Fitness Seller

Stelling: Een men's health achtig fysiek wordt onderschat

???

"een men's health achtig FYSIEK wordt onderschat"

Waar staat dat het om de inhoud van dat blad gaat?

Topicstarter denkt dat we hier een hekel hebben aan de men's health fysiek, maar daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat dit forum een hekel heeft aan de inhoud van dat blad.

hoeveel kun je eigenlijk verdienen als mannelijk fitnessmodel?
Meer dan genoeg :rolleyes:

Veel van die modellen op covers waren bijna zo geboren dus ja...hangt er maar net vanaf. Als je goede aanleg hebt haal je zon fysiek vrij snel, anders kan het idd veel meer moeite kosten.
Als je indd de aanleg ervoor hebt, en je weet genoeg van BB af, dan kan je het zeer snel behalen!

Een vriend van me heeft op de voorkant gestaan vorig jaar januari!
Maar als je zijn fysiek ziet, is het ook goed te doen, zo erg lang trainde hij ook weer niet, zolang je maar die aanleg hebt!

overigens is het ook vaak zo dat de mannen op de cover vaak gewoon voetballer of tenniser zijn en dus wel een goed lichaam hebben maar vaak niet eens zo bezig zijn met krachttraining /bb

mijn doel is zo'n fysiek... en het is hard werken idd :) maar jaren werk en voeding moeten er voor zorgen dat het lukt :D maar dan ook met een deftige rug en benen uiteraard!

nja, ben natuurlijk niet zo geboren zoals veel mensen op die covers...

Ben maar even met Photoshop aan de slag gegaan om het ideale tijdschrift in elkaar te flansen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zon fysiekk zou ik ook zeker wel voor tekenen, maar dan uiteraard nog groter

hahahaha :D karma voor jou!

..

Laatst bewerkt:
Ach het is maar waar je je druk over maakt! Er is nog zoveel meer in het leven, zoals whiskey en wildzeiken!

Ik moet altijd lachen om opmerkingen over "90% van het board dit en dat",terwijl je de meeste mensen niet eens kent.

Mijn ervaring is dat een gemiddeld MH fysiek toch zeker zo een 5 jaar keihard naturel trainen kost. Juice kan eea versnellen, maar dan nog vereist het dedication om er zo droog bij te staan.

Dus ik denk dat niemand er echt minachtend over hoeft te doen. De mannen die het niet bereikt hebben kunnen beter gewoon doortrainen en ik denk dat de mannen die inderdaad groter zijn, weten wat een moeite een dergelijk fysiek kost. Zijn zullen hierover dan ook zeker niet minachtend doen lijkt me.

Dus helemaal met de stelling eens

Hmm denk dat de meeste nog niet eens moeite hebben met de fysieken.
Ik persoonlijk niet.

??? wake-up boy!!!! ga maar eens goed op dieet piep je wel anders
jij (en vele anderen) stellen cutten als maar uit en lopen altijd zwaar off season rond af te geven op dieet en cardio. terwijl de jongens die die moeite wel nemen gewoon er veel en veel beter uitzien dan uitgezakte sterke-man lui.
en dan maar beweren dat als ze op dieet gaan ze er ook zo zijn. right!!!:rolleyes:

feit is wel dat het voorbeeld uit de eerste post van dit topic een top fysiek heeft... ze staan niet allemaal zo scherp en vol op de cover!
check deze bvb.:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is volgens mij wel haalbaar voor de meesten die als ecto beginnen en dan massa gainen...
zelf zit ik niet zo ver af van deze fysiek vind ik zelf (en neen van bijlange NIET zoals die eerste kerel :D), alléén die schuine abs zijn keihard bij deze kerel! En ik train nog geen 1.5 jaar...

het is een feit dat je een MHfysiek ook niet bereikt zonder hard werken en op je voedsle te letten.

Iedereen die zich inzet om een mooier/gezonder lichaam te bereiken krijgt van mij het nodige respect, of het nu een startende ecto is of Cutler. Behalve breezahs, patsers en beachboys... :D

het is een feit dat je een MHfysiek ook niet bereikt zonder hard werken en op je voedsle te letten.

Iedereen die zich inzet om een mooier/gezonder lichaam te bereiken krijgt van mij het nodige respect, of het nu een startende ecto is of Cutler. Behalve breezahs, patsers en beachboys... :D

:stupid:

haha lionel :roflol:

Natuurlijk niet vergeten dat die modellen op zo'n gunstig mogelijke manier gefotografeerdt zijn.

Terug
Naar boven