AndroidHealthClinic

Stel: God / de hemel bestaat toch echt

Peiling Peiling Stel: God / de hemel bestaat toch echt, wat doe je als je mag kiezen?

• Totaal stemmers
    75
Omdat dat in de context staat van de gelovige .. lijkt me duidelijk toch

yeah right
denk tog eens zelf na man en volg niet wat anderen zeggen
wat in de boeken staat over geloof en god kan misschien nieteens waar zijn het zijn namelijk boeken en verhalen die door de mens geschreven en verteld worden
en dan kan je aanemen dat er per persoon die het doorvertelt/schrijft er iets naar zijn eigen context veranderd

yeah right
denk tog eens zelf na man en volg niet wat anderen zeggen
wat in de boeken staat over geloof en god kan misschien nieteens waar zijn het zijn namelijk boeken en verhalen die door de mens geschreven en verteld worden
en dan kan je aanemen dat er per persoon die het doorvertelt/schrijft er iets naar zijn eigen context veranderd

Wie zegt dat ik geloof :p .. ik zeg alleen wie het hebben gezegd :D

Wat is het nut om te testen dat je je aan zijn regels kunt houden terwijl je uiteindelijk dan kan doen wat je wil en je jezelf aan geen regels moet houden ?

Kan jij jou schepper gehoorzamen ja of nee, zo ja word je beloont met de hemel zo nee ga je naar de hel volgens de gelovigen

Inderdaad Big T zette de stelling neer. Dus zijn geschrift is de waarheid (voor deze poll)
Als je je aan het stereotiepe verhaal houd kiest toch niemand voor hel.

agh joh niet zoo druk maken
wat men hel en hemel noemt is totale bullshit vindt ik
als je nu naar dit aardkloot kijkt zie je tog wel een mix ervan hel en hemel op aarde samen dus als je doodgaat is er tog neit zoooveel verschil :D
goed en kwaad net een weegschaal :D beiden moet er zijn :D

Hel = coïtus, gokken, drugs, veel leuke vrije tijdsbestedingen, veel vrienden...

Hel.

Inderdaad Big T zette de stelling neer. Dus zijn geschrift is de waarheid (voor deze poll)
Als je je aan het stereotiepe verhaal houd kiest toch niemand voor hel.

Als we naar het verhaal van Big T kijken, zou ik ook niet voor de hel kiezen wie wil nou met heel Pelicon Bay criminelen leven van die 2 meter lange monster n*gers die jou wel eens willen pakken :D

ik geloof niet je gaat naar geen van beide. dood is dood.

Wat een ongelovelijke k*tvraag.

Ik pleit voor het volgende:

'Stel: Een vliegend theekopje/ theekophemel bestaat toch echt'

Als ik na mijn dood voor de porten kom te staan en dus toch blijkt dat er een God is, zou ik natuurlijk wel direct geloven dat God bestaat, maar ik zou hem nooit aanbidden. Tenzij hij mijn kan overtuigen dat hij niet verantwoordelijk is voor alle crap in de wereld, dat hij alleen de goede dingen vertegenwoordigt en dat alle "slechte" dingen in de wereld het werk van Satan zijn. Doe mij dan maar de hemel. Anders ga ik maar lekker naar de hel.

Maar aangezien God the Dutch haat kom ik toch niet binnen :D

Als we naar het verhaal van Big T kijken, zou ik ook niet voor de hel kiezen wie wil nou met heel Pelicon Bay criminelen leven van die 2 meter lange monster n*gers die jou wel eens willen pakken :D

Je hebt nog een heel leven tijd om bigger te worden als hen :p
En Big_T zei dat er geen pijn was, dus no whorries

Je hebt nog een heel leven tijd om bigger te worden als hen :p
En Big_T zei dat er geen pijn was, dus no whorries

Hahaha, maar daar is het wel evil en alle evil mensen zitten daar dan ook .. dus alle criminelen enz.

Maar als ze me chill vinden .. waarom niet :D

Het ligt er aan hoe ik alles uitgelegd krijg over de aarde. waarom er zoveel shit gebeurde terwijl het daarboven altijd goed vertoeven was. :D

Wat een ongelovelijke k*tvraag.

Ik pleit voor het volgende:

'Stel: Een vliegend theekopje/ theekophemel bestaat toch echt'

Waarom reageer je op een in jouw ogen k*tvraag met een k*treply?

Hahaha, maar daar is het wel evil en alle evil mensen zitten daar dan ook .. dus alle criminelen enz.

Maar als ze me chill vinden .. waarom niet :D

Ik denk zelfs dat zonder straffen en zonder pijn, crimineel leven wel leuk kan zijn.

Braaf leven lijkt me saai.
(niet dat ik all bad ass ben)

Ik ben gelovig en zal reïncarneren ( hindoeïsme ), hopelijk weer als mens en moge ik dan nog groter worden. ( er vanuit gaande dat ik een beest word in dit leven :D )

Terug
Naar boven