XXL Nutrition

Stel: God / de hemel bestaat toch echt

Peiling Peiling Stel: God / de hemel bestaat toch echt, wat doe je als je mag kiezen?

• Totaal stemmers
    75
Dat allah bestaat? eigenlijk haat ik die god dan door alle ellende, maar ik denk toch dat ik die 70 maagden wil nken :D

Voor mij is dit (aarde) de hemel. Dus geniet gewoon van alles.

Ik kies ervoor om gewoon dood te gaan zoals ik altijd gelooft en verwacht had

de aarde is de hel

als god zo almachtig is zal hij(:>) ook wel in een flits kunnen achterhalen hoe jij precies in elkaar zit en of je hemelwaardig materiaal bent. Domme sprookjes over hemelpoorten, het is toch geen kamp

leuke theorie: Als je dood bent weekt je ziel uit je lichaam, hoe verder het lichaam ontbindt hoe losser je ziel komt te zitten. Als je dan eenmaal uit het lichaam "opstijgt" ben je in een soort donkere/grijze wereld met 2 poorten. Een rode(vlees) onder je en een witte(ijs) boven je. Mensen die goed hebben geleeft kunnen de ijs poort bereiken welke naar verlichting en een nieuwe vorm van bestaan leidt en mensen die hebben gefaalt(het meerendeel) zakt de vleespoort in, om ge-recyclt te worden als levend organisme.

Laatst bewerkt:
dan hou ik me wel vast aan een van die mensen die door het ijslaagje breken:p
misschien raar maar ik geloof er echt geen bal van.
PIC'S OR IT DIDN'T HAPPEN

haha tuurlijk is het niet waar :D nog nooit een dood iemand terug gekeert om verslag uit te brengen..op wat oplichters na

Kan ik niet gewoon 72 ontmaagde meisjes krijgen ipv 72 maagden?

Ik heb geen zin om steeds een bebloede lul te hebben :(

Als ik het bewijs met mijn eigen ogen zie kan ik niet ontkennen dat de hemel er is, dus ben ik automatisch gelovig....
Als de hel ook leefbaar is, zou ik even navragen waar mijn vrienden/familie zich bevindt en waarschijnlijk dan daarvoor kiezen, ook al is dit in de hel.
And above all:
No pain, no game! / No pain, no gain!

as long as they got cigarettes in hell...

In de situatie die jij beschrijft kan je niet anders dan gelovig 'worden', hoewel het dan niet meer 'geloven' is, aangezien je het bewijs voorhanden krijgt. Dus keuze 1.

In de situatie die jij beschrijft kan je niet anders dan gelovig 'worden', hoewel het dan niet meer 'geloven' is, aangezien je het bewijs voorhanden krijgt. Dus keuze 1.

Idd. Als je voor de hemel staat kan je nog moeilijk zeggen dat hij niet bestaat.
Maar bij optie 1 zou ik toegeven dat ik fout was, maar dat is sowieso niet het geval.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het bewijs met mijn eigen ogen zie kan ik niet ontkennen dat de hemel er is, dus ben ik automatisch gelovig....

Idd. Als je voor de hemel staat kan je nog moeilijk zeggen dat hij niet bestaat.
Maar bij optie 1 zou ik toegeven dat ik fout was, maar dat is sowieso niet het geval.

Jullie begrijpen niet helemaal wat ik bedoel.... Je kan ook zien dat God bestaat maar toch geen christen/aanhanger van dat geloof worden.

Want als je de hemel ingaat moet je ook de regels van het christendom volgen, je moet gaan leven als christen...

Jullie begrijpen niet helemaal wat ik bedoel.... Je kan ook zien dat God bestaat maar toch geen christen/aanhanger van dat geloof worden.

Want als je de hemel ingaat moet je ook de regels van het christendom volgen, je moet gaan leven als christen...
In dat geval zeg ik nee.

Terug
Naar boven