XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

kost geen drol, maat: Iron Woody Fitness Bands Flex Bands Stretch Bands Order Page

Mooie training! Dus die bands zij wel een succes?

njah eerste training ermee, ik vond het sowieso super vet, je kan echt gruwelijk hard raggen met die dingen!!! enne dat met die dumbbell werkt perfect, nou zat ik van de week dus die seminar te kijken van WSB (van 5 uur).. blijkt dat zij het op dezelfde manier doen.. dus een dumbbell daar omheen die mini band en dan met beide uiteindes om de barbell

Dat van die bands moet je is filmen man, ben benieuwd. Leuke training trouwens :).

Dat van die bands moet je is filmen man, ben benieuwd. Leuke training trouwens :).

goed idee, kan ik gelijk laten beoordelen door de mensen met ervaring of ik het goed doe of niet, zal er volgende keer erg in houden

wat ik nu doe is gewoon zo snel mogelijk 3 reps achter elkaar der uit beuken, volle power.. net geen touch op de borst omdat ik bouncen wil voorkomen

nou nou ik ben trots op jou hoor, mijn maatje en ik beginnen ook nu steeds zwaarder te trainen we hebben een nieuw schema gekregen de ene dag heel de bovenkant en de dag erop de onderkant en dan beginnen met waar we eerst mee eindigden vier setjes van minimaal 8 en maximaal 12 nou dat voel je wel ik heb iedere keer zwabberbenen haha
maar helaas kunnen wij vrouwen niet zo zwaar trainen als jullie maar ik heb er echt veel bewondering voor het is ook een prachtige sport om te beoefenen
succes ermee

Goed werk met die bands en dips! Die OH press moet beter ;).

Ik ben ook trots op je.

nette training, lijkt me cool met die bands :)

Nette training en goed om te horen dat die bands een succes waren. Mooi om te horen hoe je die breezer hebt stilgekregen. Ik verwacht over enkele weken ook zulke taferelen in me gym:roflol:

edit: Ga je nu ook (box)squatten met bands? :D

Welke bands heb jij gekocht? Ik denk dat ik ze ook wel ga bestellen....
Ik dacht zelf aan een mini band... En voor welke oefening kan je ze nog meer gebruiken.
Lukt squatten er ook mee?

Never mind :o

Wat was je in totaal eigenlijk kwijt Starter, met verzendkosten, importheffingen enzo? Dan weet ik of ik ze in de VS of uit uit Duitsland ga bestellen:p

@ Willy: ja, je kan ze overal voor gebruiken. Squat, bench maar ook deadlift, goodmornings en hersteltraining. Je hebt die westside seminar inmiddels gekeken neem ik aan..daar komt een hoop voorbij. Als je naar die winkel je stats, doelen en trainingsmethode mailt kunnen ze je vast ook wel vertellen wat je nodig hebt:)

Gewoon van Iron Woody bestellen, die van choiceofchampions zijn veeeeel te duur.

nou nou ik ben trots op jou hoor, mijn maatje en ik beginnen ook nu steeds zwaarder te trainen we hebben een nieuw schema gekregen de ene dag heel de bovenkant en de dag erop de onderkant en dan beginnen met waar we eerst mee eindigden vier setjes van minimaal 8 en maximaal 12 nou dat voel je wel ik heb iedere keer zwabberbenen haha
maar helaas kunnen wij vrouwen niet zo zwaar trainen als jullie maar ik heb er echt veel bewondering voor het is ook een prachtige sport om te beoefenen
succes ermee

haha thnx :o

Goed werk met die bands en dips! Die OH press moet beter ;).

i agree, die heb ik massively lang verwaarloost.. telkens na zwaar benchen gedaan waardoor het sowieso klote ging en me motivatie direct wegging om ze te doen. pr daarop was overigens ergens begin augustus vorig jaar 3 singles met 70. dus ik vond deze training nog wel acceptabel

:D

nette training, lijkt me cool met die bands :)

thnx, tis cool

Nette training en goed om te horen dat die bands een succes waren. Mooi om te horen hoe je die breezer hebt stilgekregen. Ik verwacht over enkele weken ook zulke taferelen in me gym:roflol:

edit: Ga je nu ook (box)squatten met bands? :D

waren meerdere breezers, 3 stuks

en vandaag ga ik speed squatten met bands ja, ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken... in tegenstelling tot speed benchen zonder bands deed 8 weken speed squatten zonder bands vorige keer wel wat voor me. voor squatten ga ik de 'small bands' gebruiken

Welke bands heb jij gekocht? Ik denk dat ik ze ook wel ga bestellen....
Ik dacht zelf aan een mini band... En voor welke oefening kan je ze nog meer gebruiken.
Lukt squatten er ook mee?

ik heb het starter package genomen. voor squatten heb je de small bands.. enne je kan er praktisch alles mee doen. altijd een goeie afwisseling, beetje creatief zijn
Iron Woody Fitness Bands Flex Bands Stretch Bands Order Page

ik doe er nu ook elke dag band dislocates mee

Wat was je in totaal eigenlijk kwijt Starter, met verzendkosten, importheffingen enzo? Dan weet ik of ik ze in de VS of uit uit Duitsland ga bestellen:p

ik was geen drol kwijt man, zeker in vergelijking met c-o-c waar 1 band al 17,95 kost (de goedkoopste)

ik was inclusief verzendkosten etc etc etc 68,nogwat euro kwijt voor de starterpackage dan heb je:
- 1 set mini Resistance: 5 to 35 lbs.
- 1 set super mini Resistance: 10 to 50 lbs.
- 1 set small Resistance: 25 to 80 lbs.

nette DL, proficiat!

haal je me binnenkort nog in?
:D

thnx, 210 is niet ver weg meer

Goeie trainingen dude!! Ga je wedstrijden meedoen?

thnx man, ik had die ambitie niet, eerst sloot ik dat volledig uit.. nu gaat de gedachte wel steeds vaker door me hoofd.. ik zal misschien geen potten breken, maar als me maatje zo doorgaat kan het nog is heel leuk worden. we willen eigenlijk ook nog steeds een sterkste man training doen en als dat bevalt wellicht eind van het jaar daar een wedstrijd in doen... maar eerst moet ik nog ander werk regelen

Thanks voor de info bro! Nu weet ik het helemaal zeker, ik ga die starter pack of die daarna bestellen:D:meal: Dat onze stats dit jaar tot monsterlijke hoogte mogen groeien!!

Thanks voor de info bro! Nu weet ik het helemaal zeker, ik ga die starter pack of die daarna bestellen:D:meal: Dat onze stats dit jaar tot monsterlijke hoogte mogen groeien!!

+2
Komende maand houd ik genoeg geld over en dan ga ik hem ook bestellen, thanks man! :fire:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven