- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je pr op boxsquat? En wat waren gewichten @ goodmornings
Ik doe ook af en toe GM's met max 40-50kg ofzo.. en dan houd het bij mij ook op.. Maar goed.. Niemand die daar naar vraagt op een wedstrijd.
Toch nog wel een nette boxsq voor een 30cm box... Ik vind elk gewicht op een 30cm box zwaar![]()

Hehe, je bent niet de enige die van die gruwelijk lage gewichten pakt op de GM's hoor. En wat Matthieu al zegt...niemand die er verder naar vraagt, behalve IJSer met z'n schijtbek*sorry IJSer*
Hehe, je bent niet de enige die van die gruwelijk lage gewichten pakt op de GM's hoor. En wat Matthieu al zegt...niemand die er verder naar vraagt, behalve IJSer met z'n schijtbek*sorry IJSer*

Nette rektrek pik, over die ed coan bench shit, wat ga je invoeren als 1rm? of hoe werkt die shit

mooie trainen weer... waar kan je die ed coan bank schema vinden? maybe ook wat voor mij sinds mijn bank echt k*t gaat ..

Ben benieuwd hoeveel coan je gaat opleveren. Loopt mijn PR al gevaar?
thnx
Powerlifting Heads-Up daaro ff opklikken, dan boven in je 1rm invoeren... ik heb het op 110 gehouden, die kracht win ik wel terug in die eerste weken, oh ja.. uiteraard ben ik eigenwijs en vervang incline press voor oh press
thnx! zie reactie hier boven
be afraid, be very afraid!