Fitness Seller

Sterkste Limburger 2010

[/B]

Dat meen je toch niet serieus?!!! Er mag wel een beetje pit in zitten! En dan iets zeggen over Eye of the Tiger. Ookal is deze grijs gedraaid, rocky is voor veel mensen de ijzer bijbel, zo ook voor Maurice. Waar zou jij op opkomen, Iron?? Als je voor Frans Duits o.i.d. zou gaan heb ik nog een mooie (friese) tip voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=Ei2767apmdo

;)
Die dude woont bij mij op de straat!gehe
uiteraard was Frans Duits een geintje...
Maar jah elke boer komt op met eye of the tiger!
Als jij je wilt identificeren met homo muziek, be my guest.

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

K*t je hebt me met dit liedje toch wel aan het twijfelen gekregen;)
Denk niet dat muziek iets over geaardheid zegt..
Misschien wil jij wel iets bedekken door een "extreem mannelijk" nummer te nemen?:P

Geen haat in limburgse topics !!!!

• Topic Starter Topic Starter
Update onderdelen!

Heb de onderdelen aan moeten passen omdat sommige dingen toch iets te pittig waren. Voor mijn gevoel waren de onderdelen prima. Maar het moet wel interessant zijn voor het publiek. Daarom is de overhead medley ingekort! Verder staan er wat regeltjes bij. Te weten:
-Sluiting riem op de rug bij laadrace en aambeeld wandelen.
-Geen suit met deadlift
-Gewichten bij overhead niet van bovenaf droppen

Laatst bewerkt:
die medley is opeens een stuk beter te doen ! ik ga zeker die axle nog even vastpakken voor de wedstrijd... lekker LEX ! stones zijn ook veranderd qua hoogtes zie ik ?

Qua stones gaat het nu tenminste om de sterkste man en niet om de langste :P

Beste mensen,

Ik heb wat afmeldingen! Als er jongens zijn die serieus geinteresseerd zijn, dan hoor ik het natuurlijk graag!!!

Alex

Ik mag niet:mad:

ik ben zwaar achter me oor aan het krabben wie we hier voor kunnen vragen

Dat klopt!:D

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:58 ----------

Ik zou het ook niet weten max. Maar stiekem hoop ik er toch op dat er nog een paar kleerkasten op komen dagen. Tenslotte heeft Teun Moors zich ook op deze manier ingeschreven!

BTW Heb gisteren 4 postzakken gemaakt en nog een biervat van 90kg!

Jongens er loopt in Limburg een voormalig wereldkampioen vrachtwagentrrekken (M.N.) rond die heel veel (inter)nationale ervaring heeft met SM wedstrijden...hij is niet meer de jongste, maar wel nog heel fanatiek ;) Wellicht zijn er zelfs wel paar kandidaten geschikt die eens een demonstratie SM gegeven hebben in het Corio of was dat toen het Loon in Heerlen? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

BTW Heb gisteren 4 postzakken gemaakt en nog een biervat van 90kg!

Ik stond erbij en keek erna ;)...was een pittige workout...schepje voor schepje dat biervat vullen met 90kg zand :eek:

Kun je Frans niet overhalen om meetedoen? Ik zeg maar iets... :dunno:

Denk dat de ""sterkere" jongens al gevraagd zijn en/of afgezegd hebben. Hoeveel deelnemers zijn er nu in totaal? Zou niet weten wie uit de belgisch limburgse provincie nog niet gevraagd is of nog gevraagd kan worden.

die dennis (gigantico eter) uit schinveld dan ???

We hebben nu 11 man voor 6 onderdelen. In principe is dat voldoende. Ik wil de wedstrijd niet op vullen door hem maar op te vullen. Misschien zitten er nog beren verscholen en schrijven zich niet in omdat ze lezen dat de wedstrijd vol zit. Dus vandaar de oproep!

http://www.youtube.com/watch?v=4jMWIfCZviM

Heb begrepen van Lambert dat hij eventueel nog wel wil uitwijken naar zijn tweede keus, voor wat de muziek keuze betreft!!:p

Nu zonder flauwekul, wie durft een gokje te wagen voor wat de uitslag betreft. Ik weet iig zeker dat het erg spannend gaat worden!

Ruben is naar mijn mening het meest ervaren en all-round, maar Jeffrey Meex gaat ook als een speer, Maurice Janssen heeft ook goede kansen mits hij uit zijn vel kan scheuren, Dominique is een goede kandidaat als hij de schade op de deadlift beprekt weet te houden!

Teun, Sebastiaan, Max, Lambert en onze belgische vrienden zijn ook erg sterk die zomaar een onderdeel zouden kunnen winnen. Wie zal het zeggen

Door Dominique janssen en Enzo hoop ik aangenaam verrast te worden!

Nou, vooruit dan, ik doe een gok.
Vergeef me als ik er compleet naast zit (hahaha...)

1.Ruben Scheepers
2.Maurice Janssen
3.Sebastiaan Moonen
4.Jefrey Meex
5.Teun Moors
6.Dominique Moonen
7.Max Blezer
8.Bert Thoonen
9.Enzo Tauro
10.Lambert Oosting
11.Dominique Janssen
12.Mystery Guest (omdat ik niet zou weten wie dit is?????)

Zal wel een compleet verkeerde gok zijn, gokken is dan ook niet mijn ding!!!!

hoop voor je dat er nog mensen zich aanmelden maar 11 mensen zijn toch ook voldoende.

kom zeker kijken.

1.maurice
2.ruben
3.jeffrey
4.dominique M
5.teun
6.max
7.bert
8.sebastiaan
9.enzo
10.sanca
11.lambert
12.dominique J

over dat laatste ben ik niet geheel zeker... de top 5 komt uit :)

Terug
Naar boven