- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je rows beginnen wat zwaarder te komen, maar dat van die deadlift is wel flink ruk!!
maar goed ik heb het idee dat als ik na coan 2 weekjes rackpulls of platform lifts doe, dat ik em daarna wel pakik vind het geen verkeerde training kwa volume man... alle oefeningen zijn zwaar belastend.. na zo deadlift setje snap ik niet dat jeje shrugs nog zo af kunt beulen. respect man![]()

ik kan het me heel goed voorstellen ... ofja ik kan het me eigelik niet voorstellen tis echt een ziek gewicht haha
Ja das k*t van je deadlift, wat ga je nu doen om PR´s te maken op de dead?
volgende week 220 liften, dan zou ik 10 kilo gegained hebben met coan..... leuk feitje, martijn heeft wel vandaag 245 gedaan en ik twijfel er niet aan dat hij volgende week 250 pakt, die heeft dan dus wel 20kilo gegained. maar goed dan 2 weken na coan heavy rackpulls of platform deads of reps ofzo... en veel goodmornigns en rows
oih ja btw, hij heeft ook 120 gebenched vandaag en zit verdomde close bij de 200 squat... m.a.w. hij gaat binnen een jaar training 570+ total zetten en ik loop nog steeds aan te kloten

Ligt niet aan jouw. Hij heeft goede genen. Ander voorbeeld is snoob.volgende week 220 liften, dan zou ik 10 kilo gegained hebben met coan..... leuk feitje, martijn heeft wel vandaag 245 gedaan en ik twijfel er niet aan dat hij volgende week 250 pakt, die heeft dan dus wel 20kilo gegained. maar goed dan 2 weken na coan heavy rackpulls of platform deads of reps ofzo... en veel goodmornigns en rows
oih ja btw, hij heeft ook 120 gebenched vandaag en zit verdomde close bij de 200 squat... m.a.w. hij gaat binnen een jaar training 570+ total zetten en ik loop nog steeds aan te kloten

...

Jammer van je DL.
Als je iets kon veranderen aan het schema, wetende dat je sticky punt bovenaan zit, zou je dan rackpulls toevoegen aan je Coan schema? (vraag het mezelf af)
Ligt niet aan jouw. Hij heeft goede genen. Ander voorbeeld is snoob.![]()
Vergelijk jezelf NOOIT met anderen! Doe het in je eigen tempo, je komt er wel.
Je zal vandaag gruwelijke spierpijn in je traps hebben door (voornamelijk) die rackpulls![]()
spierpijn op dit moment is alleen maar heel erg in men glutes, en bovenkantrug... traps voelen wel wasted, maar mijn spierpijn piekt altijd de 2e dag na training 
... nog 0.2 kilo te gaan!
men hams zijn wel burned up nu
Wat is je BF zo ongeveer? 90kg alleszins buff bij die lengte!
(op de bovenste 2 blokjes na)... ik ben nog steeds ecto met een pens hoor, en dat kan iedereen bevestigen die mij in voorschoten gezien heeft 
ja kijk wel of ik daar zin in heb, heb natuurlijk al 217,5 gedaan en 2,5 kilo erop word ik niet zo enthousiast van... doe ik liever maxen op goodmornings enzo en eerst volgende deadlift pr poging gewoon 225
ja kijk wel of ik daar zin in heb, heb natuurlijk al 217,5 gedaan en 2,5 kilo erop word ik niet zo enthousiast van... doe ik liever maxen op goodmornings enzo en eerst volgende deadlift pr poging gewoon 225