Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi doel. 5x5x100. Probeer je er elke week wat kilo's op te gooien of wat minder snel omhoog?
Bench press
Chinups, wijde pronated grip dus
8x BW
8x BW
8x BW
conclusie: lol had niet verwacht dat ik dit zou halen... (vorige week 8x,7x,3x ofzo) ik twijfel, of volgende week voor 3x10 gaan of gewicht toevoegen

5 Is idd net iets teveel. Dan zou je bij de laatste setjes stranden met 3 reps. Bij ons hebben ze helaas heen 1.25 schijfjes.
Succes Starter... als je het je gelukt is en je er positief over bent laat het me dan weten dan ga ik dat ook eens proberen.. hoeveel rust pak je tussen de setjes ?
jep, op maandag doe ik het op squats
yeah, vandaag tijdens werk had ik innderdaad besloten om voor die optie te gaan

allright ik edit wel ff
platform deads omdat de rom dan langer is, en je die speed setjes toch altijd wel kan doen dus op deze manier leer ik me lichaam langer snelheid vast te houden wat nuttiger gaat zijn op het mometn dat ik weer op de grond sta... is mijn theorie dan he
Wat voor LB werk ga je doen buiten Coan's routine?
En van 210 -> 230, in hoeveel weken tijd is dit gepland? Mooi doel alleszins!

230! Zou mooi zijn man! Ik twijfel nog wat ik als startgewicht zal kiezen. Mijn PR is 205, maar ik trek momenteel net 190.op maandag 5x5 box squats, 3x3 front squats en op woensdag speed squats
en coan = 10 weken![]()

en pomp in men hams