XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2010

Dat word nog hard trainen!Wel een super vooruitzicht

goeie mix van onderdelen ook, met events op snelheid/conditie en ook een onderdeel als dl waar het puur op ruwe kracht komt:D super:D

data staat al in agenda kom zeker weer kijken

Waarom staat deze wedstrijd niet op RDP?

• Topic Starter Topic Starter
Ze willen natuurlijk geen deelnemers van buiten want anders kunnen ze zelf niet winnen :D:D:D:D:D

Jan, ik proef toch een naar smaakje aan dit grapje van je! Maar zoals ik je al vertelde, waarschijnlijk komt er ook nog een open wedstrijd, en daar mag jij je natuurlijk tegen die Limburgers bewijzen!!

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Waarom staat deze wedstrijd niet op RDP?

Heb het Jan gelijk met deze post doorgestuurd, het zal er dus binnenkort op staan!

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Dat word nog hard trainen!Wel een super vooruitzicht

Jef, ik ben niet anders van je gewend! En zijn er ergens problemen dan gaan we die samen verhelpen!

Hey Alex, het was ECHT grappig bedoeld. Geloof me! En ik had er nog zo veel lachebekjes bijgezet. Sorry voor het misverstand.

Het is een wedstrijd met mooie onderdelen. Echt gaaf!

En inderdaad, ik heb dit gisteren van Alex doorgestuurd gekregen. Kreeg eerst de bijlage van Alex niet geopend dus heeft Alex het laat in de avond weer gestuurd, maar had toen geen tijd om het erop te zetten. Vanmiddag wel eerst even snel de onderdelen van de 2e kwalificatie erop gezet. Nu even douchen (kom net thuis van trainen) en dan gaat dit erop.

Jan, ik vind het ook grappig. Ik geef alleen een plaagstootje terug ivv een uitdaging!;)

En nog even, ik heb respect voor iedere deelnemer aan deze wedstrijd. Als ik zou (mogen) meedoen zou ik er ook een harde dobber aanhebben om een beetje goeie klassering neer te zetten. Punt!

Ok Alex, vrienden? :)

(Ben gewoon jaloers, wat een mooie onderdelen, echt naar mijn hart, ook de overhead, ondanks dat ik daar weinig van terecht zou brengen!)

Laatst bewerkt:
Jan, is al lang goed kerel! Ik heb het echt niet kwetsend opgevat! Even goede vrienden!

Mooie wedstrijd alex !!!

Fijn dat de onderdelen bekend zijn hopen dat zaterdag geen sneeuw is !!

11 uur events :).

Grtz Faus,,

sneeuw blijft zoiezo liggen en het gaat zaterdag opnieuw sneeuwen :(

K*tsneeuw, als het wilt dooien kom ik ook af

Tog ga ik sneeuw of niet !!. medley YEAH! stones YEah !! Log YEah !

grtz kom gewoon sanca :)

De goesting is er meer dan genoeg maar de wegen moeten ook een beetje berijdbaar zijn éh ;)

aa dat is het wel. Waar een wil is is een weg !!

IK ga slapen morge zwaare dag en zaterdag nog zwaarder !!>.

Slaap wel !x

Atleten Update!

Verder wil ik vermelden dat de onderdelen (niet altijd alle) getraind kunnen worden op Zaterdag middag op het parkeerterrein van Haeflandsport. De jongens die bij Haefland-sport trainen zijn hiermee bekend. Persoonlijk vind ik dat, zeker de onervaren jongens, eens moeten komen trainen. De onderdelen liegen er niet om! En indien je moeilijk weet in te schatten of de wedstrijd aan de zware kant zou kunnen zijn is het verstandig om hier eerder dan op de wedstrijddag zelf achter te komen.

Mail wel eerst even voordat iemand besluit te komen!

volgende week zaterdag doe ik mee heb toevallig vrij ;) normaliter kan ik NOOIT op zaterdag :(

Update! Zie ook eerste pagina

Wedstrijd is wegens organisatorische redenen aangepast:
-Truck-pull vervalt: ondergrond in loods ernaast is te glad
-Postzakkenlaadrace wordt een voorwerpenlaadrace 1 tegen 1: spannender, tijdbesparend en postzakken blijken na test niet betrouwbaar genoeg
-Deadlift: zeer waarschijnlijk wordt dit een deadlift met grote banden. Het startgewicht zal rond de 200kg komen te liggen. Alleen is het nu vlak onder de knie uitttillen (soort rackpull)
-Naar alle waarschijnlijkheid begint de wedstrijd om 1200 uur

Hou deze topic in de gaten voor eventuele updates!

Hey Alex, wat was het probleem met de postzakken? Ik wil die nl. ook gaan gebruiken bij Midden-Delfland. Ik was van plan om een binnenzek te gebruiken, die met zand te vullen (80-100 kg) en die in de postzak te doen.

deadlift met grote banden ziet er altijd tof uit :thumbs:

Terug
Naar boven