- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Belangenrijkste is progressie blijven maken, hier en daar wat uitproberen of aanpassen naar je eigen interpretatie hoort er op de lange termijn bij. Lol @ hollen om te kakken, dat is de reden dat ik altijd ga kakken voor ik begin. Heb ooit bij een zieke grinder bijna in m'n broek gescheten.![]()

Yup, progressie blijft gewoon doorgaan ondanks het calorie tekort. En denk dat ik na een jaar idd best wat autoregulatie kan toepassen.
Haha, het was nog het betere spuitwerk ook, kwam volledig uit het niets. Daarna durfde niemand een uur lang gebruik te maken van de WC!
Bij een grinder is het absoluut toegestaan. Alles voor dem gainz!

Waar ik train is een gast die tijdens het squatten ooit in z'n broek scheet. Sterke gast trouwens, die ook aan de platte zat en hij droeg zo'n kort spannend broekje. Het spoot er gewoon door tijdens een zware single.
Best beschamend.
En dan druipend en meurend naar de kleedkamer moeten sluipen alsof er niks aan de hand is!
squats blijven maar door gaan nice!
hoe staat het met je eigen gewicht omdat je zo terug gegaan bent in kcal?
Ik zou persoonlijk voor madcow gaan dan. Niet dat dit schema slecht is, maar de progressie van 531 is véél trager. Zo lang mogelijk lineaire progressie gebruiken. Hoe minder middelen je gebruikt om ergens te komen, hoe meer je overhoudt om door echte plateau's te geraken.

Ga nog even wat in gewichten terug volgende week voor Madcow.