Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thankx man marja toch wel een beetje jammer12 x 102,5 kg... fuaaaark! dan is het niet gek meer dat je failed op de 120... wel knap da je die 110 nog pakte
nice train bro!

ja eigenlijk is het raar maar ook weer niet. vind high reppers echt vermoeiend na zo'n repout van 12 reps ben ik al best ver kapot.Zelfs na 3x8-12x102.5 vind ik het wel raar dat je dan failed met 15kg onder je max?
haha thankx 1 vpr maarI see what you did there, volgens mij wou je twee VPR's draaien op je bench.
Respect voor de poging bro![]()

1 rep max is touch en go
ik denk echt dat het hem in de volume moet zitten die ik ervoor heb gedaan. want eigenlijk moet dit gewoon lukken127.5 goede beurt 5 maanden terug @ beginnerswedstrijd, en 2 maand terug op t NK, dus denk dat het wel die richting op zit idd![]()
na 2x8x102.5 nog 12x102.5 als rep out. is voor mij idd al outJe weet toch niets over de intensiteit van die 3x8x102,5? Als dat praktisch all-out was is het niet onlogisch dat je faalt op 120
thankx bart

idd marja had toch liever 2x120 ipv 1x
Lekker bezig geweest bro! geen assistance meer gedaan?

Makkelijke beurten Gokhan.
Probeer wel de druk op de zijkant van je voet en je hielen te houden. Als je bij een zware sumo iets naar voren gaat qua evenwicht fail je die beurt geheid.
. daarom zijn deze lift eigenlijk gefilmt
. ( en om log wat levendiger te houden)Zal er de volgende keer opletten en dan waarschijnlijk weer filmen.
Pfff de laatste training ziet er wel bruut uit, niet alleen je sumo DL maar ook je FSQ en vooral je lunges vindt ik in verhouding impressive (respect)
Haha dat commentaar van bob aan het einde, ik lag ff dubbel van het lachen.(sorry bob)![]()
ja nog........ Ja is sgoedThankx Tarik, de deadlift bij jou ging ook goed man. Vaker doen!! En de 200kg zal dan wel in zicht zijn![]()

Jaa ga ik sowiesoo doen man, Komt goed. binnekort daarsow inschrijven man!![]()