MuscleMeat

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoewwww lekker hoor DBB on his finest:thumbs:... Niemendalletje hunk contest ontaard in een heuse bitchfight, hell yeah!

Bring it on bitches!:popcorn:

:D

Laatst bewerkt:
Dit was/is op de 1ste plaats een ludieke wedstrijd om weer wat leven in de community te blazen, niet gedacht dat het weer een ouderwetse rel ging opleveren :roflol:

Je begrijpt toch hopelijk wel dat bovenstaande hand in hand gaat op DBB.
Ik had echt niet anders verwacht dan dat dit zo zou gaan, dit hele topic is instant DBB legendarisch en beter dan dat lauwe gedoe met Trump en Clinton!

Ik lach mijn broek hier in ieder geval weer ouderwets aan flarden, chapeaud. :roflol:

Ik moet zeggen dat ik het niet vind kunnen dat een lelijkerd als @Punjab straks de hunk van dbb is.

Ik heb gestemd op de enige alfa hier @skinnie

• Topic Starter Topic Starter
#teamskinnie

Mooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)

Mooi mooi het leger van skinniemaniacs groeit nog steeds, maar let op! zondag 19.55 een stemexplosie van skinniebeliebers die de enige echte DBB hunk van 2016 zullen euh.. Dingesen ( weet niet zo snel een woord ervoor)
Mijn stem heb je vriend, ik heb je niet voor niks genomineerd

Doen rijzen uit het as..

De poll zal om 19u54 afgesloten worden.

• Like
Waarderingen: Vonk
het is wel duidelijk dat niemand van vlaai houdt, jammer maar ik snap het wel

daffy geen hunk :(

gratis trainingen in de rukbunker voor iedereen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven