Fitness Seller

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Wel echt een heel slecht filmpje zeg. Is het nou een oproep aan jongeren om geen anabolen te nemen of een promofilmpje voor het boek van die knakker?

Kuren is huren, de rekening komt vanzelf, zowel fysiek als tussen de oren. Verder moet iedereen maar doen wat hem/haar blij maakt. Ben je 18 of 30 lijkt die rekening nog ver weg.
Voor je 50ste de pijp uit, maar er een paar jaar wel “goed“ er bij hebben gestaan op festivals is ook een keuze…
Liever shredded dan te dik in de kist

Geen idee, laat eens een foto zien

Heb momenteel even geen album halfnaakte mannen om door te bladeren ;)

Maar ik zie genoeg sporters met een goede fysiek in vechtsport, turnen, sprint die als ik moet schatten niet zwaarder zijn dan hun lengte - 1 meter.
Wat je mooi vind is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar zien dat dit getrainde atleten zijn ziet 95% of je moet echt naar de opticien.

Wetende wat voor energie ik erin steek en als dat dan het resultaat zou zijn van al dat harde werk zou ik stoppen met trainen en een andere hobby zoeken. Totaal niet bevredigend, amper massa. Ik heb natuurlijk wel wat overdreven, je kunt inderdaad wel zien dat ze trainen maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd.

En natuurlijk heb je genetische wonderen die naturel een best decent fysiek kunnen neerzetten (voor een naturel) maar dat zijn er maar enkelen.
Helaas Heb je daar wel gelijk in, merk het bij mezelf ook train al 7/8 jaar naturel 5 dagen per week zonder breaks. De laatste 3 jaar merk ik dat ik zo goed als geen massa meer erbij krijg kracht nog wel langzaam met vlagen maar voor mijn gevoel is het meer onderhouden van het gewonnen massa. Ook ben ik voor 2 jaar terug zwaar gaan cutten om te kijken wat er overbleef, al met al wel een leuk fysiek als je opgepompt voor de spiegel stond. maar met een sweater aan kreeg ik al vragen of ik gestopt was met trainen? Naturel kent gewoon sneller zijn limieten en echt breed worden op een laag vet percentage kun je wel vergeten. Maar ff los van de nadelen en beperkingen van naturel, heb je dit bij kuren natuurlijk ook, als daar alleen maar voordelen aanzaten had ik allang de naald erin gestoken. Het zijn de voor en nadelen die je tegen elkaar moet opwegen, en dan met name voor mensen die geen wedstrijden doen maar puur voor hobby zoals ik.

Geen idee, laat eens een foto zien

harry.jpg

Harry Aikines, sprinter.

Is volgens stats 1.78m en weeg 87kg.
Geen idee of hij natural is etc. maar gaat even om de combi lengte + 10kg @ 10%, dat ziet er altijd wel goed getraind uit. Voor hoeveel dit mogelijk is, dat is weer een andere discussie.

harry.jpg

Harry Aikines, sprinter.

Geen idee of hij natural is etc. maar gaat even om de combi lengte + 10kg @ 10%, dat ziet er altijd wel goed getraind uit. Voor hoeveel dit mogelijk is, dat is weer een andere discussie.
Dat is ook precies mijn punt, 10% 18.0 op 90kg of iets relevant daaraan is gewoon niet mogelijk voor de gemiddelde persoon. Dan kijk je echt naar een top percentiel. Mijn tweede punt is dat ik er natty al beter uitzag dan al klagende mensen in dit topic.

Natural bodybuilding is gewoon een bullshit sport, er is geen prestige behalve voor jezelf als je daar waarde aan hecht. Je weet nooit of iedereen echt natty is op dat moment aangezien er amper (geld voor) controles zijn, er genoeg shit is wat je kan gebruiken wat op tijd uit je systeem is plus als iemand in het verleden gekuurt heeft je dit ook nooit meer kan verifiëren.

ps: https://runningmagazine.ca/the-scen...ry-only-three-have-never-had-a-doping-charge/

Dat is ook precies mijn punt, 10% 18.0 op 90kg of iets relevant daaraan is gewoon niet mogelijk voor de gemiddelde persoon. Dan kijk je echt naar een top percentiel. Mijn tweede punt is dat ik er natty al beter uitzag dan al klagende mensen in dit topic.

Natural bodybuilding is gewoon een bullshit sport, er is geen prestige behalve voor jezelf als je daar waarde aan hecht. Je weet nooit of iedereen echt natty is op dat moment aangezien er amper (geld voor) controles zijn, er genoeg shit is wat je kan gebruiken wat op tijd uit je systeem is plus als iemand in het verleden gekuurt heeft je dit ook nooit meer kan verifiëren.

ps: https://runningmagazine.ca/the-scen...ry-only-three-have-never-had-a-doping-charge/
Je doet het dus púúr voor anderen? En je wordt onzeker van andermans fysiek? Lol, ik doe het gewoon voor mijzelf, kijk hoe ver ik kan gaan. Werk er minstens net zo hard voor als de meest dedicated juicers. De resultaten zijn mijn resultaten. Het is voor mij een levenstijl, Met ups en downs al meer dan 35 jaar. AAS is voor mij geen onderdeel van die puzzel. Net zo als dat ik ook geen exploits gebruik in games, dan is de lol er, voor mij, snel af.
Ik vergelijk mijzelf ook niet met AAS gebruikers, Dat is een andere categorie. Hoef ik niet van te “winnen” lift langer dan de meeste hier op de wereld zijn.
En dan gaat een AAS gebruiker van midden 20 mij vertellen dat hij er “beter” bij staat als een natty van 51. Dat is er eentje uit de categorie “open deuren”
Maar ook jij zal met de tijd keuzes moeten maken, jouw crossroads komen nog en dan pas krijg je de rekening.

Laatst bewerkt:
Je doet het dus púúr voor anderen? En je wordt onzeker van andermans fysiek? Lol, ik doe het gewoon voor mijzelf, kijk hoe ver ik kan gaan. Werk er minstens net zo hard voor als de meest dedicated juicers. De resultaten zijn mijn resultaten. Het is voor mij een levenstijl, Met ups en downs al meer dan 35 jaar. AAS is voor mij geen onderdeel van die puzzel. Net zo als dat ik ook geen exploits gebruik in games, dan is de lol er, voor mij, snel af.
Ik vergelijk mijzelf ook niet met AAS gebruikers, Dat is een andere categorie. Hoef ik niet van te “winnen” lift langer dan de meeste hier op de wereld zijn.
En dan gaat een AAS gebruiker van midden 20 mij vertellen dat hij er “beter” bij staat als een natty van 51. Dat is er eentje uit de categorie “open deuren”
Jij bent echt de grootste mong**l van dit forum. Hoe moeilijk is lezen voor je?

Waar in mijn post lees je dat ik voor anderen train en dat ik onzeker word van andere mensen? De enige die hier onzeker lijkt ben jij met je flubberfysiek die denkt dat die er goed uitziet puur omdat die 50 is. Ik kan je uit je droom helpen Raphie, de meeste mensen die nog nooit een gewicht hebben aangeraakt zien er al beter uit dan jou mislukte excuus van een fysiek. Dat je langer traint dan de meeste hier oud zijn is alleen maar des te zieliger. Ik zei overigens niet dat ik er juicend beter uitzie dan jij maar dat ik toen IK natty was er al 30x beter uitzag dan jij ooit gedaan hebt of je nou 20 30 40 of 50 bent.

Laatst bewerkt:
Kan je ook discussiëren zonder te schelden en proberen persoonlijk te worden? Grote bek siert je niet. Ik ga het je geeneens uileggen, lees je eigen posts terug en trek je conclusie.
Mijn streef fysiek 50+ links. Ben ik nog een KG of 10 max 15 vanaf.
En die gaan er echt wel af.

Bijlagen

• 550C6E4F-CB7B-4EB3-BC5E-10451506C7F1.jpeg
    550C6E4F-CB7B-4EB3-BC5E-10451506C7F1.jpeg
    187,2 KB · Weergaven: 156
Maar dat ”klagen” ook. Niemand klaagt. Iemand heeft een andere mening, met argumenten en die staan je niet aan, dus geef je maar een grote bek. Helpt ook niet mee aan het stigma :D

Maar dat ”klagen” ook. Niemand klaagt. Iemand heeft een andere mening, met argumenten en die staan je niet aan, dus geef je maar een grote bek. Helpt ook niet mee aan het stigma :D

Kuren is huren, de rekening komt vanzelf, zowel fysiek als tussen de oren. Verder moet iedereen maar doen wat hem/haar blij maakt. Ben je 18 of 30 lijkt die rekening nog ver weg.
Voor je 50ste de pijp uit, maar er een paar jaar wel “goed“ er bij hebben gestaan op festivals is ook een keuze…

Yep, het werkt allemaal niet mee :flexgrin:
die fijne kin en grok groeien ook lekker mee, maar die gaan niet meer weg als je stopt.
Wat me nog het meest vervelend lijkt op die leeftijd is dan om naar iedereen te moeten liegen, dat je gewoon veel kwark eet, heb je eindelijk een leuke meid, knapt ze af omdat er vials in je nachtkastje liggen :)

Nou nee, meer omdat we er hetzelfde over denken. Ik zit nou niet echt op type Barbie / Samantha te wachten die “anabooltjes” wel lekker vindt.

Geen idee, denk niet dat iedere vrouw voor fake spieren valt. Vrouwen kicken vaak meer op andere zaken.
gespierd vinden ze dan wel,prettig, maar wanneer ze door hebben dat het uit een flesje komt werkt dan vaak juist weer averechts.

Je doet het dus púúr voor anderen? En je wordt onzeker van andermans fysiek?
AAS is voor mij geen onderdeel van die puzzel. Net zo als dat ik ook geen exploits gebruik in games, dan is de lol er, voor mij, snel af.

Jij komt inderdaad alleen maar met goed onderbouwde argumenten. We grappig dat je wel leest dat ik je een mong**l noem maar op de rest niet ingaat omdat je weet dat je met je 30 jaar "dedicated" trainen er nog nooit decent hebt uitgezien. De reden dat ik kuur is omdat ik passie heb voor een sport waarin dit gedoogd word en ik zo competitief mogelijk wil zijn. Als ik er beter uit had willen zien dan mensen zoals jij of het zou doen voor de dames had ik gewoon natural kunnen blijven.

harry.jpg

Harry Aikines, sprinter.

Die sprinters zien er allemaal goed gespierd uit. De vrouwen idem. Check de wedstrijden in tokyo. De duurlopers daarentegen..

De anabolen vergroten niet alleen je spieren.
Ook je tenen?

Laatst bewerkt:
WO III wordt er een tussen natties en juicers
En die was pas net uitgebroken tussen de gevacineerden en ongevacineerden! Moeten we er dit ook nog bij krijgen! Maar im in b4 naturel.bodybuilding.forum.nl en chemical.bodybuilding.forum.nl :roflol:

Terug
Naar boven