XXL Nutrition

Starting strength log

Bezoekers in dit topic

dan ga je sheiko oid doen. Iig een meer advanced programma

het gaat ook totaal niet om stats. Het gaat om progressie. Loop je vast op zo iets schakel je over naar een programma dat op dat moment beter voor jou geschikt is

Er zijn toch nog een aantal andere (lees: o.a. ingenomen kcal/ hoeveelheid eiwit/ rust) relevante factoren die invloed hebben op 'progressie' dan enkel het gevolgde trainingsprogramma. Als één van die variabelen niet in orde is krijg je dus een foutief-positieve uitslag wat betreft stagnatie op een bepaald 'niveau'-schema. Zo bedoel ik het meer. Verder ben ik het met je eens hoor.
 
15-2-16 texas workout

BP (80%)
50x5x5
SQ (80%)
86x5x5
 
die 80% in het schema is van je 1rm en niet van je 5x5.
 
die 80% in het schema is van je 1rm en niet van je 5x5.

"Okay Meaantje,

Volgens mij heeft hij nooit om advies gevraagd in mijn post, dus dat jij hier komt en internet coach gaat spelen is niet wenselijk.
Ik heb een doel en ik weet wat ik moet doen om dat te bereiken.

Daarnaast ben je niet eens sterk dus waarom ga je uberhaupt andere mensen advies geven, het is gewoon belachelijk."

:p
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Even dimmen met je novice squat opgefokt ectotje. Flikker lekker op hier met je log als je niet openstaat voor advies en hier enkel voor een aai over je schrale bolletje post.

Texas method met de kracht stats van iemand die 6 weken traint en dan nog zo'n grote bek als iemand je er terecht op wijst dat dat volkomen ridicuul alsmede inefficiënt is. Wordt steeds lachwekkender hier.
Wat zijn jouw stats trouwens? En met welke progressie in schemas heb je dat behaald?
 
Wat nou als je stats hebt waarmee je geheid snel vast gaat lopen op de texas manier?
Waar het vandaan komt wordt het ver voorbij 5x5 200kg squat gebruikt dus met welke stats loop je daar snel op vast dan?
 
22-2-16 Volume day

SQ (90%) 95x5x5
OHP (90%) 45x5x5
DB rows 40x5x5
 
Wat is je 100% dan op alles?
 
Back
Naar boven