Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij doet al veel platform deads....

Ik denk dat je gewoon sterker moet worden, you lil´ b*ch :D

I second that :)

Ik heb je verder nog nooit zien pullen.. maar je weet pas waar je sticking point echt ligt als je met perfecte form een gewicht missed.. 9/10x lijkt het alsof gasten hun sticking point bovenin ligt omdat ze die bar met ****ing brakke techniek vanaf de grond liften tot boven hun knieën waardoor je uiteindelijk heel k*t uitkomt.. en dan moet je gekke shit uitvreten om die bar nog gelockt te krijgen.

Bij elke rep die ik met perfecte form failde kwam hij niet/amper van de grond.. bij elke rep die ik met brakke techniek trok kreeg ik moeite als ik boven mn knie was.. Misschien is het voor jou dus wel een goed idee om ook plattform deads oid te doen.. ipv veel rackpulls.

Wijze praat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Ik heb je verder nog nooit zien pullen.. maar je weet pas waar je sticking point echt ligt als je met perfecte form een gewicht missed.. 9/10x lijkt het alsof gasten hun sticking point bovenin ligt omdat ze die bar met ****ing brakke techniek vanaf de grond liften tot boven hun knieën waardoor je uiteindelijk heel k*t uitkomt.. en dan moet je gekke shit uitvreten om die bar nog gelockt te krijgen.

Bij elke rep die ik met perfecte form failde kwam hij niet/amper van de grond.. bij elke rep die ik met brakke techniek trok kreeg ik moeite als ik boven mn knie was.. Misschien is het voor jou dus wel een goed idee om ook plattform deads oid te doen.. ipv veel rackpulls.

platform deads zijn ook heel nice, alleen even de feiten op een rijtje, toen ik 1x210 als 1rm had vanaf de grond, had ik een smooth 1x195 vanaf 8cm platform. nu deed ik een zware trage 200 vanaf platform, maar had daarvoor 2x had gefailt op 225 vanaf de grond... wat zou dan een nette verhouding zijn? ik kan morgen wel even kijken hoeveel smooth reps ik op 190-200 kan met platform deads?

Hij doet al veel platform deads....

Ik denk dat je gewoon sterker moet worden, you lil´ b*ch :D

veel veel.. heb ze regelmatig gedaan laten we het daar op houden :D

2e punt valt niet over te discussieren inderdaad :D

i triple that :D

training vandaag:

Bench Press
5x 60
3x 80
1x 100
1x 115 Nieuw pr 1rm
1x 115 (met vingertikje hulp @ lockout)
2x 105 (3e fail)
1x 105 (2e fail)
2x 105

conclusie: nice. smooth laten zakken van de bar zet zoden aan de dijk, perfect speed. lucas deed gister 115 dus ik moest ook.

Push Press
5x 50 (mp)
3x 65
3x 80
3x 80
3x 80
3x 80
3x 80
3x 80

conclusie: nice, geen vuiltje aan de licht.. 3 reps is veeeeel chiller dan 5 reps hiermee... de laatste 2 reps waren dan continu sloppy as hell, nu was alles nice + bad ass speed

Incline Dumbbell Press
6x 28
2x 32 (handvat van linker dumbbell was verrot..)
6x 30
5x 30
5x 30

conclusie: lol triceps leeg.. en schouders naar de klote

Peck deck + side raises
3 setjes, geen idee kwa gewicht en reps.. gewoon tot de pomp kwam... en die zit nu nog in me schouders :o iedereen die zegt dat je zijkant schouders niet belast word bij push press = insane.. mijn lichaam verteld me heel wat anders

Niet te snel gaan he met je bench. Netjes hoor.

Toch een nette pushpress zo na die bench nog (en proficiat met je bench kerel)

• #1.107
Niet te snel gaan he met je bench. Netjes hoor.

:grinny: je loopt nog altijd 10 kilo voor man... als ik naar men gemiddelde bench progressie kijk, duurt dat nog wel ff :D

Toch een nette pushpress zo na die bench nog (en proficiat met je bench kerel)

thnx matthieu, push press was ook niet bepaald zwaar te noemen ofzo, vorige week deden we nog 5x5 77,5 alleen daar had ik enkele reps op gemist... dus nu over naar 6x3 das dan altijd even 'lichter' ongeacht het gewicht

Mooi gedaan beest!

Mooi benchPR!

lekkere bench !! :P nu moet ik ook weer effe knallen erop... zeker geen verkeerde PP na de bench... lekkere training :thumbs:

Gratz met je bench PR :thumbs:

• #1.114
Of je moet zorgen dat je 50kg weegt. :p

oei.. dat word lastig :o

lekkere bench !! :P nu moet ik ook weer effe knallen erop... zeker geen verkeerde PP na de bench... lekkere training :thumbs:

haha hoezo :P jij benched sowieso al meer :o

thnx ;) ik zag dat het de hoogste tijd was op men sancasio

training vandaag:

8cm Platform Deadlift
5x 100
3x 140
1x 165
2x 190 PR

conclusie: zwaar en ik kreeg in 1 keer last van men nek, maar dan precies op de achterkant van men hoofd... apart... denk door de brakke warming up

Goodmornings
5x bar + bands
5x 70 + bands
never mind die bands..
3x 100
2x 110 PR
2x 120
2x 120

conclusie: heel onwennig voelde ze dit keer... misschien door het beginnen met bands ofzo... 120 was te zwaar om mooi te handlen of ik moest men rom gaan beperken + ik kreeg hierbij last achter men rechter schouder blad :rolleyes: wtf zeg

Snatch Grip Deadlifts
5x 70
3x 90
3x 110
3x 130
3x 150
3x 160
1x 170 PR

conclusie: eerste keer, en mijn ervaring hiermee is dat het echt een onderrugkiller is... gigantische pomp + verzuring.. aparte oefening.. zeker voor herhaling vatbaar

Power shrugs
5x 170 PR
5x 170

conclusie: doable.

Pullups + biceps
8x bw smalle grip + 18 kilo dumbbell curls
een aantal pullups verschillende variaties + 18 kilo curls

Kuiten
1 setje á la doggcrap... inmiddels hebben we hier gewichten mee bereikt waar je bij de 4e rep al enorme pijn krijgt en je voeten beginnen te tintelen... en dan moet je er nog 8... daarna opstaan is not done

Laatst bewerkt:
Leuke trainingen hierzo . Doe zo voort :)

goede bench man !! gefeliciteerd met de PR :thumb:

gaat hier wel goed zie ik :p

Gaat goed idd, ben je tevreden met die bands ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven