Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat lekka lekka hier :D

• Topic Starter Topic Starter
thnx, het gaat okee weer, komt langzaam aan weer terug allemaal, maar het duurt me veel te lang.

training vandaag:

30cm box squats
5x 70
5x 90
3x 120
2x 140 (easy)
0x 150 (te cocky)
1x 140 (zwaar al)
0x 145 (gvd, kwam niet los van die box)
1x 140

conclusie: mmmmmm ging al een stuk beter dan vorige week... ik kom terug op niveau

Front squats
3x 50
3x 60
3x 70
3x 80

conclusie: even wennen aan techniek, was nog niet zwaar dit.. maar vanaf volgende week begin ik weer met deze opbouwen, smaandags word 5x5 box squat + 3x3 front squat

Arched back goodmorning
haha ik ga hier niet eens de gewichten van vertellen, maar geloof me, het was niet bepaald egostrelend.. dit is zoooon duidelijk verbeter punt... das het enige wat ik kwijt wil... + dat ik niet niet par met de grond kwam met men bovenlichaam met arched lowerback

Standing Cable Crunches
10x 20 benen naast elkaar
10x 30 benen naast elkaar
6x 35 benen voor elkaar
6x 45 benen voor elkaar (pr)
3x 45 knielend
8x 35 knielend

Hanging leg raises
3x5 BW stricte shit

conclusie: burning abs

Wat is je pr op boxsquat? En wat waren gewichten @ goodmornings

Toch een lekkere training.

Wat is je pr op boxsquat? En wat waren gewichten @ goodmornings

pr was 2 singles met 155 op 30cm box. toen had ik een goed gevoel over 160 pakken die week, alleen dat was de week dat ik ziek werd.

en die gewichten op goodmornings ga ik echt niet zeggen.. het enige waar ik wel blij mee was was dat martijn er even veel moeite mee had (ondanks dat hij net 180 gesquat had, een nieuw pr van 15 kilo..) vanaf volgende week gaan we ze elke vrijdag doen...

thnx, ik was niet ontevreden.. streven voor deze training was minimaal 3x140 (in singles of wat dan ook) en dat is gedaan

Ik doe ook af en toe GM's met max 40-50kg ofzo.. en dan houd het bij mij ook op.. Maar goed.. Niemand die daar naar vraagt op een wedstrijd.

Toch nog wel een nette boxsq voor een 30cm box... Ik vind elk gewicht op een 30cm box zwaar ;)

zieke leg training man !

Ik doe ook af en toe GM's met max 40-50kg ofzo.. en dan houd het bij mij ook op.. Maar goed.. Niemand die daar naar vraagt op een wedstrijd.

Toch nog wel een nette boxsq voor een 30cm box... Ik vind elk gewicht op een 30cm box zwaar ;)

dat is ook wel zo... ik deed nu 2 setjes van 8, voelde extreem in men rug :rolleyes:

maar jij bent overigens wel een stuk langer dan ik, wat voor jou die 36 is is voor mij denk ik die 30 ofzo

nou valt toch best wel mee? toch bedankt :D

Hehe, je bent niet de enige die van die gruwelijk lage gewichten pakt op de GM's hoor. En wat Matthieu al zegt...niemand die er verder naar vraagt, behalve IJSer met z'n schijtbek :P *sorry IJSer*

Hehe, je bent niet de enige die van die gruwelijk lage gewichten pakt op de GM's hoor. En wat Matthieu al zegt...niemand die er verder naar vraagt, behalve IJSer met z'n schijtbek :P *sorry IJSer*

ik gooi zaterdag wel ff een 50kg schijf op je teen

lol :p

goeie training starter ;)

haha :D

ik gooi zaterdag wel ff een 50kg schijf op je teen

gooien? dat wil ik zien :D

thnx ;)

training vandaag:
Bench press
10x 50
8x 70
5x 85
2x 100
1x 102,5
0x 105
6x 80

conclusie: het komt terug op niveau, toch werkt low volume volgens mij niet zo best bij mij... vanaf volgende week starten met een programma van Ed Coan voor bench... ben benieuwd... het zou me naar 125 moeten helpen in 12 weken.. de eerste 2 weken zijn setjes van 10 reps, en daar zuig ik sowieso enorm op (lees ik zuig op alles boven de 3 reps bij benchen) dus das niet verkeerd om is te doen

Rack pulls van onder knie
2x 120
1x 150
1x 170
1x 200
1x 225 PR

conclusie: zelfde hoogte als in voorschoten, en dus een pr... hoef ik dit zaterdag niet meer te doen en kan ik me energie voor onderdelen bewaren

Platform speed deadlifts - platform van 17cm hoog
3x 120
3x 120
3x 120

Wijde grip chins
1x8 BW
1x7 BW
1x3 BW

conclusie: volgende week 3x8 BW. word leuk.

High rep stuff
triceps pulldowns, preacher curls, ez stang curls, machine triceps press

alles 20 reps +.... ik wilde niet teveel belasten zodat het zaterdag allemaal fris is. doorbloedingswerk dus ditte

Laatst bewerkt:
Nette rektrek pik, over die ed coan bench shit, wat ga je invoeren als 1rm? of hoe werkt die shit

mooie trainen weer... waar kan je die ed coan bank schema vinden? maybe ook wat voor mij sinds mijn bank echt k*t gaat ..

Ben benieuwd hoeveel coan je gaat opleveren. Loopt mijn PR al gevaar?

Nette rektrek pik, over die ed coan bench shit, wat ga je invoeren als 1rm? of hoe werkt die shit

thnx ;)

Powerlifting Heads-Up daaro ff opklikken, dan boven in je 1rm invoeren... ik heb het op 110 gehouden, die kracht win ik wel terug in die eerste weken, oh ja.. uiteraard ben ik eigenwijs en vervang incline press voor oh press

mooie trainen weer... waar kan je die ed coan bank schema vinden? maybe ook wat voor mij sinds mijn bank echt k*t gaat ..

thnx! zie reactie hier boven ;)

Ben benieuwd hoeveel coan je gaat opleveren. Loopt mijn PR al gevaar?

be afraid, be very afraid!

Vormt die oh ipv incline geen belemmering?

geen idee? lijkt me niet? incline ligt alleen maar dichter bij een flat bench, maar sowieso 12 weken geen oh presses doen is out of the question, dus we zullen wel zien hoe het loopt

bij billstarr deed ik ook altijd oh i.p.v. incline... incline vind ik ook een waaaaardeloze oefening.. verschrikkelijke schouderverkrachter is dat ding wat wij hebben

15kg op 3 maand op bench is wel ok. Maar met sheiko kan je 10kg in 4 weken halen, doe je dan niet liever zoiets dan 3 maand lang je presses hierdoor laten bepalen?

Goed idee.. alleen zou ik niet TE veel op zo'n schema afgaan... Dat kan weleens tegenvallen...

Maargoed, 125 moet er wel inzitten tegen de zomer !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven