Fitness Seller

Daan's log - Starting Strength

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Afgelopen dinsdag m'n minicut afgerond. Ben ongv. kilo afgevallen en 1mm op alle huidplooien eraf. Vind ik opzich meevallen maar sta wel echt beduidend droger. Verder ook begonnen met aangepast 3xp/w beginner bench schema van greg nuckols. Nu twee trainingen gedaan en is wel lekker om niet elke keer tot failure/ rpe 9,5-10 te gaan. Alleen benieuwd of m'n kracht hier ook significant mee omhoog gaat. Schema staat in bijlage. Ga vanaf nu m'n trainingen loggen op weightxreps omdat stuk handiger is. Zal misch hier af en toe linkje plaatsen.

schema nuckols.png

Laatst bewerkt:
Fit4free in mariahoeve heeft 5squat racks....OMG, bumperplates OMG

• #1.543
OMG OMG OMG

Haha ja Daniël liet me foto zien idd. Ziek nice. Gaan er volgende week zaterdag wss keertje trainen.

Maar ga je ons nu verlaten :treuren:?

Yup, voor een wedstrijd squatter is het niet ideaal denk ik daaro. De vloer is deels rubber, waardoor je iets minder stabiel bent. Mij boeit het niet, dus adios:p
Harold belooft al 2 jaar verbetering en er wordt alleen maar in crap machines geinvesteerd..

• #1.545
Zeg dat ff tegen hem. Dan hebben wij zo hopelijk nieuwe plates en een normale bench[emoji14]
Maar jammer man. Is Daniël zometeen nog de enige die fatsoenlijke gewichten tilt.

• #1.546
Haha hij heeft nieuwe plates gekocht.

• #1.547
Ben nog steeds aan het trainen. Rug lijkt weer goeie kant op te gaan. Ondertussen ub door blijven trainen en eindelijk 100kg gebenched. Nou mag ik eindelijk bij de DBB knokploeg.

Terug
Naar boven