XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kip op brood is leuk, maar kwa kcals schiet het echt niet op.

Nette deadlift!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
Dat is lactose intolerantie. Maar in melk zit dacht ik meer lactose dan magere kwark. Dus dan vind ik het raar dat je het wel krijgt bij kwark. Misschien kan je er inmiddels weer tegen. Ik heb het ook gehad. Even gemindert en nu geen last er meer van.

En verder kan je miss kipfilet op brood doen ipv chocoshit. Welke pindakaas heb je dan, ik vind die van calve niet echt plakkerig eigenlijk en makkelijk weg te werken.
2 broodjes pindakaas is al 200kcal. Goed om te bulken.

njah dat verklaart misschien wel waarom ik nog steeds 2/3 keer overdag naar de plee moet. zal wel is men onbijt veranderen kijken of dat uitmaakt. misschien dat de combi van die melk + kwark gewoon over de top was voor mij..

pindakaas is inderdaad van calve, kipfilet tikt niet aan.. dat doe ik straks wel als ik ga "cutten"

Je kunt toch ook gewoon kip of kalkoenfilet op brood doen:)

Ik zelf vind pindakaas trouwens heerlijk gelukkig ;)

check wat neus zegt ;)

was een evenaring ;) vanaf volgende week nieuwe pr's.. thnx sowieso

Kip op brood is leuk, maar kwa kcals schiet het echt niet op.

Nette deadlift!

thnx, volgende week begint de ellende pas :D 2x217,5... 1 zit er soweiso in. 2e word echt extreeeem trekken

Maak je niet druk om je eiwitinname, met een minimale inname van 150gr per dag zit je al goed, meer dan 200gr per dag is echt nutteloos in de bulk.

Het zijn juist de koolhydraten en de onverzadigde vetten waar je je voordeel mee moet doen om te groeien, zorg dat je die ruim voldoende binnenkrijgt. Daarom is vruchtenkwark geen verkeerde optie voor jou, zit vol met suikers en leveren ook wat eiwitten. Mix er eventueel nog wat muesli door voor wat vezels en extra koolhydraten.

Kipfilet kan dus wel als broodbeleg, maar is niet perse beter dan chocoladepast in de bulk. Pindakaas is ook prima.

Mocht je toch melk willen drinken, geeft karnemelk je wss minder klachten dan gewone melk.

Probeer ook eens fruitmuesli met yoghurt, ook erg goed te pruimen! Blikjes makreel zijn ook tasty.

Je gaat aardig dude :D

• #1.006
Maak je niet druk om je eiwitinname, met een minimale inname van 150gr per dag zit je al goed, meer dan 200gr per dag is echt nutteloos in de bulk.

dat red ik volgens mij wel!?

Het zijn juist de koolhydraten en de onverzadigde vetten waar je je voordeel mee moet doen om te groeien, zorg dat je die ruim voldoende binnenkrijgt. Daarom is vruchtenkwark geen verkeerde optie voor jou, zit vol met suikers en leveren ook wat eiwitten. Mix er eventueel nog wat muesli door voor wat vezels en extra koolhydraten.

die vruchtenkwark is direct na training en ik begreep dat snelle suikers dan inderdaad helemaal niet zo verkeerd zijn, zal de muesli trick is proberen

Kipfilet kan dus wel als broodbeleg, maar is niet perse beter dan chocoladepast in de bulk. Pindakaas is ook prima.

nice :D

Mocht je toch melk willen drinken, geeft karnemelk je wss minder klachten dan gewone melk.

zal het proberen!

Probeer ook eens fruitmuesli met yoghurt, ook erg goed te pruimen! Blikjes makreel zijn ook tasty.

thnx voor de tips, hier heb ik wat aan :D

het gaat zen gangetje ;)

Ik vind 150 toch wel magertjes voor iemand van 90 kilo. Ik neem zelf ongeveer 3 gr per lichaamsgewicht. Miss dan ook wel weer veel. :p Vet worden hoef ik niet.

Maar starter je zit zeker wel op de 150 hoor met wat je eet.

150/90= 1,7gr per kg lichaamsgewicht. is voldoende zijn voor iemand in de bulk. zelfs voor het herstel bij brandwonden raden ze tussen de 1-2gr per kg lichaamsgewicht en je gaat mij echt niet vertellen dat herstellen van een uurtje krachttraining zwaarder voor je lichaam is dan brandwonden hebben waarbij je wondvocht verliest dat vol zit met eiwitten. 3gr is daarom echt teveel en pure geldverspilling in de bulk. als je wil groeien moet je je aandacht op de koolhydraten leggen.

met de voeding die hij omschreef zit hij ruim over de 250gr

****ing nette deadlift kerel !!

• #1.011
30CM Box Squats
5x 70
5x 85
5x 105
3x 125
3x 145 PR
3x 145
3x 145
3x 145
3x 145
3x 145

conclusie: dammmmmmnnn gelukkig volgende week terug in gewicht (2 max weken voor deads), dit was echt extreem zwaar.. normaal word het na het eerste setje 'makkelijker'.. (setje 2 en 3 voelen dan beter aan) maar nu werd het alleen maar zwaarder... bij het 4e setje zelfs een fail op de 2e rep, zat dus weer terug op de box toen heb ik me alsnog door weten te zetten om het setje compleet te maken... maar dammmmmmnnnn ik denk dat smiddags trainen ook wel zen parten speelde, ik miste een complete avond maaltijd voor het trainen

ATTG Front Squats
3x 75
3x 105 PR
1x 105 (2e rep viel de bar naar voren op de grond)
1x 105 (damn ****ed up groove)
4x 70 (op techniek)

conclusie: techniek was verrot k*t, benen waren ook al volledig leeg hoewel ik niet het idee had dat daar de problemen vandaan kwamen.. volgende week gelukkig ook hierin terug op gewicht om op techniek te focussen

Pendlay Rows
5x 75
5x 90
5x 105 PR
5x 105
16x L&R 30 kilo dumbbells

conclusie: damn zwaar + bad ass pomp

Hanging Leg Raises
10x strict met gestrekte benen

conclusie: zwaarrrrr

daarna nog spinde decompression met 60 kilo om men middel :D was echt een extreem gevoel

Laatst bewerkt:
Goeie boxsquat ouwe!
Film een keer je front SQ?!

• #1.013
Goeie boxsquat ouwe!
Film een keer je front SQ?!

thnx, maar dat heb ik al gedaan mate ;) check maar paar pagina's terug, geloof 2 weken terug met 95 kilo, daar was der overigens niks aan te merken op de techniek.. had met dit gewicht enorm moeite om me ellebogen echt omhoog te houden

Brute lowbox shizzle man :cool:

• #1.015
thnx sancasio

Nice Front squat PR!

Die pendlay row is dat een cheat row of kk strikt? Indien optie 1: nice, indien optie 2: Focking bruut! :D

• #1.017
Nice Front squat PR!

Die pendlay row is dat een cheat row of kk strikt? Indien optie 1: nice, indien optie 2: Focking bruut! :D

ik ben blijer met men box squat pr :o

die pendlay was eerste setje eerste 3 reps strikt, 4e miste me buik, 5e rep meer legdrive. 2e setje waren eerste 3 weer strikt 4e en 5e met een behoorlijke legdrive

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven