adil 18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 12%
we zijn matties tochCool, mensen inlaten en toegang weigeren, alleen de rasechte ariers natuurlijk.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zijn matties tochCool, mensen inlaten en toegang weigeren, alleen de rasechte ariers natuurlijk.![]()

Voor mij is dit (aarde) de hemel. Dus geniet gewoon van alles.
voor mij is dit (aarde) de hemel. Dus geniet gewoon van alles.
nee, ik heb geen moslim als mattie, maar ik trek maar al te graag de andere poort voor je los.![]()

In de situatie die jij beschrijft kan je niet anders dan gelovig 'worden', hoewel het dan niet meer 'geloven' is, aangezien je het bewijs voorhanden krijgt. Dus keuze 1.
Als ik het bewijs met mijn eigen ogen zie kan ik niet ontkennen dat de hemel er is, dus ben ik automatisch gelovig....
In de situatie die jij beschrijft kan je niet anders dan gelovig 'worden', hoewel het dan niet meer 'geloven' is, aangezien je het bewijs voorhanden krijgt. Dus keuze 1.
Idd. Als je voor de hemel staat kan je nog moeilijk zeggen dat hij niet bestaat.
Maar bij optie 1 zou ik toegeven dat ik fout was, maar dat is sowieso niet het geval.
In dat geval zeg ik nee.Jullie begrijpen niet helemaal wat ik bedoel.... Je kan ook zien dat God bestaat maar toch geen christen/aanhanger van dat geloof worden.
Want als je de hemel ingaat moet je ook de regels van het christendom volgen, je moet gaan leven als christen...