Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yo kerel,

Ik ga jullie niet meer zien in de toko, heb ontslag genomen...
(Nadat ik hoorde dat jullie de dinsdag en donderdag nooit meer zouden komen:P)
Doe die kale b*ch de groeten en blijf lekker trainen...Spreek jullie vast nog wel!
Iig hier!

• Topic Starter Topic Starter
Yo kerel,

Ik ga jullie niet meer zien in de toko, heb ontslag genomen...
(Nadat ik hoorde dat jullie de dinsdag en donderdag nooit meer zouden komen:P)
Doe die kale b*ch de groeten en blijf lekker trainen...Spreek jullie vast nog wel!
Iig hier!

wtf man.. :rolleyes:

ander werk ofzo?

zal em de groenten doen

hey starter, hoeveel weeg jij nu eigenlijk?

hey starter, hoeveel weeg jij nu eigenlijk?

mmm blijf nu al 2/3 weken hangen rond 89,1-89,3... deze week dus ff extra veel gegeten want ik wil nog de 90 kilo aantikken voor ik vet eraf ga schrapen... mocht het nog niet genoeg zijn dan eet ik volgende week gewoon nog meer :rolleyes:

Vreten tot je niet meer normaal kunt lopen! :thumbup:

mmm blijf nu al 2/3 weken hangen rond 89,1-89,3... deze week dus ff extra veel gegeten want ik wil nog de 90 kilo aantikken voor ik vet eraf ga schrapen... mocht het nog niet genoeg zijn dan eet ik volgende week gewoon nog meer :rolleyes:

Meer op reps squatten en deadliften (5-8) :D wedden dat je dan nog meer honger krijgt en aankomt... trust me :p

Vreten tot je niet meer normaal kunt lopen! :thumbup:

ik zit nu wel aardig op men max waar ik overdag tijd voor heb + het feit dat ik nu al 2/3 keer (alleen) overdag moet scheiten motiveert me niet om nog meer te gaan eten, aangezien dat niet bepaald relaxed is met mijn werk. als je nou op kantoor zit of in een winkel werkt is het een ander verhaal dan kan je gaan wanneer je wil...

ik voeg nu gewoon eten toe (wanneer het te weinig is) voor en na men trainingen... + men streven was om de 90 aan te tikken voor deze zomer... en dat gaat sowieso wel lukken... daarna ga ik vet eraf schrapen maar in minder extreme mate dan vorig jaar... ik wil nu niet verder dan 85 kilo terug zakken (met absolute minimum van 83) en geen kracht verliezen. na de zomervakantie ga ik pas verder kwa BW om ergens volgend jaar de 100 aan te tikken

Meer op reps squatten en deadliften (5-8) :D wedden dat je dan nog meer honger krijgt en aankomt... trust me :p

dat geloof ik gelijk :p maar zie het verhaal hier boven ;)

Wat voor werk doe je dan?

:D Hoe ziet je voeding er nu uit dan? Hanteer je wel een schema of doe je het op gevoel?

ik rij van klant naar klant, big pimpin :D

:D Hoe ziet je voeding er nu uit dan? Hanteer je wel een schema of doe je het op gevoel?

euhm ik heb wel ooit is een soort schema gemaakt, als basis... die basis is er nog steeds, is alleen iets meer geworden en zodra ik niet gainde begon ik gewoon meer te eten voor en na de trainingen.. (vooral erna, werk nu zon 1500kcal naar binnen direct na trainen) zo ben ik in ieder geval vanaf vorig jaar september van 74 (zoveel woog ik nog na vakantie.. daarvoor nooit boven de 82 gekomen) naar 89,1-89,3 gegaan nu... dus lijkt wel goed te werken...

in het weekend eet ik overigens gewoon wat los en vast zit

Af en toe blijf je ook gewoon op zo´n plateau hangen. Je zegt ook pas 3 weken 89 kg te wegen. Vind het wel meevallen.

O dan heb ik nog wat voor je Starter, verdeel dit maar over de dag;

500 gram magere kwark
20 ml/ 2 lepels olie
50 gram gemengde noten
9 sneetjes volkorenbrood
3 keer margarine
3 keer kipfilet
3 keer pindakaas
3 keer appelstroop
1 appel
1 banaan
1 sinaasappel
400 gram gekookte aardappelen
4 grote opscheplepels groente
100 gram kipfilet
1 bak rauwkost
1 ei
100 gram brinta
500 ml vruchtensap

Energie ; 3495 kcal
Eiwit ; 186 gram
Koolhydraten ; 443 gram
Vetten ; 111 gram
waarvan verzadigd ; 25 gram

O dan heb ik nog wat voor je Starter, verdeel dit maar over de dag;

500 gram magere kwark
20 ml/ 2 lepels olie
50 gram gemengde noten
9 sneetjes volkorenbrood
3 keer margarine
3 keer kipfilet
3 keer pindakaas
3 keer appelstroop
1 appel
1 banaan
1 sinaasappel
400 gram gekookte aardappelen
4 grote opscheplepels groente
100 gram kipfilet
1 bak rauwkost
1 ei
100 gram brinta
500 ml vruchtensap

Energie ; 3495 kcal
Eiwit ; 186 gram
Koolhydraten ; 443 gram
Vetten ; 111 gram
waarvan verzadigd ; 25 gram

dat lijkt verdomde veel op wat ik nu naar binnen werk.. alleen is dat nog iets meer wat ik nu eet.. zal het morgen ff noteren...

edit: vandaag bijvoorbeeld dit naar binnen gewerkt:
- 0,5 liter melk + 50 gram whey
- 10 bruine volkoren boterhammen
*2 met boter en pasta
*6 met chocoladepasta
*2 met pindakaas
-2 krentenbollen
-2 gekookte eieren
-1 banaan
-1 appel
-avondeten
*3/4e bord aardappels met jus en uitjes
*een lading sperziebonen en bruine bonen
*150 gram kipfilet
*0,5l magere yoghurt
-2 hamburgers compleet (ik had haast, meestal is dit 3pita broodjes vol kipfilet en knoflook saus, of lekkerbekjes of fu yon hai of shoarma)
*2x wit broodje
*2x hamburgervlees
*2x gebakken ei
*2x blad sla + uitjes en curry
-0,5l versgeperste sinaasappelsap
-450gram vruchtenkwark (aardbei)
-6 visoliecapsules
-1 multivitame capsule

training vandaag:
Deadlift
5x 105
3x 130
2x 155
2x 180
2x 207,5 Evenaring PR 2rm!

conclusie: 1e rep easy, 2e rep zwaaaaar @ lockout

Speed deadlifts staande op een 8cm hoog platform
3x 165
3x 165
3x 165

conclusie: acceptabele speed

Power Shrugs
5x 120
5x 150 pr
5x 150

conclusie: licht.

Goodmornings
5x 70
5x 90 pr
5x 90

conclusie: par met de grond, vrij easy

Bench press
5x 40
5x 60
3x 85
1x 105
1x 105
1x 105
1x 120 (alleen negatieve beweging)
6x100 (alleen lockout, denk zon 10cm rom)

conclusie: ging netjes.

dumbbell Floor Presses
6x 36
5x 38 pr
4x 38
3x 38

conclusie: pittig

Laatst bewerkt:
nette deadlift weer kerel :thumbs:

thnx

@ marsel: check de edit, geen idee hoeveel en wat voor waardes maar het lijkt er wel verdacht veel op?

Waarom die chocopasta, heeft totaal een toegevoegde waarde. Dan beter pindakaas.
En ik zou vruchtenkwark vervangen voor magere kwark. Gooi er wat siroop doorheen en je hebt je eigen vruchtenkwark, alleen dan 2x zoveel eiwitten.

LEkkere deadlift.

vreetzak :D... chocopasta ftw btw :P

Waarom die chocopasta, heeft totaal een toegevoegde waarde. Dan beter pindakaas.
En ik zou vruchtenkwark vervangen voor magere kwark. Gooi er wat siroop doorheen en je hebt je eigen vruchtenkwark, alleen dan 2x zoveel eiwitten.

LEkkere deadlift.

ik at eerst 6 boterhammen pindakaas, maar dat hou ik persoonlijk niet lang vol... dan deed ik serieus een half uur over 4 boterhammen :o plakkerige shit :o + ik smeerde en at ze met tegenzin

magere kwark is geen optie, daar ben ik overgevoelig voor... heb ik een half jaar lang volgehouden en ik begreep maar niet waar al die pijnscheuten in men maag vandaan kwamen (+nog wat minder fijne details), toen ik daarmee stopte was het over

thnx voor de tips though :D

vreetzak :D... chocopasta ftw btw :P

wat is ftw??

Dat is lactose intolerantie. Maar in melk zit dacht ik meer lactose dan magere kwark. Dus dan vind ik het raar dat je het wel krijgt bij kwark. Misschien kan je er inmiddels weer tegen. Ik heb het ook gehad. Even gemindert en nu geen last er meer van.

En verder kan je miss kipfilet op brood doen ipv chocoshit. Welke pindakaas heb je dan, ik vind die van calve niet echt plakkerig eigenlijk en makkelijk weg te werken.
2 broodjes pindakaas is al 200kcal. Goed om te bulken.

Je kunt toch ook gewoon kip of kalkoenfilet op brood doen:)

Ik zelf vind pindakaas trouwens heerlijk gelukkig ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven