- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was/is op de 1ste plaats een ludieke wedstrijd om weer wat leven in de community te blazen, niet gedacht dat het weer een ouderwetse rel ging opleveren![]()

die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)

Ja vakantie en shit sorry broHoe heb je in godsnaam het nominatie topic kunnen missen ?https://forum.bodybuilding.nl/topic...ic-forum-chick-hunk-van-het-jaar-2016.400901/
Mijn stem heb je vriend, ik heb je niet voor niks genomineerdMooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)
Nee niet helemaal, der zal best een mooi woord voor bestaan, geef me even..
Ja dank je, heb daarom ook op jou gestemdMijn stem heb je vriend, ik heb je niet voor niks genomineerd

Mooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)
Mwah.. Net alsof ik uit de goot geholpen wordt, even iets met legendarische betekenis verzinnen.
het is wel duidelijk dat niemand van vlaai houdt, jammer maar ik snap het wel
daffy geen hunk![]()