- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakte ik ook. Beslag van ei, havermout, stukjes appel en zelf wat kwark.Havermout koeken om te gainen 4 life, die shizzle moet je echt eens proberenNette deadlift!
Dan in het tosti/wafel apparaat.Culs en abs zijn natuurlijk veel belangrijker.

Havermout koeken om te gainen 4 life, die shizzle moet je echt eens proberenNette deadlift!
thnx griekse godNette training. Boxsq, front squat en pendlay's zijn nice. Front gaat zeker goed vooruit zo te zien.
maar front begon ik natuurlijk ook wel idioot laag mee Damn nette training man, zowel die box als die fronts zijn echt wel nice![]()

super training gek.. sterkste bench.. zieke pp kwa volume.. en dan nog die pullups... die doe ik je verlopig niet na![]()
conclusie: lol.. ik wilde 8x2... maar serieus gecontroleerd laten zakken = de key... ging echt nice

Alles gaat weer bijna op zijn oude niveau?Na boxsquat nu ook je bp toch.
als dat nog steeds 1x155 was dan had die 6x3 met 145 absoluut niet gelukt
... ik denk dat ik inmiddels wel 1x165 kan.. maar daar neem ik geen genoegen mee.. dus aankomende 2 weken even terug ingewicht (om laatste 2 weken van coan ten goede te komen) en dan verder beuken met 6x3 tot ik daar op fail dan door op 7x2 en dan door op 8x1 tot eruit eindelijk 1 heavy single overblijft 

) daarna losse single failde al voor me knieen... cest la vie, volgende week 1x225
)