AndroidHealthClinic

Stel: God / de hemel bestaat toch echt

Peiling Peiling Stel: God / de hemel bestaat toch echt, wat doe je als je mag kiezen?

• Totaal stemmers
    75
geloof = twijfel

We hebben allerlei religies die allemaal wat beweren, we hebben agnosten en atheïsten, mensen die in aliens geloven...

Maar stel je gaat dood en je komt eindelijk te weten wat nu de waarheid is. Blijkt (en ik zeg maar wat) dat de moslims gelijk hadden. Je komt aan de hemelpoort en men stelt je de vraag: "Je hebt nooit gelooft, maar we bieden je toch de kans om nu gelovig te worden, nu je het bewijs met eigen ogen kan vaststellen". Zou jij dan ja zeggen zodat je toegang krijgt tot de hemel en de 70 maagden etc... Of zou je kiezen voor de hel, waar je op zich ook geen pijn zult hebben maar wat wel een "evil" plaats is en waar ze god haten. Je kan ook nog kiezen om gewoon helemaal dood te gaan zoals je eigenlijk verwacht had.

Het is een beetje een gek topic maar vond het toch interessant om eens aan de die-hard atheïsten voor te leggen :cool:
Je hebt toch niet toevallig die ghb gemaakt he? ontopic ik ga ook maar naar de hel als het toch geen pijn doet:p

kan ik ook gewoon op de aarde spacen? tussen hemel en hel?

• Topic Starter Topic Starter
jah beter dan de hemel.. 72 maagden..
zie dat maar te onderhouden..

mh na vroeger de reeks van raf & ronnie gezien te hebben waar ze in de hemel zitten, ga ik toch liever naar de hel

Doe mij maar een gesloten einde.

ik neuk geen snorwijven

Trouwens is het niet meer "geloven" als de god voor je staat. Dan is het gewoon wetenschap :D

Ik zal mijn fouten toegeven om de hemel in te kunnen.

Maar dat zal alleen gebeuren in mijn dromen.

liever de hel dan, in de hemel komen alleen brave sufk*tten.

:roflol: @ degenen die toch voor Hel kiezen.

Het zou heel grappig zijn als arnoldfan bij de hemelpoort als portier werkt:D

Terug
Naar boven