Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi doel. 5x5x100. Probeer je er elke week wat kilo's op te gooien of wat minder snel omhoog?

je bent sterk bezig man!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi doel. 5x5x100. Probeer je er elke week wat kilo's op te gooien of wat minder snel omhoog?

op beide presses 2,5kilo erop per week... moet te doen zijn. 5 kilo vind ik te grote stappen @ presses

haha nee man, de afgelopen 2 trainingen van maandag en vandaag zijn meer om weer opbouwend, niet echt sterke zware trainingen ofzo... meer ff aan het volume wennen

5 Is idd net iets teveel. Dan zou je bij de laatste setjes stranden met 3 reps. Bij ons hebben ze helaas heen 1.25 schijfjes.

Succes Starter... als je het je gelukt is en je er positief over bent laat het me dan weten dan ga ik dat ook eens proberen.. hoeveel rust pak je tussen de setjes ?

Lekker he 5x5. Ook voor je squats doen?

Bench press

Chinups, wijde pronated grip dus
8x BW
8x BW
8x BW

conclusie: lol had niet verwacht dat ik dit zou halen... (vorige week 8x,7x,3x ofzo) ik twijfel, of volgende week voor 3x10 gaan of gewicht toevoegen

5 kg erbij pakken en weer voor 3x8 gaan :)

5 Is idd net iets teveel. Dan zou je bij de laatste setjes stranden met 3 reps. Bij ons hebben ze helaas heen 1.25 schijfjes.

zonde man, ik vind ze voor presses geweldig

Succes Starter... als je het je gelukt is en je er positief over bent laat het me dan weten dan ga ik dat ook eens proberen.. hoeveel rust pak je tussen de setjes ?

euh nu was het eigenlijk, ik, trainingsmaatje, ik, trainingmaatje en zo tot de 5 setjes klaar waren.. maar die rust zal vanzelf verlengd worden zodra me gevoel zegt dat dat nodig is

Lekker he 5x5. Ook voor je squats doen?
jep, op maandag doe ik het op squats

5 kg erbij pakken en weer voor 3x8 gaan :)
yeah, vandaag tijdens werk had ik innderdaad besloten om voor die optie te gaan :D

coan week 1

Deadlift
5x 75
5x 100
2x 125
2x 150
2x 172,5

conclusie: easy

Platform speed deadlifts - vanaf 8cm verhoging
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130
3x 130

conclusie: damn, pomp, speed was belachelijk hoog en we gingen direct om en om, denk dat we dit binnen 10 minuten gedaan hadden

Arched Back Goodmornings
8x 50
8x 60
8x 60
8x 60

conclusie: bijna par met de grond en toch arch vastgehouden, ben benieuwd hoe dit gaat lukken als de weights echt hoog worden

Close grip paused 8cm board press
3x 60
3x 80
1x 100
3x 90
3x 90
2x 90

conclusie: triceps was nog te gaar van woensdag om 3x3 met 100 te doen

Rommel/chaos
barbell curls, triceps pushdowns, bw dips, cable scarecrows, peck deck

alles high rep, zonder enige structuur

Laatst bewerkt:
Doe niet zo lame en post je gewichten gewoon. En waarom platform speed deads?

allright ik edit wel ff

platform deads omdat de rom dan langer is, en je die speed setjes toch altijd wel kan doen dus op deze manier leer ik me lichaam langer snelheid vast te houden wat nuttiger gaat zijn op het mometn dat ik weer op de grond sta... is mijn theorie dan he

allright ik edit wel ff

platform deads omdat de rom dan langer is, en je die speed setjes toch altijd wel kan doen dus op deze manier leer ik me lichaam langer snelheid vast te houden wat nuttiger gaat zijn op het mometn dat ik weer op de grond sta... is mijn theorie dan he

Zit wat in. :thumbup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel denk je eruit te kunnen halen met die DL routine?

ik heb op 20 kilo geaimed, zou te doen moeten zijn... vorige keer ging ik ook hard hier op alleen werd ik ziek @ week 7 ofzo

van 210 naar 230 dus (kheb 215 op lockout gefailed)

Wat voor LB werk ga je doen buiten Coan's routine?

En van 210 -> 230, in hoeveel weken tijd is dit gepland? Mooi doel alleszins!

Dan voer je dus 190 in. Of je wacht tot je weer 205 kan pullen.

BW is eindelijk weer terug op 88,1.. nu verder door naar de 90 :D

30CM Box Squats
5x 70
5x 80
5x 95
5x 115
5x 115
5x 115
5x 115
5x 115

conclusie: vanaf het 3e setje telkens die laatste 2 reps, damn te triest.. dan ben ik gewoon buiten adem :rolleyes: en pomp in men hams

Front squats
3x 50
3x 62,5
3x 75
3x 75
3x 75

conclusie: damn easy... perfect techniek, kaarsrecht + super explosief, ben benieuwd hoe lang het zo soepel blijft voelen,

Pendlay Rows
8x 70
8x 85
8x 85
8x 85

conclusie: best zwaar!

Ab-work

Kneeling Cable Crunches
6x 40
6x 40
6x 40

Hanging leg raises
7x strict met gestrekte benen

Russian twists
12x +10kilo
12x +10kilo
12x +10kilo

conclusie: ging weer perfect dit, eindelijk eens serieus met abs bezig zijn voelt toch wel goed, ben benieuwd hoe lang ik het leuk blijf vinden :rolleyes:

EZ-Barbell curls
5x 50 smalle grip
4x 50 wijde grip
5x 50 smalle grip
3x 50 wijde grip
7x 50 smalle grip

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven