Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker lekker starter :thumbs wat is dit precies ? Spine Decompression

mp voor de afwisseling is idd ram de bom :P die situatie heb ik nu ook

• Topic Starter Topic Starter
spine decompresions zijn als je zeg maar aan een chin bar of whatever gaat hangen.. gewicht om je middel hangt, dan 5 seconden inademt en werkelijk alles aanspant en dan in 1 keer de lucht uitblaast en je compleet onstpant... en dan gewoon ****ing lang blijven hangen (wel straps voor nodig)... in principe is het ook extreme stretching voor je lats (volgens doggcrap) maar mijn doel is de druk van me ruggengraat afhalen... als je daarna wegloopt voelt het zo zalig aan

moet ik us uitproberen ;) thanx

Hoop dat je spierpijn in je benen hebt :D

ziet er goed uit Erwin. En ja meteen je wervels wat verkloten in het begin van je training stoort je motivatie, ik had het ook laatst met Yoke, dan is je training gewoon net niet..

Volgende keer weer beesten.

moet ik us uitproberen ;) thanx

yo ;)

Hoop dat je spierpijn in je benen hebt :D

f.u. :D

ziet er goed uit Erwin. En ja meteen je wervels wat verkloten in het begin van je training stoort je motivatie, ik had het ook laatst met Yoke, dan is je training gewoon net niet..

Volgende keer weer beesten.

thnx gijs... het zuigt inderdaad.. ik weet wel dat als die wervel morgen nog zo voelt als nu dat ik geen OH presses doe deze week..

spine decompresions zijn als je zeg maar aan een chin bar of whatever gaat hangen.. gewicht om je middel hangt, dan 5 seconden inademt en werkelijk alles aanspant en dan in 1 keer de lucht uitblaast en je compleet onstpant... en dan gewoon ****ing lang blijven hangen (wel straps voor nodig)... in principe is het ook extreme stretching voor je lats (volgens doggcrap) maar mijn doel is de druk van me ruggengraat afhalen... als je daarna wegloopt voelt het zo zalig aan

nice tip, thnx!
:thumbs:

hepburn is inderdaad niet verkeerd

Strongman training vandaag:

Log press
blalbalbalblalalblalala

het leek nergens op... ik kwam binnen deed geen warming up en deed toen gelijk met een fail op 80kilo ifsa log de wervels in men ruggengraat behoorlijk pijn.. daar heb ik de rest van de van de training last van gehad :o ik deed daarna op de 'normale log' 1 x 80 in de veronderstelling dat het 90 was.. heel hoerig..

Farmer Walks
40m 60kilo
40m 80 kilo
2m 90 ofzo? linker grip failde hard, hij hing in me vingers en dat werkt dus niet.. **** dit
40m 80 kilo
40m 80 kilo

conclusie: eerste keer dit.. wel leuke oefening.. alles dus pr in principe

Viking press
5x 50 (er van uitgaande dattie leeg 50 weegt)
5x 70
0x 90 (4 x gefailt ofzo met 1 huge pijnsteek in men linker elleboog)

conclusie: wel leuk maar weinig motivatie meer @ this point

50MM Vertical Bar lift
1x 51
1x 76
1x 101 PR
0x 111 (2 fails, 1e keer wel een halve rom, geen lockout ofzo)

Atlas stones op 1.35m
1x 70
1x 90 Easy evenaring pr
0x 110
0x 110

conclusie: kon de 100 steen niet vinden ??? 110 had ik beide keren op me borst en het begin van de pallets maar kreeg em niet verder :rolleyes: next time!!!

al met al, klote training... ik moest lucas en dave ophalen wat in theorie maar 20 minuten omrijden is.. maar ja.. nederland zal nederland niet zijn als je niet onderweg een file + roadblock tegenkomt waardoor je weer een half uur langer op de weg zit... kwam dus al ****ing laat aan, lame shit

Toch nog best aardige trainen? Mooi balen van je rug, maar wel weer wijze les. Voortaan braaf opwarmen.

Ik had ze vandaag ook gedaan, maar wel iets anders dan jij. Ik ging gewoon simpelweg hangen zonder gewicht. Binnenkort ga ik ze is zó proberen!

succes, mate ;)

Training vandaag:

Close Grip 8CM Board Presses
5x 60
3x 80
3x 100
3x 100
3x 100
3x 100
3x 100
3x 100

conclusie: ook weer met dit, hoe gecontroleerder ik zak hoe soepeler het omhoog komt.. hmmzz

Incline dumbbell Press
10x 22
8x 26
5x 30
5x 30
5x 30
4x 30 (huh?)
5x 30

conclusie: dit, i.p.v. oh presses om even te veel druk op men spine te voorkomen, waar ik dus altijd met oh presses last van heb en zaterdag de mist mee inging, volgende week weer gewoon push presses als het goed aanvoelt

Wijde grip overhands optrekken
5x Bw + 7,5 kilo
5x Bw + 7,5 kilo
5x Bw + 7,5 kilo
5x Bw + 7,5 kilo
5x Bw + 7,5 kilo

conclusie: pittig..

Speed-Strength Squats
2x 30cm box + 47,5 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
2x 30cm box + 47,5 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)

conclusie: op me sokken omdat men veter verrot was, echt extreme stabiliteit gelijk :eek:

inderdaad een wijze les... ik moet zulke dingen altijd op deze manier leren :o

Same here, maar zo vergeet je het wel minder snel :)

Lekker wezen optrekken man.

Wat zijn board presses? Ik heb ook met bankdrukken en squaten enzo dat als ik langzaam en gecontroleerd zak ik veel explosiever omhoog kan komen.

Toch nette presses.. met een flink volume!

Dumbbell press valt een beetje tegen of niet?

lekker starter.. mooie incline db press ;)

Same here, maar zo vergeet je het wel minder snel :)

Lekker wezen optrekken man.

Wat zijn board presses? Ik heb ook met bankdrukken en squaten enzo dat als ik langzaam en gecontroleerd zak ik veel explosiever omhoog kan komen.

board press is met zon plank op je borst ;) die tik je aan, of je legt em er op stil en je knalt dan omhoog... ik heb dat dus ook bij squatten en bankdrukken gemerkt nu... toch maar is beter aan gaan leren

Toch nette presses.. met een flink volume!

thnx ;)

dumbbell press valt een beetje tegen of niet?

ik heb werkelijk geen idee, ten eerste druk ik nooit schuin en ten 2e had ik ze op dit bankje nog nooit met dumbbells gedaan... dus het kan best, ik geloof je gelijk :D bij dumbbell floor presses deed ik setjes met 36 maar hoe ik dat moet vergelijk weet ik niet... ook geen idee wat ik plat zou doen met dumbbells, dat heb ik helemaal nog nooit gedaan :o

lekker starter.. mooie incline db press ;)

ik heb geen idee man, het voelde nu gewoon zwaar genoeg aan voor werksetjes :D

ik heb hetzelde als wat jij noemde..hoe rustiger ik zak hoe makkelijker en sneller de baar weer omhoog komt.

Heeft iets te maken met dat je op die manier meer elastische energie opbouwt oid.. zoiets was het.

thnx ;)

ik heb hetzelde als wat jij noemde..hoe rustiger ik zak hoe makkelijker en sneller de baar weer omhoog komt.

Heeft iets te maken met dat je op die manier meer elastische energie opbouwt oid.. zoiets was het.

mmmm duidelijk dus wat meer op richten... ik probeerde het vorige keer zomaar bij squats, en nu bij banken ook is en dat blijkt dus best goed te werken.. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven