Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
30CM Box Squat
5x 50
5x 70
5x 90
5x 110
5x 110
5x 110
5x 110
5x 110

conclusie: men rug was nog best gaar van zaterdag, maar het ging toch wel vrij soepel dit... ff weer een aantal weekjes elke week 5 kilo adden...

Full Front Squat
3x 50
3x 60
3x 70
3x 70
3x 70

conclusie: ik weet het.. licht gewicht.. moet even weer op die techniek focussen + full bij front squats is bij mij echt iets van 10cm boven de grond met men reet (misschien minder).. techniek was met dit gewicht logischerwijs perfect, kaarsrecht... hier ook elke week 5 kilo opgooien

Pendlay Rows
8x 60
8x 80
8x 80
8x 80

conclusie: high reps :P hier ook elke week 5 kilo op.

ab work
Hanging leg raises
3x6 gestrekte benen

Kneeling cable crunches
6x 25
6x 35
6x 35
6x 35

Russian Twists
10x + 5kilo
10x + 10kilo
10x + 10kilo

conclusie: nice ab work... ook allemaal opbouwen per week

Ez bar curls
5x 47,5 smal
4x 47,5 wijd
5x 47,5 smal
3x 47,5 wijd
4x 47,5 smal

Lekker volume ook!

thnx, voorlopig inderdaad gewoon even 5x5 @ squats & 3x3 @ fronts

Hoe pak je je frontsquats dan? Olympisch of armen zegmaar in een kruis? Nette training hoor.

OL, moet ook ff die rek in men polsen terug krijgen man... heb ooit 1x100 gedaan (vroegah toen ik stukken zwakker was) dus ik hoop hiermee toch wel richting 3x3 110-120 uit te komen in 8 - 10 weken

Serieus volume op die training! Netjes!

Toch nette training.
Waarom niet je armen gekruist met frontsq?3x3 is idd netjes op front. Teveel reps ga ik zelf niet trekken met die stsang op me keel.

Serieus volume op die training! Netjes!

Toch nette training.
Waarom niet je armen gekruist met frontsq?3x3 is idd netjes op front. Teveel reps ga ik zelf niet trekken met die stsang op me keel.

thnx beiden,

@ vladi: gekruist is zwaar belabberd... ol sT is veeeel fijner, maar de stang ligt dan toch best verkeerd als je em op je keel hebt? je moet em gewoon in die kuiltjes van je font delts gooien ;)

@ vladi: gekruist is zwaar belabberd... ol sT is veeeel fijner, maar de stang ligt dan toch best verkeerd als je em op je keel hebt? je moet em gewoon in die kuiltjes van je font delts gooien ;)
Ik leg hem daar ook neer. Evengoed drukt hij tegen me keel. (buffe nek :p) Maar met gekruisde armen vind ik wel fijn. Hij ligt heel stabiel en kan bovenin voor het terugleggen in het rek kan ik me handen er gewoon vanaf halen.

Ik leg hem daar ook neer. Evengoed drukt hij tegen me keel. (buffe nek :p) Maar met gekruisde armen vind ik wel fijn. Hij ligt heel stabiel en kan bovenin voor het terugleggen in het rek kan ik me handen er gewoon vanaf halen.

ol sT kan ik me handen er ook af halen bij het terug leggen :o

kweetnie, ik vind het gewoon echt belabberd gekruist :P

ik heb me zojuist bedacht dat ik die coan cycle voor bench dus eigenlijk geen reet aan vind.

morgen begin ik gewoon ook met 5x5 @ bench, gevolgd door 5x5 @ pushpress

waarom? de enige keer dat ik echt vrij hard ging @ bench was toen ik hepburn deed (en dus wel volume draaide)...

ik heb me zojuist bedacht dat ik die coan cycle voor bench dus eigenlijk geen reet aan vind.

morgen begin ik gewoon ook met 5x5 @ bench, gevolgd door 5x5 @ pushpress

waarom? de enige keer dat ik echt vrij hard ging @ bench was toen ik hepburn deed (en dus wel volume draaide)...

Linkje naar die hepburn routine? :o
Nette trainingen! Ook ik vind OL style grip met fronts veel fijner, gekruisd voelt niet stabiel aan.

Hepburn = 5x1 + 5x5

Ik weet niet hoe vaak per week.. ik heb het een tijdje 1x per week voor mn push press gedaan en die ging toen aardig vooruit.

1 dag werk je op naar 5 zware singles waarna je terug zakt in gewicht en 5x5 doet. That's it. Dit doe je een keer in de week. Op een tweede dag doe je wat overhead presses en wat triceps zoals CGBP, Floor press, etc.

Bench press
5x 42,5
5x 62,5
5x 82,5
5x 82,5
5x 82,5
5x 82,5
5x 82,5

conclusie: 1e setje viel tegen, 2e en 3e ubersoepel, 4e moeite met laatste rep, 5e moeie met laatste 2 reps... ik wil dit toch wel doorzetten tot 5x5 100... in ieder geval in lange tijd niet zon pomp ervaren in men borst, en men triceps kon het ook waarderen

Push press
5x 50
5x 60
5x 65
5x 65
5x 65
5x 65
5x 65

conclusie: techniek ging per setje beter, maar men schouders + triceps waren volledig verzuurd op het einde dus toen kwam het meeste uit men benen

Chinups, wijde pronated grip dus
8x BW
8x BW
8x BW

conclusie: lol had niet verwacht dat ik dit zou halen... (vorige week 8x,7x,3x ofzo) ik twijfel, of volgende week voor 3x10 gaan of gewicht toevoegen

Speed squats
2x 30 cm box + 77,5kilo + small bands (30-40 kilo op topspanning per band)

conclusie: begon als koos speedloos, maar het ging steeds beter en beter, de laatste 6-5 setjes waren banging.

Kuiten
1 set á la doggcrap

Train jij? :D

Is je 1RM veel vooruitgegaan sinds je speed squats doet?

Train jij? :D

Is je 1RM veel vooruitgegaan sinds je speed squats doet?

euhm geen idee, in die periode is wel men 1rm van 145 @ 30cm naar 2 singles met 155 gegaan.... het is sowieso leuker dan lichte squats doen (maandag zwaar squatten, vrijdag zwaar deadliften) + het verbeterd je techniek echt als een malle... en op lockout heb je nog steeds zwaar gewicht op je schouders dus dat is ook niet verkeerd... vandaag dus tussen de 137,5 - 157,5 @ lockout.

en ik train soms ja :P en jij?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven