MuscleMeat

Stekende hoodpijn vanuit nek

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb al een aantal dagen niet meer getraind. Ik ben nog beter op mijn ademhaling gaan letten. De stekende pijn is een stuk minder geworden ( gisteravond weer licht getraind ). Als het aanhoud ga ik alsnog naar een therapeut.

Ik denk niet dat het zo ernstig is als een doorbloedingsstoornis. Ik heb namelijk geen last van koude handen of duizeligheid. Ook voel ik me niet grieperig. Alleen een stekende pijn dus.

In elk geval waren de reacties erg nuttig. Behalve die van van Blackadder hier :rolleyes:

Blackadder zei:
definitely kanker.
raadpleeg je huisarts voor verdere info bro.
mazzel.
Zeer trieste reactie kerel, zelf zeker nog geen naasten verloren aan deze verschrikkelijke ziekte? Zou er vooral goed mee blijven spotten! :mad:

Marc zei:
Ik heb al een aantal dagen niet meer getraind. Ik ben nog beter op mijn ademhaling gaan letten. De stekende pijn is een stuk minder geworden ( gisteravond weer licht getraind ). Als het aanhoud ga ik alsnog naar een therapeut.

Ik denk niet dat het zo ernstig is als een doorbloedingsstoornis. Ik heb namelijk geen last van koude handen of duizeligheid. Ook voel ik me niet grieperig. Alleen een stekende pijn dus.

In elk geval waren de reacties erg nuttig. Behalve die van van Blackadder hier :rolleyes:
Marc, misschien is t niet zo ernstig. Denk zelf aan melkzuurproppen in je nekspieren en die kunnen weggemasseerd worden. Iedere heavy trainer heeft ze, overal, en moet regelmatig gemasseerd worden. Je auto breng je ook naar de garage voor een servicebeurt en als je zo intensief met je lijf bezig bent en er veel van vraagt, moet je het ook onderhouden ook d.m.v. sportmassage.

TheNose zei:
Dit kunnen fysiotherapeuten niet en mogen ze ook niet, mogen alleen manueel therapeuten (fysiotherapeuten met de verbijzondering manuele therapie). Als een fysiotherapeut dit bij je doet en het gaat mis, heb je verzekeringstechnisch geen poot om op te staan!
Een ontsteking zal het niet zijn, hij heeft toch geen koorts of zo? ;) Noem het dan liever irritatie.
Zoals hierboven ook al gezegd werd, een doorbloedingsstoornis hoog in de nek zal het niet zijn aangezien je er dan toch wel duizelingen bij moet hebben.
klopt ik bedoelde ook een manuel therapeut,ik haal ze altijd door elkaar.

Terug
Naar boven