Fitness Seller

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

Dude naar man :( Jammer dat je de lifts niet heb kunnen klaarspelen die jij wilde. Hoe nu verder?

Gewoon morgen @PHD komen trainen. Ik geef je wel een schouder om op uit te huilen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je er iets van geleerd voor je eigen visie?

jup;
- volgende rondje gewoon met belt squatten, vanaf 200 voelde nu al gewoon ****ed up bij het uitpakken.
- kortere piekfase.
- niet meer die achterlijk hoge volume cycle.. tijdens 31 voelde ik me alleen maar zwakker en zwakker worden, na 29 voelde ik me moeilijk sterk.

squat was gewoon wat te zwaar, bench die wegglijdende voeten waar ik nog nooit last van heb gehad :D en deadlift was je een ****ing p*ssy door gelijk te droppen terwijl je hem net los had

true.

Dude naar man :( Jammer dat je de lifts niet heb kunnen klaarspelen die jij wilde. Hoe nu verder?

nieuw rondje sheiko, maar dan slimmer aanpakken.... true 1rmmetjes hanteren, meer GPP, niet meer verhogen tussendoor, niet meer zo'n retarded hoog volume cycle... daar herstel ik gewoon niet van.

Gewoon morgen @PHD komen trainen. Ik geef je wel een schouder om op uit te huilen.

haha thnx mate

Balen man, next time better!

Vergeet trouwens niet dat je deadlift ook na squat en bench is. Je oude pr's zijn gewoon los in een training gezet. Denk niet dat je ooit meer dan 240 na zware squat en bench hebt gepulled?

- niet meer die achterlijk hoge volume cycle.. tijdens 31 voelde ik me alleen maar zwakker en zwakker worden, na 29 voelde ik me moeilijk sterk.

Je bent overreached en je hebt op relatief lage intensiteit gelift. Het is dus niet zo raar dat je gefailed hebt. Een week of 6 laag volume (2 weken deload en een maand peaken) en je pakt die PR's gegarandeerd.

Om de hoeveel tijd houden jullie ongeveer zo'n max dag? En je hoeft maar net een klein beetje niet je dag te hebben om de gewenste resultaten niet te halen.

Volgende keer haal je ze gewoon wel.

Jammer man, moving on. Je hebt verdorie pr's gezet tijdens je cycle. Het zit er dus wel in maar niet die dag. Even deloaden en weer opbouwen en komt goed lijkt me.

Ik denk dat de verwachtingen van zulk soort schema's altijd te hoog zijn.
Ik doe nu ook Sheiko en het bevalt me.
Maar ik verwacht geen dikke pr's.

Je bent overreached en je hebt op relatief lage intensiteit gelift. Het is dus niet zo raar dat je gefailed hebt. Een week of 6 laag volume (2 weken deload en een maand peaken) en je pakt die PR's gegarandeerd.

overreached?

Jammer van de fails E. Iig goed dat je de oorzaak hebt weten te analyseren! There's only one thing more painful than learning from experience, and that is not learning from experience!

****ed up dat je max dag zo klote ging, ik was er erg benieuwd naar !!
misschien was de vorm van de dag ook niet zo ok ?

Ah, jammer...

Zyied, je begrijpt wel dat een post als "Overreached?" heel ambigu is en je de post daarmee open laat voor interpretatie. Je impliceerde met je post, op basis van de reactie van Keiko, dat je niet wist wat overreachen betekent. Keiko wist blijkbaar niet wat voor een omniscient jij bent op het gebied van krachttraining.

Maar het kan ook komen omdat je buitenlander bent :)

Mocht je nog vragen hebben, mailen kan naar: niels@psychologie.nl

Zyied, je begrijpt wel dat een post als "Overreached?" heel ambigu is en je de post daarmee open laat voor interpretatie. Je impliceerde met je post, op basis van de reactie van Keiko, dat je niet wist wat overreachen betekent. Keiko wist blijkbaar niet wat voor een omniscient jij bent op het gebied van krachttraining.

You just made my day!:roflol:

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Balen man, next time better!

true dawg!

Vergeet trouwens niet dat je deadlift ook na squat en bench is. Je oude pr's zijn gewoon los in een training gezet. Denk niet dat je ooit meer dan 240 na zware squat en bench hebt gepulled?

nee klopt wel. 235 was max in een dergelijke situatie.

ik merkte tijdens de 31 cycle inderdaad al dat het voor mijn gevoel te veel was. ook regelmatig tegen chris gezegd dat ik sterk mijn twijfels had of ik persoonlijk dat wel nodig had om te gainen. ik denk dat ik daar nu mijn antwoord op heb.

Om de hoeveel tijd houden jullie ongeveer zo'n max dag? En je hoeft maar net een klein beetje niet je dag te hebben om de gewenste resultaten niet te halen.

Volgende keer haal je ze gewoon wel.

dit was na 12 weken, de volgende zal over 13 weken zijn!

Jammer man, moving on. Je hebt verdorie pr's gezet tijdens je cycle. Het zit er dus wel in maar niet die dag. Even deloaden en weer opbouwen en komt goed lijkt me.

"even slikken en weer doorgaan" - Marco Borsato

Ik denk dat de verwachtingen van zulk soort schema's altijd te hoog zijn.
Ik doe nu ook Sheiko en het bevalt me.
Maar ik verwacht geen dikke pr's.

welke cycles doe jij, wietse?

Jammer van de fails E. Iig goed dat je de oorzaak hebt weten te analyseren! There's only one thing more painful than learning from experience, and that is not learning from experience!

"i failed a lift, but i didnt fail life"

****ed up dat je max dag zo klote ging, ik was er erg benieuwd naar !!
misschien was de vorm van de dag ook niet zo ok ?

nee, mijn vorm was sowieso belabberd... had de hele week crappy geslapen en voelde me verre van fit die ochtend. maar ik vind het altijd wat te makkelijk om dat de schuld te geven. het was gewoon weakness JW, WEAKNESSSSS!!

:)

LE 'SQUAT-FAIL'... whehehe mijn gelaat spreekt boekdelen!

http://www.youtube.com/watch?v=vmFtjButjyc

Scheelde niet veel brohim!!

Wow, toen ik dit typte bedacht ik me dat als jij een Marokkaan was geweest, je waarschijnlijk Ibrahim had geheten :D

Terug
Naar boven