AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo herkenbaar dat gekloot met kale kwark.

Ik was gewend een bak naturel kwark naar binnen te hengsten een uurtje voor het slapen gaan, maar op een gegeven moment lag ik dan de eerste paar uur krom van de pijn in bed. Zelfs zo erg dat ik maar uit volle macht ging proberen te kotsen in de hoop dat het dan minder werd :o

Nu doe ik het maar zonder, hehehehe.
Dan heb je waarschijnlijk gewoon lactose intollerantie.
Maar ik maak me bak kwark gewoon zo lekker dat ik hem zo naar binnen werk.

Vladie kwakt er nog wat extra eiwitten overheen dus ;)

Ik heb nergens last van met kwark, behalve dat ik smorgens gal sta te spuwen. Maar dat leer je ook wel waarderen na een tijdje.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
Zo herkenbaar dat gekloot met kale kwark.

Ik was gewend een bak naturel kwark naar binnen te hengsten een uurtje voor het slapen gaan, maar op een gegeven moment lag ik dan de eerste paar uur krom van de pijn in bed. Zelfs zo erg dat ik maar uit volle macht ging proberen te kotsen in de hoop dat het dan minder werd :o

Nu doe ik het maar zonder, hehehehe.

precies wat ik had, behalve dan dat ik niet probeerde te kotsen

Ik heb nergens last van met kwark, behalve dat ik smorgens gal sta te spuwen. Maar dat leer je ook wel waarderen na een tijdje.

lol

ME Squat/Deadlift

Bottom position zercher squats
5x 70
3x 90
3x 100
3x 110
3x 120
3x 130
3x 140 PR

conclusie: nice pr, verzuurde erectors tot de met

maare dat was het alweer, heb gvd weer storingsdienst en heb al 6 klanten voor morgen en moet nu nog naar 1 in honselersdijk, dus helaas de training moeten staken hier... voorspelt weer een kk week

Mwah, Honselersdijk is hier vlakbij, dus je had wel even mee kunnen trainen.

Werkse, ouwe!

• #1.807
Mwah, Honselersdijk is hier vlakbij, dus je had wel even mee kunnen trainen.

Werkse, ouwe!

lol ik zat dus nog serieus je nummer te zoeken in men telefoon daar, maar die had ik helaas niet

enne vanaf hier is dat nog altijd 40mins rijden :mad:

• #1.808
harde cholera today.

bezig bij een klant in gouda, uitgeschoten tijdens sleutelen.

vingertopje van linkerpink ligt nu los, en ringvinger gehecht. geen spannende trainingen dus de komende weken (hopelijk 2 max ?) allemaal machine werk i guess aangezien ik niks beet kan pakken met kans op verschuiving (+ het feit dat na 5 dagen de hechtingen er pas uit mogen)

whoohoo..

maare der zij nergere dingen.. tis alleen ****ed up dat ik net lekker bezig was met benchen en high rep squats

john, als je dit leesT: die safety squat bar, moet je die beethouden? anders wil ik zaterdag gewoon komen. gm's kan sowieso wel

Ouch, spoedig herstel. Denk dat je wel kan squatten maar natuurlijk als je gaat druk zetten komt er bloed in -> ga je wel voelen kloppen dan.

• #1.810
Ouch, spoedig herstel. Denk dat je wel kan squatten maar natuurlijk als je gaat druk zetten komt er bloed in -> ga je wel voelen kloppen dan.

thnx man, moet inderdaad voorzichtig zijn, maar wil wel zo spoedig mogelijk weer squatten... deze week ff leg press etc... je zit toch met die bar in positie houden en men hand om de bar draaien gaat deze nog niet lukken :o

Spoedig herstel!

harde cholera today.

bezig bij een klant in gouda, uitgeschoten tijdens sleutelen.

vingertopje van linkerpink ligt nu los, en ringvinger gehecht. geen spannende trainingen dus de komende weken (hopelijk 2 max ?) allemaal machine werk i guess aangezien ik niks beet kan pakken met kans op verschuiving (+ het feit dat na 5 dagen de hechtingen er pas uit mogen)

whoohoo..

maare der zij nergere dingen.. tis alleen ****ed up dat ik net lekker bezig was met benchen en high rep squats

john, als je dit leesT: die safety squat bar, moet je die beethouden? anders wil ik zaterdag gewoon komen. gm's kan sowieso wel

Dat is vervelend kerel, maar zoals je zegt andere oefeningen zullen wel gaan!

Hoop dat je snel de oude bent! Succes kerel!

Klote man!
Ik weet trouwens niet hoe je de stang vasthebt bij het squatten, maar als ik high-bar, close stance doe kan ik 'm makkelijk heel smal vastpakken, zonder dat ik daarbij echt wat voel in m'n handen (bij wijze van kan ik 'm met twee vingers op de plek houden)
Iig succes met je herstel!

• #1.814

Dat is vervelend kerel, maar zoals je zegt andere oefeningen zullen wel gaan!

Hoop dat je snel de oude bent! Succes kerel!

thnx gasten ;)

Klote man!
Ik weet trouwens niet hoe je de stang vasthebt bij het squatten, maar als ik high-bar, close stance doe kan ik 'm makkelijk heel smal vastpakken, zonder dat ik daarbij echt wat voel in m'n handen (bij wijze van kan ik 'm met twee vingers op de plek houden)
Iig succes met je herstel!

njah normaal heb ik em vrij wijd beet, en zonder duim om de stang maar ik ga het morgen wel is proberen denk ik :D

thnx

Zul je altijd zien, ben je net lekker bezig en dan krijg je zoiets weer... Sterkte kerel!

klote! spoedig herstel kerel!

De blessuregoden vermaken zich prima de laatste tijd, herstel ze :thumbs:

• #1.819
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven