Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb je verder nog nooit zien pullen.. maar je weet pas waar je sticking point echt ligt als je met perfecte form een gewicht missed.. 9/10x lijkt het alsof gasten hun sticking point bovenin ligt omdat ze die bar met ****ing brakke techniek vanaf de grond liften tot boven hun knieën waardoor je uiteindelijk heel k*t uitkomt.. en dan moet je gekke shit uitvreten om die bar nog gelockt te krijgen.
Bij elke rep die ik met perfecte form failde kwam hij niet/amper van de grond.. bij elke rep die ik met brakke techniek trok kreeg ik moeite als ik boven mn knie was.. Misschien is het voor jou dus wel een goed idee om ook plattform deads oid te doen.. ipv veel rackpulls.
Ik heb je verder nog nooit zien pullen.. maar je weet pas waar je sticking point echt ligt als je met perfecte form een gewicht missed.. 9/10x lijkt het alsof gasten hun sticking point bovenin ligt omdat ze die bar met ****ing brakke techniek vanaf de grond liften tot boven hun knieën waardoor je uiteindelijk heel k*t uitkomt.. en dan moet je gekke shit uitvreten om die bar nog gelockt te krijgen.
Bij elke rep die ik met perfecte form failde kwam hij niet/amper van de grond.. bij elke rep die ik met brakke techniek trok kreeg ik moeite als ik boven mn knie was.. Misschien is het voor jou dus wel een goed idee om ook plattform deads oid te doen.. ipv veel rackpulls.
Hij doet al veel platform deads....
Ik denk dat je gewoon sterker moet worden, you lil´ b*ch![]()

iedereen die zegt dat je zijkant schouders niet belast word bij push press = insane.. mijn lichaam verteld me heel wat anders
je loopt nog altijd 10 kilo voor man... als ik naar men gemiddelde bench progressie kijk, duurt dat nog wel ff 
Toch een nette pushpress zo na die bench nog (en proficiat met je bench kerel)

mjah hij moet nog ver omhoog wil ik punten opleveren bij de volgende team match![]()

lekkere bench !!nu moet ik ook weer effe knallen erop... zeker geen verkeerde PP na de bench... lekkere training
![]()
jij benched sowieso al meer 
ik zag dat het de hoogste tijd was op men sancasio
wtf zeg