands
thnx, tis cool
Nette training en goed om te horen dat die bands een succes waren. Mooi om te horen hoe je die breezer hebt stilgekregen. Ik verwacht over enkele weken ook zulke taferelen in me gym
edit: Ga je nu ook (box)squatten met bands?
waren meerdere breezers, 3 stuks
en vandaag ga ik speed squatten met bands ja, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken... in tegenstelling tot speed benchen zonder bands deed 8 weken speed squatten zonder bands vorige keer wel wat voor me. voor squatten ga ik de 'small bands' gebruiken
Welke bands heb jij gekocht? Ik denk dat ik ze ook wel ga bestellen....
Ik dacht zelf aan een mini band... En voor welke oefening kan je ze nog meer gebruiken.
Lukt squatten er ook mee?
ik heb het starter package genomen. voor squatten heb je de small bands.. enne je kan er praktisch alles mee doen. altijd een goeie afwisseling, beetje creatief zijn
Iron Woody Fitness Bands Flex Bands Stretch Bands Order Page
ik doe er nu ook elke dag band dislocates mee
Wat was je in totaal eigenlijk kwijt Starter, met verzendkosten, importheffingen enzo? Dan weet ik of ik ze in de VS of uit uit Duitsland ga bestellen
ik was geen drol kwijt man, zeker in vergelijking met c-o-c waar 1 band al 17,95 kost (de goedkoopste)
ik was inclusief verzendkosten etc etc etc 68,nogwat euro kwijt voor de starterpackage dan heb je:
- 1 set mini Resistance: 5 to 35 lbs.
- 1 set super mini Resistance: 10 to 50 lbs.
- 1 set small Resistance: 25 to 80 lbs.
nette DL, proficiat!
haal je me binnenkort nog in?
thnx, 210 is niet ver weg meer