- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
verheven naar het hemelse podium der goddelijke almachtige bodybuilders.Mwah.. Net alsof ik uit de goot geholpen wordt, even iets met legendarische betekenis verzinnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verheven naar het hemelse podium der goddelijke almachtige bodybuilders.Mwah.. Net alsof ik uit de goot geholpen wordt, even iets met legendarische betekenis verzinnen.
verheven naar het hemelse podium der goddelijke almachtige bodybuilders.
*verheven naar het hemelse podium der goddelijke almachtige toetsenbordhelden.

Kan nog iemand even stemmen op euphorea zodat ik tenminste eervol laatste kan worden ipv gedeeld laatste? Thanks.
Ik kan niet bevatten dat jij niet minstens in de top 5 staat.

Herken tenminste een baas als je hem tegenkomt ... Ik snap trouwens nog altijd niet dat jij bovenaan blijft staan, zal wel de afstand fotocamera - gezicht wezen en het grootste aantal vriendjes![]()

Niets ten nadele van Marc, maar een baard maakt je nog geen baas![]()
Goed idee ja. Ik ga Punjab stemmen. Gewoon om de community te zieken..
Done!

Natuurlijk niet, het is gewoon de favoriete gezichtsversiering van iedere echte baas.

Ik had serieus eerst nog in mijn post willen zetten Inb4 stem op Punjab om de boel weer op te stoken, heerlijk dit![]()

Als ze eenmaal merkt dat je haar superstraffe contactlenzen vervangen hebt door gewone glazen lenzen is het uit met de pret.