Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die edcoan is wel interessant..mijn incline sucks...Dus ansich zou ik overhead even kunnen laten voor wat het is. Bedoel schouders worden hard genoeg aangepakt en je triceps ook(handig voor push press). Ik gaat er nog over na denken..

goede rackpulls man !!

Good luck brottah

Succes met die Coan-routine en kijk bij die GM's niet teveel naar het gewicht. Het verschilt per soort van uitvoering en het is ook een oefening waar je erg aan moet wennen heb ik ondervonden.

HEEEL VEEEL banken tis de sheiko onder de bench :P

• Topic Starter Topic Starter
15kg op 3 maand op bench is wel ok. Maar met sheiko kan je 10kg in 4 weken halen, doe je dan niet liever zoiets dan 3 maand lang je presses hierdoor laten bepalen?

njah kijk eigenlijk zocht ik sowieso al een excuus om weer eens heel even wat hoger op reps te gaan @ bench, aangezien ik daar sowieso in suck en hiermee doe je dat de eerste 4 weken (en sowieso elke lichte bench dag)

en sheiko zie ik echt niet zitten, ik weet gewoon zeker dat men schouders het niet gaan waarderen als ik 4x ma, wo, vr en za presses doe. + zo leuk vind ik benchen nou ook weer niet :o

Goed idee.. alleen zou ik niet TE veel op zo'n schema afgaan... Dat kan weleens tegenvallen...

Maargoed, 125 moet er wel inzitten tegen de zomer !

true. schema ga ik sowieso als een richtlijn gebruiken, als ik ergens makkelijk een repje extra kan doen zal ik dat zeker niet laten, of als het er een keer 1 minder is ga ik niet in tranen uitbarsten ofzo.. ik denk sowieso dat 125 wel doable is inderdaad

Die edcoan is wel interessant..mijn incline sucks...Dus ansich zou ik overhead even kunnen laten voor wat het is. Bedoel schouders worden hard genoeg aangepakt en je triceps ook(handig voor push press). Ik gaat er nog over na denken..

ziet er leuk uit he, en aangezien coan zen schema voor deadlifts geniaal is wil ik me hier ook wel is aan wagen

thnx beide ;)

Succes met die Coan-routine en kijk bij die GM's niet teveel naar het gewicht. Het verschilt per soort van uitvoering en het is ook een oefening waar je erg aan moet wennen heb ik ondervonden.

true, daar heb je een goed punt...

Wat is dat sheiko dan voor soort schema?

3 keer per week veel banken.

HEEEL VEEEL banken tis de sheiko onder de bench :P

4x benchen per week zelfs jongens :o

njah kijk eigenlijk zocht ik sowieso al een excuus om weer eens heel even wat hoger op reps te gaan @ bench, aangezien ik daar sowieso in suck en hiermee doe je dat de eerste 4 weken (en sowieso elke lichte bench dag)

en sheiko zie ik echt niet zitten, ik weet gewoon zeker dat men schouders het niet gaan waarderen als ik 4x ma, wo, vr en za presses doe. + zo leuk vind ik benchen nou ook weer niet :o

true. schema ga ik sowieso als een richtlijn gebruiken, als ik ergens makkelijk een repje extra kan doen zal ik dat zeker niet laten, of als het er een keer 1 minder is ga ik niet in tranen uitbarsten ofzo.. ik denk sowieso dat 125 wel doable is inderdaad

ziet er leuk uit he, en aangezien coan zen schema voor deadlifts geniaal is wil ik me hier ook wel is aan wagen

thnx beide ;)

true, daar heb je een goed punt...

4x benchen per week zelfs jongens :o
Over welke sheiko hebben we 't? Base (preparation) period is 3 keer pw.

ik had het over deze: [Link niet meer beschikbaar]

Base is idd 3x pw, maar ik dacht dat je dan op 2 uur per training mag rekenen, met héél veel gebench.

dat spreekt me dus niet erg aan, 2 uur tainen is geen punt, maar die shitload aan benchen wel

4x per week. Hehe. Word nog eens wat met je bench.:p;)

ik zou vrezen voor overtraining wat betreft dat vele pressen:P

4x per week. Hehe. Word nog eens wat met je bench.:p;)

nee joh dude, dat ga ik niet doen hoor :eek:

voor jou vond ik het wel wat :P

ik zou vrezen voor overtraining wat betreft dat vele pressen:P

ik vrees eerder voor men schouders... als ik doug hepburn had gedaan op bench had ik al een paar dagen last van men (waarschijnlijk) rotators

Ik ben met sheiko gestopt na 2.5-3 weken geloof ik. M'n schouder was echt flink naar de klote. Heb erna ook 2 maanden bijna niet meer gedrukt en heb nu nog steeds last van m'n schouders tijdens het bankdrukken.

Succes met Coan man!

thnx ;)

vandaag 2e strongmantraining in voorschoten (wehhe eigenlijk sowieso de 2e)

Yoke
20m 100 (leeg dus)
20m 200 (sweet, zoveel soepeler dan vorige keer)
20m 240 (met 1x neerzetten op heenweg geloof ik en op de terugweg wel 8x ofzo :o) PR i guess

Log press
1x 70
1x 70
0x 80
1x 75
1x 80 evenaring pr op andere log
5x 70 (ergens tussen de 4 en 6)

conclusie: deze was een shitload lastiger dan die andere log..

toen naar buiten :D de zon in

Conan's wheel
360graden 100kilo (leeg)
360graden 150kilo
360graden 200kilo
720graden 230kilo
360graden 250kilo

conclusie: dit is heel erg vet.

380 kilo Tire Flip
2x (3ef)
3x (4ef) PR
1x recht op gezet :P

Hand over hand sled
denk max 10 meter touw
1x 150 (sled = 75 + 75 kilo)
1x 315 (sled = 75+ 150kilo + ijsser 90 kilo BW)

conclusie: kk vet dit alleen een beetje k*ttouw... toen wilde we er gewoon mee gaan lopen maar ging het regenen

Fat Bar clean + presses
euh wat hoger rep werk, een mislukkende front squat :D
en wederom geen mogelijkheid tot cleanen met die 80 kilo

overall was het weer kk vet, en ik hoop dat ik over 2 weken kan (maar volgens mij heb ik dan storingsdienst)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven