MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik vind het geen verkeerde training kwa volume man... alle oefeningen zijn zwaar belastend.. na zo deadlift setje snap ik niet dat jeje shrugs nog zo af kunt beulen. respect man :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
En je rows beginnen wat zwaarder te komen, maar dat van die deadlift is wel flink ruk!!

flink ruk is een understatement :o maar goed ik heb het idee dat als ik na coan 2 weekjes rackpulls of platform lifts doe, dat ik em daarna wel pak

ik vind het geen verkeerde training kwa volume man... alle oefeningen zijn zwaar belastend.. na zo deadlift setje snap ik niet dat jeje shrugs nog zo af kunt beulen. respect man :thumbs:

thnx man, maar die shrugs zijn powershrugs he, dus die zijn niet zo zwaar... die 310 beethouden was wel sick zwaar :D

ik kan het me heel goed voorstellen ... ofja ik kan het me eigelik niet voorstellen tis echt een ziek gewicht haha

• #1.084
ik deed van de week met shrugs al 190 uittillen en dat voelt al zwaar :P

Ja das k*t van je deadlift, wat ga je nu doen om PR´s te maken op de dead?

• #1.087
Ja das k*t van je deadlift, wat ga je nu doen om PR´s te maken op de dead?

volgende week 220 liften, dan zou ik 10 kilo gegained hebben met coan..... leuk feitje, martijn heeft wel vandaag 245 gedaan en ik twijfel er niet aan dat hij volgende week 250 pakt, die heeft dan dus wel 20kilo gegained. maar goed dan 2 weken na coan heavy rackpulls of platform deads of reps ofzo... en veel goodmornigns en rows

oih ja btw, hij heeft ook 120 gebenched vandaag en zit verdomde close bij de 200 squat... m.a.w. hij gaat binnen een jaar training 570+ total zetten en ik loop nog steeds aan te kloten

Jammer van je DL :(.

Als je iets kon veranderen aan het schema, wetende dat je sticky punt bovenaan zit, zou je dan rackpulls toevoegen aan je Coan schema? (vraag het mezelf af)

volgende week 220 liften, dan zou ik 10 kilo gegained hebben met coan..... leuk feitje, martijn heeft wel vandaag 245 gedaan en ik twijfel er niet aan dat hij volgende week 250 pakt, die heeft dan dus wel 20kilo gegained. maar goed dan 2 weken na coan heavy rackpulls of platform deads of reps ofzo... en veel goodmornigns en rows

oih ja btw, hij heeft ook 120 gebenched vandaag en zit verdomde close bij de 200 squat... m.a.w. hij gaat binnen een jaar training 570+ total zetten en ik loop nog steeds aan te kloten

Ik ken het vriend :roflol:

Ligt niet aan jouw. Hij heeft goede genen. Ander voorbeeld is snoob. :D

...

Vergelijk jezelf NOOIT met anderen! Doe het in je eigen tempo, je komt er wel.

Je zal vandaag gruwelijke spierpijn in je traps hebben door (voornamelijk) die rackpulls:D

• #1.092
Jammer van je DL :(.

Als je iets kon veranderen aan het schema, wetende dat je sticky punt bovenaan zit, zou je dan rackpulls toevoegen aan je Coan schema? (vraag het mezelf af)

njah ik weet niet. ik twijfel of men sticking point wel echt bovenaan zit. volgens mij verlies ik precies onder men knie een bak snelheid waardoor ik lockout gewoon niet meer voor elkaar krijg :o

daarom maar is aan de slag met rackpulls vanonder men knie, ik heb altijd moeite met beginnen op die hoogte... dus daar kan ik wel wat uit afleiden. ik kreeg die 310 namelijk wel gelocked ook al was dat maar 10cm rom en das toch een beetje vreemd als men lockout echt het probleem zou zijn? denk ik?

we moeten alleen nieuwe boxjes maken, verstevigde. diegene die we nu gebruiken kunnen die gewichten niet aan en beginnen te scheuren

(k) ik ben der alweer overheen

Ligt niet aan jouw. Hij heeft goede genen. Ander voorbeeld is snoob. :D

true!

Vergelijk jezelf NOOIT met anderen! Doe het in je eigen tempo, je komt er wel.

Je zal vandaag gruwelijke spierpijn in je traps hebben door (voornamelijk) die rackpulls:D

heb je gelijk in, was meer de frustratie van het moment :D spierpijn op dit moment is alleen maar heel erg in men glutes, en bovenkantrug... traps voelen wel wasted, maar mijn spierpijn piekt altijd de 2e dag na training :D

ik pm je trouwens even i.v.m. constructie voor een goeie box

• #1.093
vandaag weer BW PR 89,8 :D... nog 0.2 kilo te gaan!

30CM Box Squats
10x 70
5x 100
3x 120
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140
3x 140

conclusie: smooth als babybilletjes, puur op techniek gericht, elke rep was daardoor ****ing traag en speedloos, maar wel heel mooi. laatste setje ging de laatste rep even iets mis, me voeten kwamen los waardoor ik positie verloor op de box en bruut lelijk omhoog kwam :D men hams zijn wel burned up nu

ATTG Front Squats
3x 80
3x 95
3x 95
3x 95

conclusie: ging best netjes

Pendlay Row
5x 85
5x 100
2x 115 |PR (haha beschouw dit maar als 1rm)

conclusie: moest 5x115, de eerste was mooi, de 2e was zo gruwelijk lelijk dat ik het daar bij heb gelaten :D

dumbbell Row
10x 46 L&R
10x 46 L&R

Seated Cable Row
20x 50

conclusie: dumbbell + seated row was mawfukkin pomp werk

Laatst bewerkt:
Wat is je BF zo ongeveer? 90kg alleszins buff bij die lengte!

• #1.095
Wat is je BF zo ongeveer? 90kg alleszins buff bij die lengte!

geen idee, hoog genoeg om geen abs te zien :P (op de bovenste 2 blokjes na)... ik ben nog steeds ecto met een pens hoor, en dat kan iedereen bevestigen die mij in voorschoten gezien heeft :o

volgende keer ff 220 rukken, dat is al een hele nette progressie !

• #1.097
ja kijk wel of ik daar zin in heb, heb natuurlijk al 217,5 gedaan en 2,5 kilo erop word ik niet zo enthousiast van... doe ik liever maxen op goodmornings enzo en eerst volgende deadlift pr poging gewoon 225

Ik heb je verder nog nooit zien pullen.. maar je weet pas waar je sticking point echt ligt als je met perfecte form een gewicht missed.. 9/10x lijkt het alsof gasten hun sticking point bovenin ligt omdat ze die bar met ****ing brakke techniek vanaf de grond liften tot boven hun knieën waardoor je uiteindelijk heel k*t uitkomt.. en dan moet je gekke shit uitvreten om die bar nog gelockt te krijgen.

Bij elke rep die ik met perfecte form failde kwam hij niet/amper van de grond.. bij elke rep die ik met brakke techniek trok kreeg ik moeite als ik boven mn knie was.. Misschien is het voor jou dus wel een goed idee om ook plattform deads oid te doen.. ipv veel rackpulls.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven