Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Lekkere pr's weer

Die pijn aan je hoofd is waarschijnlijk de aanhechting van je traps... Gebruik je toch flink bij deadliften. Komt wel goed kerel

Lekker bezig man met je pr's!

• #1.124
Leuke training. Die platform dl moet ik ook maar eens toevoegen.

• #1.126
thnx vladert! vandaag BW PR 90,1... finally! let the schraping begin! ik ben me pens ****ing zat, ik ben het vele eten even beu en het feit dat je met zon pens bij een minimale beweging zweet ook... ik weet het, ik ben een b*ch... maar bij deze veranderen de prioriteiten dus voorlopig even... wat niet wil zeggen dat ik niet kracht gericht blijf trainen

training vandaag:

30CM Box Squats:
10x 50
10x 70
5x 80
5x 100
3x 120
3x 145
3x 145
3x 145
3x 145
3x 145
3x 145

conclusie: veel lichter dan vorige keer, volgende week 6x3 150.. daar verwacht ik echt oorlog mee... overigens de eerste keer gesquat op Chuck Taylors Allstars... echt een wereld van verschil... moest echt ff wennen dat je een stuk meer naar achter hangt dan met de nikes waarop ik normaal squatte.. wel een stuk stabieler dit!

Pendlay Rows
3x 70
3x 80
3x 95
3x 95
3x 95
3x 95
3x 95
3x 95

conclusie: nice.

5x Circuit
5x Barbell Snatch 50kilo (lol dit ben ik echt slecht in, brakke techniek)
10x 60cm Box Jump
10x BW Dips
10x Standing Cable Crunches 20 kilo met benen naast elkaar

conclusie: daaaaaaaaaaamnnnnnnn 5x is een hell... binnen een half uur sowieso gedaan dit... echt vechten om niet te gaan kotsen, aangezien ik al misselijk was na de squats (gezien het vroege trainen)... tis nu eindelijk gezakt, dus nu gelijk eten

Cable Preacher Curls
3x12

90KG BW, nice! Heeft dat circuit iets te maken daarmee :D

Gewoon ff 5kg cutten idd, voel je je een stuk beter en kun je weer met een schone lij bulken.

• #1.129
90KG BW, nice! Heeft dat circuit iets te maken daarmee :D

ja :P

Gewoon ff 5kg cutten idd, voel je je een stuk beter en kun je weer met een schone lij bulken.

yeah inderdaad, zo denk ik er ook over... als ik nu door blijf gaan blijft dat BF % ook mee stijgen... eerst kreeg ik heel vaak de opmerking 'wat ben je breed geworden'... maar die is langzaam veranderd in 'wat heb je een dikke kop gekregen' 'ben je nou zo breed of gewoon zo dik geworden?' 'zo je krijgt een aardige spoiler' etc... en aangezien ze gelijk hebben, moet er gewoon even wat aan gebeuren :D

ik wil dit gaan hanteren een paar weken: [Link niet meer beschikbaar]

voor degene die geen zin hebben om het te lezen en toch willen weten wat het is:
maandag: zwaar liften (bench/pp + rows/pullups) + sprint werk (alactic work)
dinsdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio
donderdag: zwaar liften (squats + deads)
vrijdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio
vrijdag moet eigenlijk zaterdag, maar dan is de sportschool maar tot 1 uur open en op een nuchtere maag die circuitjes lijkt me vragen om spierverlies

ja :P

yeah inderdaad, zo denk ik er ook over... als ik nu door blijf gaan blijft dat BF % ook mee stijgen... eerst kreeg ik heel vaak de opmerking 'wat ben je breed geworden'... maar die is langzaam veranderd in 'wat heb je een dikke kop gekregen' 'ben je nou zo breed of gewoon zo dik geworden?' 'zo je krijgt een aardige spoiler' etc... en aangezien ze gelijk hebben, moet er gewoon even wat aan gebeuren :D

ik wil dit gaan hanteren een paar weken: [Link niet meer beschikbaar]

voor degene die geen zin hebben om het te lezen en toch willen weten wat het is:
maandag: zwaar liften (bench/pp + rows/pullups) + sprint werk (alactic work)
dinsdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio
donderdag: zwaar liften (squats + deads)
vrijdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio

Hoeveel kcal vrat je om te bulken? Lijkt me dat als je echt veel kcal moest vreten dat cutten gewoon gemakkelijk zal gaan. Al die cardio is niet nodig. Ik heb nu net een kilo per week gecut aan 3500 kcal per dag zonder enige cardio. Ging dus in feite nog te hard.

Hoeveel kcal vrat je om te bulken? Lijkt me dat als je echt veel kcal moest vreten dat cutten gewoon gemakkelijk zal gaan. Al die cardio is niet nodig. Ik heb nu net een kilo per week gecut aan 3500 kcal per dag zonder enige cardio. Ging dus in feite nog te hard.

Idd, maargoed een beetje cardio kan geen kwaad, just dont overdo it. Ik cut nu 5 dagen per week en in het weekend, om m'n ME lower (met events erbij) bulk ik. Is misschien wel het proberen waard voor jou.

Maar starter, jij bent toch helemaal niet vet ofzo? ??????

• #1.133

mwah ik denk ook niet dat die cardio 20-30 minuten zal gaan duren.. na die circuitjes heb ik daar echt geen puf meer voor... eerder max 10 minuutjes want het is ook nog is oooooeeeersaai... en kwa hoeveelheid eten ga ik gewoon rustig aan zakken, kheb wat dat betreft wel geleerd van vorige keer. hoeveel ik precies naar binnen werk weet ik niet maar ik zal mezelf even quoten van een paar pagina's terug:

vandaag bijvoorbeeld dit naar binnen gewerkt:
- 0,5 liter melk + 50 gram whey
- 10 bruine volkoren boterhammen
*2 met boter en pasta
*6 met chocoladepasta
*2 met pindakaas
-2 krentenbollen
-2 gekookte eieren
-1 banaan
-1 appel
-avondeten
*3/4e bord aardappels met jus en uitjes
*een lading sperziebonen en bruine bonen
*150 gram kipfilet
*0,5l magere yoghurt
-2 hamburgers compleet (ik had haast, meestal is dit 3pita broodjes vol kipfilet en knoflook saus, of lekkerbekjes of fu yon hai of shoarma)
*2x wit broodje
*2x hamburgervlees
*2x gebakken ei
*2x blad sla + uitjes en curry
-0,5l versgeperste sinaasappelsap
-450gram vruchtenkwark (aardbei)
-6 visoliecapsules
-1 multivitame capsule

Idd, maargoed een beetje cardio kan geen kwaad, just dont overdo it. Ik cut nu 5 dagen per week en in het weekend, om m'n ME lower (met events erbij) bulk ik. Is misschien wel het proberen waard voor jou.

in het weekend blijf ik sowieso geen eten wat ik wil, in het weekend ga ik niet opletten of het schoon is of whatever (neem aan dat je dat bedoeld?)... misschien is het dan wel een betere optie om op de maandag squats/deads te zetten i.p.v. donderdag

• #1.134
Ik zou wel cleaner cutten en dan heb je iets minder cardio nodig.

Cutten of niet, it's all up to you, blijft jouw lichaam.

Ik ga m'n talle omvang maar niet meten :o

Ik zou het alleen idd niet te drastisch aanpakken.. Gewoon eens wat cleaner gaan eten en een klein beetje cardio invoeren. Maar echt druk zou ik me nog niet maken...

• #1.137
Ik zou wel cleaner cutten en dan heb je iets minder cardio nodig.

Cutten of niet, it's all up to you, blijft jouw lichaam.

klopt, ik wil eerst even 2 weken aankijken hoe hard men BW zakt voor ik in men voeding ga snijden (maar dat gaat zeker cleaner worden)... ik wil gewoon voorkomen dat ik in 1x zoveel bw verlies dat men weights zwaar dramatisch worden, daar was ik vorig jaar zwaar de mist mee in gegaan... toen was ik vrij snel van 83 naar 76 gegaan en kwam terug van vakantie op 74 kilo... toen failde ik gewoon op 100 kilo squats :rolleyes:

Ik ga m'n talle omvang maar niet meten :o

Ik zou het alleen idd niet te drastisch aanpakken.. Gewoon eens wat cleaner gaan eten en een klein beetje cardio invoeren. Maar echt druk zou ik me nog niet maken...

nee inderdaad... gewoon voorzichtig aan... trouwens dat sprintwerk lijkt me gewoon ook vet, en die circuitjes kunnen heel veel betekenen voor men dramatische conditie.. dus naast het 'afvallen' zal ik denk ik gewoon in een algehele betere fysieke staat komen (wow die zin is nice)

Ipv zoveel brood kun je ook havermout in je shake blenden.

Ik neem 's avonds altijd magere kwark met jam en musli. Dat is denk ik beter dan jouw vruchtenkwark.

• #1.139
Ipv zoveel brood kun je ook havermout in je shake blenden.

Ik neem 's avonds altijd magere kwark met jam en musli. Dat is denk ik beter dan jouw vruchtenkwark.

klopt, maar die kwark is altijd direct na training ;) dus dan kan die hoeveelheid snelle suikers niet zon kwaad...

magere kwark kan ik niet tegen, overgevoelig voor..

een taille van 94cm bij 90 kilo & 1.78 is best wat man... denk dat je je daar gewoon op verkijkt omdat ik voor de rest nog veel te klein ben :D

Vieze dikke pad die je bent!!! :roflol:

Mijn taille is 88 cm bij 87 kilo bij 1.78 en ik dacht dat ik een pens had :D

Bollerd!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven