AndroidHealthClinic

Sterke rug,benen,armen en een sixpack hoe ?

hoe je dat berijkt door te traine en te traine en euh traine. simpele manieren bestaan niet en vie search functie vind je genoeg antwoorden voor oefeningen.
gewoon eerst lezen en die search knop misbruiken heb ik ook gedaan en dan ben je veel wijzer.

Jah hoor je zal heel goed trainen met je tips die je geeft.

BodyBuilding is wel veel meer dan enkel trainen , trainen is een onderdeel van BB maar niet het enige wat je hoeft te doen!

Luister niet naar hem, en tips zoals: 'lees de flex' mag je ook helemaal negeren.

BodyBuilding draait (voornamelijk) rond de 3 hoofd pijlers:

Voeding
Training
Rust
(Geen volgorde, alle drie moeten perfect afgestemd worden op elkaar)

Je kan natuurlijk nog informatie als een vierde zetten, want zonder de juiste informatie heeft het allemaal geen zin.

Squats 'n Milk.

Jah hoor je zal heel goed trainen met je tips die je geeft.

BodyBuilding is wel veel meer dan enkel trainen , trainen is een onderdeel van BB maar niet het enige wat je hoeft te doen!

Luister niet naar hem, en tips zoals: 'lees de flex' mag je ook helemaal negeren.

BodyBuilding draait (voornamelijk) rond de 3 hoofd pijlers:

Voeding
Training
Rust
(Geen volgorde, alle drie moeten perfect afgestemd worden op elkaar)

Je kan natuurlijk nog informatie als een vierde zetten, want zonder de juiste informatie heeft het allemaal geen zin.
In je begin jaren hoef je helemaal nergens op te letten. Je groeit toch wel. Na een paar jaar moet je het wel wat serieuzer doen idd als je wilt blijven groeien.

In je begin jaren hoef je helemaal nergens op te letten. Je groeit toch wel. Na een paar jaar moet je het wel wat serieuzer doen idd als je wilt blijven groeien.

En als je nou geen tijd wilt vernken? dan kun je beter vanaf het begin serieus zijn. dus wat jij zegt slaat nergens op...je wilt toch altijd het maximale uit training halen of niet dan.

En als je nou geen tijd wilt vernken? dan kun je beter vanaf het begin serieus zijn. dus wat jij zegt slaat nergens op...je wilt toch altijd het maximale uit training halen of niet dan.
Ik zie genoeg mensen die totaal niet serieus bezig zijn net zo of beter groeien dan mensen die zich met schema`s bezig houden. Maar ik denk wel dat dit voor hoogstens 2 jaar kan.

Ik zie genoeg mensen die totaal niet serieus bezig zijn net zo of beter groeien dan mensen die zich met schema`s bezig houden. Maar ik denk wel dat dit voor hoogstens 2 jaar kan.

Schema's boeien niet zoveel, zolang je maar hard traint. Voeding wel. Ik kan gasten die langer dan ik trainen en nog steeds geen reet zijn opgeschoten sinds ze begonnen (op een beetje meer kracht na) omdat ze niks eten. Als je genoeg eet krijg je die massa vanzelf wel.

nog lekker sporten, niet te gek, ga voetballen ofzo en goed eten en ga pas over een jaar of 3bodybuilde

Dit gaat niet op voor iedereen, ik ken er veel die trainen en niet groeien zoals anderen, dat wist toch al iedereen? De een zal minder moeten doen om toch beter of evengoed te groeien!

Maar als je serieus wilt groeien vind ik dat je vanaf het begin al de basis moet weten nl voeding, rust en trainen ;)

Terug
Naar boven