MuscleMeat

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Is iemand het met mij eens dat deze contest niet helemaal eerlijk verloopt daar er geruchten gaan over stemmen ronselen en vriendjes die op vriendjes stemmen enzo?

Ook is de opzet van de contest natuurlijk helemaal kut, weinig regels en voorwaarden van deelname etc.

:popcorn:

Jaaa nee nu snap ik het wel.. :haha:

Knipsel.PNG

:haha: Dat je dit niet kunt verbergen, zelfs niet met een baard bedoel je ? :haha:

Is iemand het met mij eens dat deze contest niet helemaal eerlijk verloopt daar er geruchten gaan over stemmen ronselen en vriendjes die op vriendjes stemmen enzo?

Ook is de opzet van de contest natuurlijk helemaal kut, weinig regels en voorwaarden van deelname etc.

:roflol:

Arme @Sanca

Maar goed dat jij er bent om de stemmen te tellen zodat ik me kan bezighouden met de sponsoring en andere administratie :cool:

laten we elkaar please niet belachelijk maken

thnx

Dat is bij elke verkiezing zo, moet je niet zwaar aan tillen..
Gaat niet om winnen hier maar dat sanca wat leven in DBB blaast.
Beetje Old times zegmaar.
Niet te serieus dus
Btw net weer toezeggingen gehad om op mij te stemmen, ik ben de ronselking of DBB en iets met feniks!

Maar goed dat jij er bent om de stemmen te tellen zodat ik me kan bezighouden met de sponsoring en andere administratie :cool:

Het was maar een grapje hoor om de boel beetje op te stoken. Lukt goed.:thumbs:
Maar niet zo trappen naar beneden en likken naar boven, dat siert je niet.
En this is internet he. In real live ben ik al bijna 4 jaar met pensioen, vanaf m'n 44e. En kan ik met een gerust hart zeggen...dikke lul met je stemmen tellen en have fun met je sponsoring en administratie.:finger:

En waar ben ik gebleven? :nope:

Dat is bij elke verkiezing zo, moet je niet zwaar aan tillen..
Gaat niet om winnen hier maar dat sanca wat leven in DBB blaast.
Beetje Old times zegmaar.
Niet te serieus dus
Btw net weer toezeggingen gehad om op mij te stemmen, ik ben de ronselking of DBB en iets met feniks!

Was grapje Skinnie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven