- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Ik neem er 2!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker tussen de setjes door dbb-drama volgen, komt een medetrainer 'wat ben je aan het bekijken' en dan uitleggen plz dat je in een 'Hunk van het jaar'-topic zit te rellen.![]()
meer zuivel eten..

Gaat het toch eerlijker dan we dachten..Zelfs met de slapende accounts eruit staat @Punjab nog op 1![]()

Gaat er meer om dat ze inactief zijn en daarom buiten bereik van de meeste andere leden.Snap nog steeds niet wat jullie daar niet eerlijk aan vinden?
Wat is het verschil tussen het openbaar vragen of het privé vragen? Buiten dat het effectiever is
En dan? Het staat nergens in de regels dat je actief moet zijn. Als ik het op mijn wall zou zetten, zouden er ook oud-leden dit kunnen zien en komen stemmen. Of niet?Gaat er meer om dat ze inactief zijn en daarom buiten bereik van de meeste andere leden.
Maar goed, ik zal wel weer de gekke belg zijnWaar is de tijd waar we op externe sites bepaalde foto's gingen liken in ruil voor karma? En dat allemaal omdat deze persoon wou winnen. Gingen die mensen toch ook niet huilen dat half dbb kwam stemmen. En in dit geval waren het geen kloontjes of nieuwe accounts, dus ik zie echt het probleem nietMaar goed, ik zal wel weer de gekke belg zijn

Hopelijk wordt dit wat ik net ontdekte geen nieuwe trend: op jezelf stemmen én op jezelf stemmen met een kloon account, how low can you go![]()

Hopelijk wordt dit wat ik net ontdekte geen nieuwe trend: op jezelf stemmen én op jezelf stemmen met een kloon account, how low can you go![]()

Mannen waar je eens mee zou willen gaan trainen of opstap gaan en vrouwen waar je eens wilt gaan trainen en/of een beschuitje mee gaan eten![]()