- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
die bands zijn perfecte kwaliteit (neem aan dat je dat bedoeld?), gebruik ze nu al een half jaar ofzo en ze zien er nog uit als nieuw
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere pr's weer
Die pijn aan je hoofd is waarschijnlijk de aanhechting van je traps... Gebruik je toch flink bij deadliften. Komt wel goed kerel

90KG BW, nice! Heeft dat circuit iets te maken daarmee![]()

Gewoon ff 5kg cutten idd, voel je je een stuk beter en kun je weer met een schone lij bulken.

ja
yeah inderdaad, zo denk ik er ook over... als ik nu door blijf gaan blijft dat BF % ook mee stijgen... eerst kreeg ik heel vaak de opmerking 'wat ben je breed geworden'... maar die is langzaam veranderd in 'wat heb je een dikke kop gekregen' 'ben je nou zo breed of gewoon zo dik geworden?' 'zo je krijgt een aardige spoiler' etc... en aangezien ze gelijk hebben, moet er gewoon even wat aan gebeuren
ik wil dit gaan hanteren een paar weken: [Link niet meer beschikbaar]
voor degene die geen zin hebben om het te lezen en toch willen weten wat het is:
maandag: zwaar liften (bench/pp + rows/pullups) + sprint werk (alactic work)
dinsdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio
donderdag: zwaar liften (squats + deads)
vrijdag: 2/3 circuitjes (lactate-inducing) + 20-30 mins steady state cardio
Hoeveel kcal vrat je om te bulken? Lijkt me dat als je echt veel kcal moest vreten dat cutten gewoon gemakkelijk zal gaan. Al die cardio is niet nodig. Ik heb nu net een kilo per week gecut aan 3500 kcal per dag zonder enige cardio. Ging dus in feite nog te hard.
Hoeveel kcal vrat je om te bulken? Lijkt me dat als je echt veel kcal moest vreten dat cutten gewoon gemakkelijk zal gaan. Al die cardio is niet nodig. Ik heb nu net een kilo per week gecut aan 3500 kcal per dag zonder enige cardio. Ging dus in feite nog te hard.
vandaag bijvoorbeeld dit naar binnen gewerkt:
- 0,5 liter melk + 50 gram whey
- 10 bruine volkoren boterhammen
*2 met boter en pasta
*6 met chocoladepasta
*2 met pindakaas
-2 krentenbollen
-2 gekookte eieren
-1 banaan
-1 appel
-avondeten
*3/4e bord aardappels met jus en uitjes
*een lading sperziebonen en bruine bonen
*150 gram kipfilet
*0,5l magere yoghurt
-2 hamburgers compleet (ik had haast, meestal is dit 3pita broodjes vol kipfilet en knoflook saus, of lekkerbekjes of fu yon hai of shoarma)
*2x wit broodje
*2x hamburgervlees
*2x gebakken ei
*2x blad sla + uitjes en curry
-0,5l versgeperste sinaasappelsap
-450gram vruchtenkwark (aardbei)
-6 visoliecapsules
-1 multivitame capsule
Idd, maargoed een beetje cardio kan geen kwaad, just dont overdo it. Ik cut nu 5 dagen per week en in het weekend, om m'n ME lower (met events erbij) bulk ik. Is misschien wel het proberen waard voor jou.
Maar starter, jij bent toch helemaal niet vet ofzo?![]()

Ik zou wel cleaner cutten en dan heb je iets minder cardio nodig.
Cutten of niet, it's all up to you, blijft jouw lichaam.

Ik ga m'n talle omvang maar niet meten
Ik zou het alleen idd niet te drastisch aanpakken.. Gewoon eens wat cleaner gaan eten en een klein beetje cardio invoeren. Maar echt druk zou ik me nog niet maken...
Ipv zoveel brood kun je ook havermout in je shake blenden.
Ik neem 's avonds altijd magere kwark met jam en musli. Dat is denk ik beter dan jouw vruchtenkwark.
dus dan kan die hoeveelheid snelle suikers niet zon kwaad...een taille van 94cm bij 90 kilo & 1.78 is best wat man... denk dat je je daar gewoon op verkijkt omdat ik voor de rest nog veel te klein ben![]()