AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gaat goed gast :thumbs:

Ik moet de draad ook weer oppakken. Van trainen komt het de laatste tijd niet meer. Ik PM je binnenkort. Dan kom ik even een dagje meetrainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Haha je had 230 opgegeven als max maar toch wil je meer de week erna.:P

haha ja njah dat staat zo volgens het schema... in week 11 ga ik zelf in ieder geval niet nog een keer maxen. die week gaan we zware rackpulls doen waarschijnlijk

;)

gaat goed gast :thumbs:

Ik moet de draad ook weer oppakken. Van trainen komt het de laatste tijd niet meer. Ik PM je binnenkort. Dan kom ik even een dagje meetrainen ;)

is goed man, altijd welkom :D

• #1.063
yes yes, BW naar 89,4 vandaag... nog 0,6 kilo te gaan... woensdag heeft een hoge mac/snack potentie dus moet goed komen... laatste lootjes wegen het zwaarst

30 CM Box Squats
10x 70
5x 90
3x 110
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135
3x 135

conclusie: techniek werk op deze manier... hoewel ik toegeef dat sommige 3e reps lastig gingen.. geen super heavy squats deze week met oog op de ECHT zware deads van de komende 2 weken

ATTG Front Squats
3x 70
3x 90
3x 90
3x 90

conclusie: techniek werk wederom, met dikke focus op men polsen hoog houden.. polsen stretch werk werpt nu zen vruchten al af heb ik het idee

Pendlay Rows
5x 70
5x 90
5x 110 soort van PR
5x 110

12x 46 L&R Dumbbell row

conclusie: lol...... tjah... eerste setje van 110 gingen de eerste 3 strict daarna was het werkelijk een mess... de laatste 3 reps van het 2e setje waren echt met enorm veel legdrive :D

dumbbell row waren de zwaarste dumbbells.. maar opeens herinner ik me dat ik schroefdumbbells thuis heb liggen.. van de week ff meenemen om te passen :D

Hanging Leg Raises
12x Strict me gestrekte benen

conclusie: jezus christus... dikke pomp in men abs :o + men grip begon gewoon echt te ouwehoeren omdat ik aan men vingers hing :D

Cable Preacher Curls
blabla

flink benen weer afgebeuld zoals ik gewend ben bij jou... nice man :D 0.6kg is niks :D je moet us een dagje met mij mee eten :D

Kom op, je kan het! Vreten voor je leven nu (of gewoon voor die 0,6kg :D).

• #1.066
flink benen weer afgebeuld zoals ik gewend ben bij jou... nice man :D 0.6kg is niks :D je moet us een dagje met mij mee eten :D

whehehe mjah moet goed komen die 0,6.. maar ik had het vorig jaar ook, toen bereikte ik dit punt bij 82kilo.... toen was ik iets te enthousiast gaan cutten maar daarna beukte ik binnen no time voorbij die 82 kilo met een veel lager bf%.... verwacht dit keer het zelfde... alleen plan ik nu om niet verder terug te zakken dan 85 kilo met als uiterste 83

Kom op, je kan het! Vreten voor je leven nu (of gewoon voor die 0,6kg :D).

:D:popcorn::bierbang::klink::meal::zuip::burger:

hahaha hoe kunnen jullie al die emoticons uit jullie hoofd ?

• #1.068
allright... spank me baby

• #1.070
Bench Press
5x 60
3x 80
3x 102,5
1x 105
2x 102,5
1x 107,5
2x 102,5
1x 110 Evenaring huidig pr
2x 100
1x 112,5 (met een vingertikkie @ me stickie :o)

conclusie: eerder in de training had 112,5 wel er ingezeten... ik merk wel al dat ik sterker ben geworden op men sticking point, normaal als ik failde flikkerde de stang gelijk terug naar me borst... nu hield ik em ****ing lang stil op sticking point.. en bij die 110 hingdie ook stil daar maar duwde ik em er toch nog doorheen

Push press
5x 50 (MP)
5x 60
5x 77,5 pr ?
4x 77,5
5x 77,5
5x 77,5
4x 77,5

conclusie: niet verkeerd

Wijde grip optrekken overhands
4x BW + 12,5kilo
5x BW + 12,5kilo PR
5x BW + 12,5kilo
8x BW
8x BW

conclusie: niet verkeerd na het gerow van gister

Speed-Strength Squats + opwerken naar 1rm
2x 30cm box + 55 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
2x 30cm box + 55 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)

1x 30cm box + 65 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
1x 30cm box + 75 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
1x 30cm box + 85 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo)
1x 30cm box + 95 kilo + Small, super-mini & minibands (topspanning bands 105 kilo) PR 1rm = 200kilo

conclusie: echt gruwelijk heavy 200 op topspanning in je nek... wereld van verschil met gewoon 200kilo aan gewichten in je nek... nu word je echt de grond ingeboort

Laatst bewerkt:
Netjes die pp!

• #1.072

het gaat, ik heb natuurlijk al 95 gedaan en een nipte fail op 100 (waarvan ik dat filmpje had gepost) dus kwa reps ben ik gewoon veel slechter.. komt misschien ook wel omdat het een oefening is waarbij explosieviteit de key is, dus denk dat 3 reps misschien verstandiger is

Goede BP en PP!

Netjes getraind, enne jij hebt dus ook al bands!

Die pendlay's gaan ook goed. Je kijkt teveel in mij log denk ik.:P
En nette bp pr. Als je minder ervoor doet heb je die 112,5 zelf ook wel.

• #1.076

thnx!

Netjes getraind, enne jij hebt dus ook al bands!

dank je! en ja, bands zijn heerlijk om mee te trainen... heeeeeeeeel anders dan losse gewichten

Die pendlay's gaan ook goed. Je kijkt teveel in mij log denk ik.:P
En nette bp pr. Als je minder ervoor doet heb je die 112,5 zelf ook wel.

haha ja ik gluur best vaak in je log :P.. maar in principe geen bp pr gezet hoor ;) die met die vingers tel ik niet

• #1.077
Deadlift
5x 100
3x 125
1x 150
1x 175
1x 195
0x 225
0x 225

conclusie: ik ben triest. stagneerde as usual een stukje voor lockout... kk pathetic.. volgende week voor een "wonderbaarlijke 220" gaan, zodat ik toch nog 10 kilo gegained heb met coan. kk zielig :rolleyes:

8cm platform dead
1x 200 Nieuw pr 1rm

conclusie: deze kwam echt ubertraag door de volledige bewegingsbaan, maar kwam er wel... 5kilo op me oude pr

8cm Platform speed deads
3x 150
3x 150

power shrugs
5x 150
5x 160
5x 160

Deadlift lockouts - zo'n 10cm rom
1x 210
1x 260
1x 310

conclusie: lol, echt mini bewegingsbaan.. was pronated met straps, echt sick zwaar om beet te houden die 310, diep respect naar de mannen die dit liften (mixed of pronated)

Bench press
6x 60
6x 80
1x 100
1x 110 (met tikkie @ stickie)

conclusie: dit voelde al zo verrekte klote dat ik er geen zin meer in had... ik denk dat het volume wat ik dinsdag draaide genoeg is voor 1 x in de week

dumbbell floor presses
haha... never mind dit.. 3e rep al fail met 40 kilo dumbbells pathetic

Dumbbell Rows
2x 60 L, 3x 60 R PR
5x 50
5x 50

conclusie: damn dit is al beter dan kloten met 46 kilo dumbbells

Barbell Floor Presses
5x 60
1x 90 (close grip)
1x 90 (normal grip)
2x 90 (normal grip)

conclusie: nog nooit gedaan, wel een goeie voor lockout denk ik zo.

Laatst bewerkt:
Wat een klote training zeg.:P Nee hoor jammer van je dl. Mooie platform deadlift.

En je rows beginnen wat zwaarder te komen, maar dat van die deadlift is wel flink ruk!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven