AndroidHealthClinic

Stem en maak kans op uitnodiging BBQ

jezus wat een banale foto, met alle respect maar wil je zelf dat die overal als poster wordt omhooggehangen?

toch maar gestemd, omdat de andere foto's ook zo saai zijn.

Haha, een sticky :roflol:

Spa dacht van haar af te zijn, dacht het niet haha

done.

done

wss is de nummer 1 gwn een fake persoon die bij spa werkt en is het onmogelijk om te winnen

wss is de nummer 1 gwn een fake persoon die bij spa werkt en is het onmogelijk om te winnen
Gezicht van een werknemer herken je meteen, Spa zou snel door de mand vallen. Komt dat uit dan is de reputatie van je bedrijf kapot, lijkt me dus niet het risico waard.

Shit nu al weer 3e op paar stemmen na 2e

Je zou een pop up moeten maken , iedereen die het forum joined eerst moet stemmen .

Of een privé bericht naar alle members om te stemmen :p

• Topic Starter Topic Starter
Je zou een pop up moeten maken , iedereen die het forum joined eerst moet stemmen .

Of een privé bericht naar alle members om te stemmen :p

Zou dat niet te opdringerig zijn? Ik ben al superblij met mijn sticky!

Inmiddels alweer nummer 2 :rocker2:

Gestemd :)

Edit: waarvoor is dit?

Ik vind ook dat iedereen een berichtje moet krijgen dat ze moeten stemmen.

Mods moeten niet moeilijk doen en gewoon doen.

Is toch leuk, als die moeder wint.

Ik heb op Pedo Bear gestemd.

• Topic Starter Topic Starter
Gestemd :)

Edit: waarvoor is dit?

Dank je wel!!! :kiss:

Mijn ouders zijn nu al tijden bezig in mijn achtertuin. Met name mijn vader is heel hard aan het werk. Muurtje bouwen, electra aanleggen, zand storten en dadelijk de tegels leggen. En ze doen dit allemaal voor niks. Mijn ouders staan zowiezo altijd voor mij klaar en ik wou hun verrassen met deze bbq.
Ik had hem zo goed als al gewonnen maar Spa heeft mij toen verwijderd omdat mijn foto aanstootgevend zou zijn geweest...:rolleyes:

En nu dankzij jullie hulp sta ik weer op de tweede plek, klaar om nummer 1 weer te veroveren ;)

Terug
Naar boven