Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squat was gewoon wat te zwaar, bench die wegglijdende voeten waar ik nog nooit last van heb gehaden deadlift was je een ****ing p*ssy door gelijk te droppen terwijl je hem net los had
Dude naar manJammer dat je de lifts niet heb kunnen klaarspelen die jij wilde. Hoe nu verder?
Gewoon morgen @PHD komen trainen. Ik geef je wel een schouder om op uit te huilen.
- niet meer die achterlijk hoge volume cycle.. tijdens 31 voelde ik me alleen maar zwakker en zwakker worden, na 29 voelde ik me moeilijk sterk.
Je bent overreached en je hebt op relatief lage intensiteit gelift. Het is dus niet zo raar dat je gefailed hebt. Een week of 6 laag volume (2 weken deload en een maand peaken) en je pakt die PR's gegarandeerd.

Zyied, je begrijpt wel dat een post als "Overreached?" heel ambigu is en je de post daarmee open laat voor interpretatie. Je impliceerde met je post, op basis van de reactie van Keiko, dat je niet wist wat overreachen betekent. Keiko wist blijkbaar niet wat voor een omniscient jij bent op het gebied van krachttraining.
Maar het kan ook komen omdat je buitenlander bent
Mocht je nog vragen hebben, mailen kan naar: niels@psychologie.nl

Zyied, je begrijpt wel dat een post als "Overreached?" heel ambigu is en je de post daarmee open laat voor interpretatie. Je impliceerde met je post, op basis van de reactie van Keiko, dat je niet wist wat overreachen betekent. Keiko wist blijkbaar niet wat voor een omniscient jij bent op het gebied van krachttraining.
Maar het kan ook komen omdat je buitenlander bent
Mocht je nog vragen hebben, mailen kan naar: niels@psychologie.nl

Vergeet trouwens niet dat je deadlift ook na squat en bench is. Je oude pr's zijn gewoon los in een training gezet. Denk niet dat je ooit meer dan 240 na zware squat en bench hebt gepulled?
Je bent overreached en je hebt op relatief lage intensiteit gelift. Het is dus niet zo raar dat je gefailed hebt. Een week of 6 laag volume (2 weken deload en een maand peaken) en je pakt die PR's gegarandeerd.
Om de hoeveel tijd houden jullie ongeveer zo'n max dag? En je hoeft maar net een klein beetje niet je dag te hebben om de gewenste resultaten niet te halen.
Volgende keer haal je ze gewoon wel.
Jammer man, moving on. Je hebt verdorie pr's gezet tijdens je cycle. Het zit er dus wel in maar niet die dag. Even deloaden en weer opbouwen en komt goed lijkt me.
Ik denk dat de verwachtingen van zulk soort schema's altijd te hoog zijn.
Ik doe nu ook Sheiko en het bevalt me.
Maar ik verwacht geen dikke pr's.
Jammer van de fails E. Iig goed dat je de oorzaak hebt weten te analyseren! There's only one thing more painful than learning from experience, and that is not learning from experience!
****ed up dat je max dag zo klote ging, ik was er erg benieuwd naar !!
misschien was de vorm van de dag ook niet zo ok ?