terrestris
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is lactose intolerantie. Maar in melk zit dacht ik meer lactose dan magere kwark. Dus dan vind ik het raar dat je het wel krijgt bij kwark. Misschien kan je er inmiddels weer tegen. Ik heb het ook gehad. Even gemindert en nu geen last er meer van.
En verder kan je miss kipfilet op brood doen ipv chocoshit. Welke pindakaas heb je dan, ik vind die van calve niet echt plakkerig eigenlijk en makkelijk weg te werken.
2 broodjes pindakaas is al 200kcal. Goed om te bulken.
Je kunt toch ook gewoon kip of kalkoenfilet op brood doen
Ik zelf vind pindakaas trouwens heerlijk gelukkig![]()

vanaf volgende week nieuwe pr's.. thnx sowiesoKip op brood is leuk, maar kwa kcals schiet het echt niet op.
Nette deadlift!
2x217,5... 1 zit er soweiso in. 2e word echt extreeeem trekkenMaak je niet druk om je eiwitinname, met een minimale inname van 150gr per dag zit je al goed, meer dan 200gr per dag is echt nutteloos in de bulk.
dat red ik volgens mij wel!?
Het zijn juist de koolhydraten en de onverzadigde vetten waar je je voordeel mee moet doen om te groeien, zorg dat je die ruim voldoende binnenkrijgt. Daarom is vruchtenkwark geen verkeerde optie voor jou, zit vol met suikers en leveren ook wat eiwitten. Mix er eventueel nog wat muesli door voor wat vezels en extra koolhydraten.
die vruchtenkwark is direct na training en ik begreep dat snelle suikers dan inderdaad helemaal niet zo verkeerd zijn, zal de muesli trick is proberen
Kipfilet kan dus wel als broodbeleg, maar is niet perse beter dan chocoladepast in de bulk. Pindakaas is ook prima.
nice
Mocht je toch melk willen drinken, geeft karnemelk je wss minder klachten dan gewone melk.
zal het proberen!
Probeer ook eens fruitmuesli met yoghurt, ook erg goed te pruimen! Blikjes makreel zijn ook tasty.

Ik vind 150 toch wel magertjes voor iemand van 90 kilo. Ik neem zelf ongeveer 3 gr per lichaamsgewicht. Miss dan ook wel weer veel.Maak je niet druk om je eiwitinname, met een minimale inname van 150gr per dag zit je al goed, meer dan 200gr per dag is echt nutteloos in de bulk.
Het zijn juist de koolhydraten en de onverzadigde vetten waar je je voordeel mee moet doen om te groeien, zorg dat je die ruim voldoende binnenkrijgt. Daarom is vruchtenkwark geen verkeerde optie voor jou, zit vol met suikers en leveren ook wat eiwitten. Mix er eventueel nog wat muesli door voor wat vezels en extra koolhydraten.
Kipfilet kan dus wel als broodbeleg, maar is niet perse beter dan chocoladepast in de bulk. Pindakaas is ook prima.
Mocht je toch melk willen drinken, geeft karnemelk je wss minder klachten dan gewone melk.
Probeer ook eens fruitmuesli met yoghurt, ook erg goed te pruimen! Blikjes makreel zijn ook tasty.
Vet worden hoef ik niet.met de voeding die hij omschreef zit hij ruim over de 250gr

was echt een extreem gevoel
check maar paar pagina's terug, geloof 2 weken terug met 95 kilo, daar was der overigens niks aan te merken op de techniek.. had met dit gewicht enorm moeite om me ellebogen echt omhoog te houdenNice Front squat PR!
Die pendlay row is dat een cheat row of kk strikt? Indien optie 1: nice, indien optie 2: Focking bruut!![]()

ik ben blijer met men box squat pr
die pendlay was eerste setje eerste 3 reps strikt, 4e miste me buik, 5e rep meer legdrive. 2e setje waren eerste 3 weer strikt 4e en 5e met een behoorlijke legdrive

@starter: brute training kerel!
proficiat met je PR's!
![]()