AndroidHealthClinic

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker tussen de setjes door dbb-drama volgen, komt een medetrainer 'wat ben je aan het bekijken' en dan uitleggen plz dat je in een 'Hunk van het jaar'-topic zit te rellen. :gay:

DjiNn7o.gif

Ik dacht dat deze verkiezing gewoon een grote trollerij was, maar blijkbaar nemen jullie het heel serieus. Goed zo! :) Op deze manier kan ik me goed vermaken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zelfs met de slapende accounts eruit staat @Punjab nog op 1:trollface:

Snap nog steeds niet wat jullie daar niet eerlijk aan vinden? :dunno:

Wat is het verschil tussen het openbaar vragen of het privé vragen? Buiten dat het effectiever is

Snap nog steeds niet wat jullie daar niet eerlijk aan vinden? :dunno:

Wat is het verschil tussen het openbaar vragen of het privé vragen? Buiten dat het effectiever is
Gaat er meer om dat ze inactief zijn en daarom buiten bereik van de meeste andere leden.

Gaat er meer om dat ze inactief zijn en daarom buiten bereik van de meeste andere leden.
En dan? Het staat nergens in de regels dat je actief moet zijn. Als ik het op mijn wall zou zetten, zouden er ook oud-leden dit kunnen zien en komen stemmen. Of niet?
Dat is het voordeel dat je hebt als je al lang lid bent, je kent meer mensen. Of meer mensen kennen jou

Waar is de tijd waar we op externe sites bepaalde foto's gingen liken in ruil voor karma? En dat allemaal omdat deze persoon wou winnen. Gingen die mensen toch ook niet huilen dat half dbb kwam stemmen. En in dit geval waren het geen kloontjes of nieuwe accounts, dus ik zie echt het probleem niet :dunno: Maar goed, ik zal wel weer de gekke belg zijn

Ach, uiteindelijk blijkt het weer nergens over te gaan.

Zoals gewoonlijk :roflol:

Waar is de tijd waar we op externe sites bepaalde foto's gingen liken in ruil voor karma? En dat allemaal omdat deze persoon wou winnen. Gingen die mensen toch ook niet huilen dat half dbb kwam stemmen. En in dit geval waren het geen kloontjes of nieuwe accounts, dus ik zie echt het probleem niet :dunno: Maar goed, ik zal wel weer de gekke belg zijn

Hopelijk wordt dit wat ik net ontdekte geen nieuwe trend: op jezelf stemmen én op jezelf stemmen met een kloon account, how low can you go :roflol:

Mannen waar je eens mee zou willen gaan trainen of opstap gaan en vrouwen waar je eens wilt gaan trainen en/of een beschuitje mee gaan eten :eyebrow:

Niemand wil een beschuitje met me eten. :sad:

Hmmm denk dat de verhoudingen vooral zijn scheefgetrokken doordat sommige mensen één keer hebben gestemd en andere drie keer, anders had ook iedereen meer stemmen gehad.
Ik heb nog niet gestemd. :eyebrow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven