- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
15kg op 3 maand op bench is wel ok. Maar met sheiko kan je 10kg in 4 weken halen, doe je dan niet liever zoiets dan 3 maand lang je presses hierdoor laten bepalen?
3 keer per week veel banken.
15kg op 3 maand op bench is wel ok. Maar met sheiko kan je 10kg in 4 weken halen, doe je dan niet liever zoiets dan 3 maand lang je presses hierdoor laten bepalen?

Goed idee.. alleen zou ik niet TE veel op zo'n schema afgaan... Dat kan weleens tegenvallen...
Maargoed, 125 moet er wel inzitten tegen de zomer !
Die edcoan is wel interessant..mijn incline sucks...Dus ansich zou ik overhead even kunnen laten voor wat het is. Bedoel schouders worden hard genoeg aangepakt en je triceps ook(handig voor push press). Ik gaat er nog over na denken..

Succes met die Coan-routine en kijk bij die GM's niet teveel naar het gewicht. Het verschilt per soort van uitvoering en het is ook een oefening waar je erg aan moet wennen heb ik ondervonden.

Over welke sheiko hebben we 't? Base (preparation) period is 3 keer pw.njah kijk eigenlijk zocht ik sowieso al een excuus om weer eens heel even wat hoger op reps te gaan @ bench, aangezien ik daar sowieso in suck en hiermee doe je dat de eerste 4 weken (en sowieso elke lichte bench dag)
en sheiko zie ik echt niet zitten, ik weet gewoon zeker dat men schouders het niet gaan waarderen als ik 4x ma, wo, vr en za presses doe. + zo leuk vind ik benchen nou ook weer niet
true. schema ga ik sowieso als een richtlijn gebruiken, als ik ergens makkelijk een repje extra kan doen zal ik dat zeker niet laten, of als het er een keer 1 minder is ga ik niet in tranen uitbarsten ofzo.. ik denk sowieso dat 125 wel doable is inderdaad
ziet er leuk uit he, en aangezien coan zen schema voor deadlifts geniaal is wil ik me hier ook wel is aan wagen
thnx beide
true, daar heb je een goed punt...
4x benchen per week zelfs jongens![]()
dat spreekt me dus niet erg aan, 2 uur tainen is geen punt, maar die shitload aan benchen wel

ik zou vrezen voor overtraining wat betreft dat vele pressen![]()
ow okee, ik dacht al.

) PR i guess
de zon in