- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziet er goed uit Erwin. En ja meteen je wervels wat verkloten in het begin van je training stoort je motivatie, ik had het ook laatst met Yoke, dan is je training gewoon net niet..
Volgende keer weer beesten.
spine decompresions zijn als je zeg maar aan een chin bar of whatever gaat hangen.. gewicht om je middel hangt, dan 5 seconden inademt en werkelijk alles aanspant en dan in 1 keer de lucht uitblaast en je compleet onstpant... en dan gewoon ****ing lang blijven hangen (wel straps voor nodig)... in principe is het ook extreme stretching voor je lats (volgens doggcrap) maar mijn doel is de druk van me ruggengraat afhalen... als je daarna wegloopt voelt het zo zalig aan
hepburn is inderdaad niet verkeerd
Strongman training vandaag:
Log press
blalbalbalblalalblalala
het leek nergens op... ik kwam binnen deed geen warming up en deed toen gelijk met een fail op 80kilo ifsa log de wervels in men ruggengraat behoorlijk pijn.. daar heb ik de rest van de van de training last van gehadik deed daarna op de 'normale log' 1 x 80 in de veronderstelling dat het 90 was.. heel hoerig..
Farmer Walks
40m 60kilo
40m 80 kilo
2m 90 ofzo? linker grip failde hard, hij hing in me vingers en dat werkt dus niet.. **** dit
40m 80 kilo
40m 80 kilo
conclusie: eerste keer dit.. wel leuke oefening.. alles dus pr in principe
Viking press
5x 50 (er van uitgaande dattie leeg 50 weegt)
5x 70
0x 90 (4 x gefailt ofzo met 1 huge pijnsteek in men linker elleboog)
conclusie: wel leuk maar weinig motivatie meer @ this point
50MM Vertical Bar lift
1x 51
1x 76
1x 101 PR
0x 111 (2 fails, 1e keer wel een halve rom, geen lockout ofzo)
Atlas stones op 1.35m
1x 70
1x 90 Easy evenaring pr
0x 110
0x 110
conclusie: kon de 100 steen niet vinden110 had ik beide keren op me borst en het begin van de pallets maar kreeg em niet verder
next time!!!
al met al, klote training... ik moest lucas en dave ophalen wat in theorie maar 20 minuten omrijden is.. maar ja.. nederland zal nederland niet zijn als je niet onderweg een file + roadblock tegenkomt waardoor je weer een half uur langer op de weg zit... kwam dus al ****ing laat aan, lame shit
Toch nog best aardige trainen? Mooi balen van je rug, maar wel weer wijze les. Voortaan braaf opwarmen.

Ik had ze vandaag ook gedaan, maar wel iets anders dan jij. Ik ging gewoon simpelweg hangen zonder gewicht. Binnenkort ga ik ze is zó proberen!spine decompresions zijn als je zeg maar aan een chin bar of whatever gaat hangen.. gewicht om je middel hangt, dan 5 seconden inademt en werkelijk alles aanspant en dan in 1 keer de lucht uitblaast en je compleet onstpant... en dan gewoon ****ing lang blijven hangen (wel straps voor nodig)... in principe is het ook extreme stretching voor je lats (volgens doggcrap) maar mijn doel is de druk van me ruggengraat afhalen... als je daarna wegloopt voelt het zo zalig aan

inderdaad een wijze les... ik moet zulke dingen altijd op deze manier leren![]()

Same here, maar zo vergeet je het wel minder snel
Lekker wezen optrekken man.
Wat zijn board presses? Ik heb ook met bankdrukken en squaten enzo dat als ik langzaam en gecontroleerd zak ik veel explosiever omhoog kan komen.
die tik je aan, of je legt em er op stil en je knalt dan omhoog... ik heb dat dus ook bij squatten en bankdrukken gemerkt nu... toch maar is beter aan gaan leren
bij dumbbell floor presses deed ik setjes met 36 maar hoe ik dat moet vergelijk weet ik niet... ook geen idee wat ik plat zou doen met dumbbells, dat heb ik helemaal nog nooit gedaan 

ik heb hetzelde als wat jij noemde..hoe rustiger ik zak hoe makkelijker en sneller de baar weer omhoog komt.
Heeft iets te maken met dat je op die manier meer elastische energie opbouwt oid.. zoiets was het.