MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Havermout koeken om te gainen 4 life, die shizzle moet je echt eens proberen ;) Nette deadlift!

Nette training. Boxsq, front squat en pendlay's zijn nice. Front gaat zeker goed vooruit zo te zien.

Damn nette training man, zowel die box als die fronts zijn echt wel nice :thumbs:

hehe die titel fock trapz... hoezo dat?

lekkere front en box.. damn.. sterk :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.028
Havermout koeken om te gainen 4 life, die shizzle moet je echt eens proberen ;) Nette deadlift!

paardevoer :D thnx griekse god

Nette training. Boxsq, front squat en pendlay's zijn nice. Front gaat zeker goed vooruit zo te zien.

thnx ;) maar front begon ik natuurlijk ook wel idioot laag mee

Damn nette training man, zowel die box als die fronts zijn echt wel nice :thumbs:

thnx man ;)

hehe die titel fock trapz... hoezo dat?

trapz zijn overrated, ik wil blokjes en dikke biceps.. dat zijn de hoge deadliftgetallen veroorzakers

Culs en abs zijn natuurlijk veel belangrijker. :o

jij snapt et :D

lekkere front en box.. damn.. sterk :thumbs:

dank je wel "bench tot de max"-beest :D

• #1.029
Bench press
5x 60
5x 80
2x 100
2x 100
2x 100
3x 100
3x 100
3x 100
4x 100 (officieel 3, 4e met aanraking van de bar door spotter)
3x 100 (4e f)

conclusie: lol.. ik wilde 8x2... maar serieus gecontroleerd laten zakken = de key... ging echt nice

Push Press
5x 50
5x 60
5x 75
5x 75
5x 75
5x 75
5x 75

conclusie: sowieso volume pr dit. geen last van men ruggegraat meer, toch extra oplettend gebleven tijdens de oefening

Optrekken, wijde grip overhands
5x BW + 10kilo PR
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo
5x BW + 10kilo
4x BW + 10kilo (5e haalde de stang niet)

conclusie: nice...

Biceps
lol... na 4e setjes aankloten gestopt.. ging nergens over.. totaal geen kracht in men biceps

men hele voorkant is nu wasted (front delts, biceps, borst) maar het leuke is... men achterkant ook... dus compleet wasted :o

nice training, goed volume :thumbs:

super training gek.. sterkste bench.. zieke pp kwa volume.. en dan nog die pullups... die doe ik je verlopig niet na :thumbs:

Goed bezig meneer Starter.....

• #1.033
Nice presses!

Alles gaat weer bijna op zijn oude niveau?Na boxsquat nu ook je bp toch.

nette training kerel ! Je gaat goed :)

• #1.039

thnx ;)

Alles gaat weer bijna op zijn oude niveau?Na boxsquat nu ook je bp toch.

die box squat zit wel weer een nieuw 1rmmetje in hoor ;) als dat nog steeds 1x155 was dan had die 6x3 met 145 absoluut niet gelukt :D... ik denk dat ik inmiddels wel 1x165 kan.. maar daar neem ik geen genoegen mee.. dus aankomende 2 weken even terug ingewicht (om laatste 2 weken van coan ten goede te komen) en dan verder beuken met 6x3 tot ik daar op fail dan door op 7x2 en dan door op 8x1 tot eruit eindelijk 1 heavy single overblijft :D

bench press zit misschien ook wel een nieuw 1rm in, maar benchen blijft klote.. hoewel het gecontroleerd zakken me echt wel verder gaat brengen

nette training kerel ! Je gaat goed :)

thnx ;)

Idd, heb ik ook al gemerkt. Net volume.

thnx man

• #1.040
coan week 8

Deadlift
5x 115
3x 140
2x 165
1x 190
1x 217,5 Nieuw PR 1rm (2efail)
0x 217,5

conclusie: eerste rep ging goed alleen lockout was al ****ing zwaar, 2e rep kwam tot boven men knieen maar toen hield het gewoon echt op, hitchen = geen optie (al is het alleen al omdat ik niet weet hoe dat moet :rolleyes:) daarna losse single failde al voor me knieen... cest la vie, volgende week 1x225

Platform speed deadlifts staande op een 8cm verhoging
3x 152,5
3x 152,5
3x 152,5

Power shrugs
5x 140
5x 160
5x 160 PR
0x 200

conclusie: de 200 tot 3 keer toe wel omhoog gelift, maar verloor gelijk men evenwicht zodra ik op men tenen kwam te staan

Goodmornings
5x 80
5x 100 PR
5x 100

conclusie: zwaaaar voelde me abs en glutes in brand staan

Bench press
haha, 5x80 voelde al belachelijk aan, maar wat anders doen (zal wel aan het volume van dinsdag hebben gelegen :D)

Incline dumbbell Press
5x 26
5x 30
3x 34
0x 34
6x 30
8x 30 PR
7x 30

Dumbbell Pendlay Rows/Dumbbell Floor Presses
8x 40/3x 40
8x 40/5x 40 PR
15x 40/5x40

conclusie: me rug is helemaal opgepompt.. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven