Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
maybe noob maar wat is coan ??

geweldig deadlift programmatje wat voor vele op dit forum (incl mij) al veel heeft uitgehaald:
link

:roflol::roflol: ruzie zoeken
nette db floor presses

ff over je deadlift, je zat al ook te zeiken over dat je van die blokken zo k*t vond toch? en dat je dat zwaarder vond dan normale deadlift. Het is nu lekker duidelijk waar je probleem ligt toch:D Zware rack pulls doen voortaan! ;) maar alsnog kkgoeie dead, je pr was 220 toch

thnx man... maare rack pulls zijn inderdaad wel een optie ind :P hoewel ik denk dat platform deads meer uithalen (ben eigenwijs ik weet het)... huidig deadlift pr is 210, pr vanaf die blokken in voorschoten was wel 220 ;)

ik wil eerst weer even een rondje coanen en daarna wil ik best fanatieke rackpulls overwegen :D

Heb ook pas sinds kort platform deads toegevoegd en denk zeker dat het een goede oef
is om snelheid in het begin te creeren. Hierdoor kom ik dan makkelijker over de knie. Echter ik worsel dan nog steeds tot lockout, hier zie ik toch meer nut voor de rackpulls. De combi lijkt me onverslaanbaar.

oke bedankt voor het begrip coan :P ziet er inderdaad indrukwekkend uit maar zwaar :P

Heb ook pas sinds kort platform deads toegevoegd en denk zeker dat het een goede oef
is om snelheid in het begin te creeren. Hierdoor kom ik dan makkelijker over de knie. Echter ik worsel dan nog steeds tot lockout, hier zie ik toch meer nut voor de rackpulls. De combi lijkt me onverslaanbaar.

dus wellicht is olly jackson (die jij doet) een betere aanrader aangezien die het combineert? ik zal em is onder de loep nemen... ik heb jou in een filmpje een keer zien falen op deads (geen idee meer welk gewicht) maar ik zat ook op exact die hoogte vast :rolleyes:

Coan & phillipi deadlift routine is een trainingsroutine voor je deadlift. Zou zo'n 15-35kg op je 1RM binnen 9 weken moeten kunnen geven.

35? als je beginner bent misschien... ik denk dat je met 10-20 wat realistischer bent :D 35 is een shitload in 9 weken man

oke bedankt voor het begrip coan :P ziet er inderdaad indrukwekkend uit maar zwaar :P

tjah zwaar trainen moet je toch ;)

Floor press is wel nice he gozer! Heb ze vandaag ook voor het eerst gedaan. Bedankt voor de tip nog. :D

Floor press is wel nice he gozer! Heb ze vandaag ook voor het eerst gedaan. Bedankt voor de tip nog. :D

inderdaad best tof om te doen

training vandaag:

Seated OH Press
10x 27,5
10x 47,5
3x 67,5
3x 57,5
3x 60
1x 60
6x 50

conclusie: eerste keer ooit, dit is veel zwaarder voor je schouders dan staande mp

One Arm OH dumbbell press
5x 24 L&R
5x 28 L&R
3x 32 L&R
0x 36 L
1x 36 R (push press)
1x 34 L (pp)
3x 34 R (strict)
1x 36 L (pp)
3x 36 R (pp)
0x 40 L
1x 40 R (pp) PR

conclusie: nice

Dumbbell Pendlay Rows
7x 30 L&R
6x 34 L&R
6x 40 L&R
3x 40 L&R
3x 40 L&R
3x 40 L&R

conclusie: lekkaaah

Seated Cable Rows
10x 50
10x 60
10x 70

Seated Cable Pulldowns - wijde grip handpalem naar elkaar
10x 40
10x 50
10x 60

conclusie: rowing for zhé pump

Close Grip Bench Press
10x 50
5x 70
2x 90
1x 90

conclusie: lol pathetic

EZ stang Biceps + strict OH press
10x 37,5 smalle grip
10x 37,5 wijde grip
10x 37,5 smalle grip
10x 37,5 wijde grip (8 met press, 2 zonder)
3x 47,5 smalle grip
3x 47,5 wijde grip

conclusie: yeah, zo word biceps trainen een stuk leuker.. dikke verzuring in schouders

lekker volume op oh presses today! hopelijk heeft het carry over naar die log zaterdag

Laatst bewerkt:
Goede dumbbell press!

dankjewel! :D

Seated mp is idd wel lekker om eens te doen.
Die db presses zijn ook netjes. Pp kan je wel meer uithalen denk ik.

Seated mp is idd wel lekker om eens te doen.
Die db presses zijn ook netjes. Pp kan je wel meer uithalen denk ik.

rechts had er wellicht meer ingezeten @ die push press inderdaad... het was overigens triest genoeg een flinke aanslag op men obliques die one arm presses :rolleyes:

Haha, dat heb ik ook gevoeld toen ik one arm DB bench presses deed. Bij OH viel het me nog mee.

Haha one arm db bp, word steeds gekker hier.:p

Ik merk weinig van me obliques eigenlijk.

Ik lees nochtans dat zittend MP een stukje gemakkelijker is? Jij vindt dus van niet?

Die dumbbell overhead press is wel erg goed, zeker in verhouding met je mp. :o

Nette DB OH idd..!

Op naar de 50 voor reps

Ik lees nochtans dat zittend MP een stukje gemakkelijker is? Jij vindt dus van niet?

ja ik lees het ook altijd, maar mijn lichaam spoort niet.. rackpulls vind ik ook een b*ch bijvoorbeeld. ik heb nu massive spierpijn in men schouders, dat heb ik bij staande mp nooit eigenlijk

Die dumbbell overhead press is wel erg goed, zeker in verhouding met je mp. :o

thnx! maar twas wel push press he!

Nette DB OH idd..!

Op naar de 50 voor reps

whehe oei! dat duurt nog ff

Zittend kan je natuurlijk niet cheaten, maar is te lang geleden dat ik dit nog zittend gedaan heb. Kan niet meteen andere verschillen bedenken.

ik zal voor de zekerheid die stang is nawegen die ik gebruikt heb... twas geen OL stang en die dude zei dattie 7,5kilo weegt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven