- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo kerel,
Ik ga jullie niet meer zien in de toko, heb ontslag genomen...
(Nadat ik hoorde dat jullie de dinsdag en donderdag nooit meer zouden komen)
Doe die kale b*ch de groeten en blijf lekker trainen...Spreek jullie vast nog wel!
Iig hier!

mmm blijf nu al 2/3 weken hangen rond 89,1-89,3... deze week dus ff extra veel gegeten want ik wil nog de 90 kilo aantikken voor ik vet eraf ga schrapen... mocht het nog niet genoeg zijn dan eet ik volgende week gewoon nog meer![]()
wedden dat je dan nog meer honger krijgt en aankomt... trust me 
Meer op reps squatten en deadliften (5-8)wedden dat je dan nog meer honger krijgt en aankomt... trust me
![]()
maar zie het verhaal hier boven 
mmm blijf nu al 2/3 weken hangen rond 89,1-89,3... deze week dus ff extra veel gegeten want ik wil nog de 90 kilo aantikken voor ik vet eraf ga schrapen... mocht het nog niet genoeg zijn dan eet ik volgende week gewoon nog meer![]()
Hoe ziet je voeding er nu uit dan? Hanteer je wel een schema of doe je het op gevoel?
Hoe ziet je voeding er nu uit dan? Hanteer je wel een schema of doe je het op gevoel?
O dan heb ik nog wat voor je Starter, verdeel dit maar over de dag;
500 gram magere kwark
20 ml/ 2 lepels olie
50 gram gemengde noten
9 sneetjes volkorenbrood
3 keer margarine
3 keer kipfilet
3 keer pindakaas
3 keer appelstroop
1 appel
1 banaan
1 sinaasappel
400 gram gekookte aardappelen
4 grote opscheplepels groente
100 gram kipfilet
1 bak rauwkost
1 ei
100 gram brinta
500 ml vruchtensap
Energie ; 3495 kcal
Eiwit ; 186 gram
Koolhydraten ; 443 gram
Vetten ; 111 gram
waarvan verzadigd ; 25 gram
Waarom die chocopasta, heeft totaal een toegevoegde waarde. Dan beter pindakaas.
En ik zou vruchtenkwark vervangen voor magere kwark. Gooi er wat siroop doorheen en je hebt je eigen vruchtenkwark, alleen dan 2x zoveel eiwitten.
LEkkere deadlift.
plakkerige shit
+ ik smeerde en at ze met tegenzin